epiloog

15 0 0
                                    

Astra 

'Sis.' 'Ja ben in de woonkamer.' Niet veel later word ik van de bank afgerold. 'Cas.' 'Wat?' 'Laat maar.' 'Gedraag jullie je een beetje.' 'Mam?! Jij kan je ook niet gedragen.' 'Dat is niet waar.' We schieten in de lach. Ik ben dolgelukkig. 'Hey Lil.' 'Hey As.' Ze komt naast me liggen waardoor ik nog harder begin te lachen. Lil is bij ons komen wonen. En Amanda en mijn hondjes bezoek ik nog regelmatig net zoals al mijn vriendinnen. 

Azeri

'Mama?' 'Ja Kailesh?' 'Mag ik met Shamita spelen?' 'Tuurlijk.' 'Kijk uit voor de tijger.' 'Ja papa.' Ik kijk op als ik Koco achter Kai zie staan. 'Hallo schat.' Ik sta op en til mijn rok omhoog en geef hem een kus. 'Hoe gaat het?' 'Goed en hier?' 'Goed ik kreeg net les in de taal.' Hij geeft me een kus. 'Bah.' Horen we achter ons en ik begin te lachen. 'Is dat zo Kai, ga maar spelen voor het eten thuis.' 'Ja mama.' 'Hey Azeri.' 'Hey Nakoma.' 'Mijn zusje zegt me niet eens meer gedag.' 'Oh ik had je niet gezien hoi Kocoum.' Ik begin te lachen. 'Az?' 'Myriama wat is er?' 'Is deze giftig.' 'Nee.' 'Dankje.' 

Aida 

Ik reis door Europa op zoek naar mijn ouders. Ik hoorde laatst dat ze hier ergens zaten. Dan zie ik een huisje en zie een persoon zitten die ik lang niet meer heb gezien. 'Mam?' 'Aida?' 'Ja.' Ik ren haar armen in. 'Zijn we er nou eindelijk Aida?' 'Ja mam dit is Feyaria. Feyaria dit is mijn moeder.' 'Aangenaam kennis te maken. Aida kom naar binnen.' 'Tuurlijk.' Ze slaat haar arm om me heen. 'Je vader zit binnen.' 

Nadia

Ik woon in New York met Daléonië bij mijn oma en doe de opleiding fotografie en ik krijg veel grote opdrachten. 'Lieverd eten.' 'Ik kom oma.' Ik ren naar beneden en ga zitten. 


The mysterious princess (voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu