Louis:
A napok lassan teltek és nyugalom volt a lakásban. Harry teljesen megváltozott azaz eset óta. Úgy bánik velem, mintha egy normális ember lennék. Igaz, néha-néha felpofoz, mert valamit rosszul csinálok, de nem ver el. Simon azóta nem jelentkezett. Harry elmesélte ezt az egész ügyet. Röviden, arról van szó, hogy Harry egy hónappal ezelőtt kért kölcsön pénzt Simontól, amit az italra és a csajokra költött. Mikor pedig Simonnak kellett a pénz, Harry nem tudott fizetni. Kapott haladékot egészen mostanáig. De azaz este óta nem láttuk őt és nem hallottunk róla.
Már több, mint egy hete vagyok Harrynél és azóta nem hagytam el a házat. Egyszer-egyszer kinéztem az ablakon, hogy lássam mi történik az utcákon. Zajlott az élet. Minden ember reggel sietett a munkahelyükre és este fáradtan mentek visszafele a saját útjukon. Megkértem Harryt hogyha nem hagyhatom el a házat, akkor szóljon a főnökömnek, hogy betegszabin vagyok. Harry először nem egyezett bele, de beládta, hogy szükség van a pénzre szóval megtette.
A mai nap sem volt más, mint a többi. Miután kitakarítottam a nappalit, fáradtan ültem le a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t. Hirtelen Harry állt előttem és a telefonomat, mellém, a kanapéra dobta.
-Nesze. Megkapod fél órára. Valaki nagyon sokat keresett, mivel mindig csengett és az üzenetek is folyamatosan jöttek. Hívd fel azt az embert, aki folyamatosan hívogat és mondd meg neki, hogy ne keressen ilyen sokszor, mert már szétrobban az agyam! Viszont segítséget nem kérhetsz tőle! Világos voltam?
-Igen. - jelentettem ki mikor a készülék felé nyúltam.
Niall. 100 nem fogadott hívás és 167 üzenet. Biztos, hogy halálra izgulta magát miattam.
-Niall.. - mondom Harrynek, miközben a telefont a fülemhez tartom.
-Ki az a Niall? - kérdezte, miközben helyet foglalt a mellettem lévő fotelben.
-Az egyetlen barátom. Vagy 100-szor hívott.
-Hangosítsd ki! Akarom hallani, hogy miről beszélgettek.
-Rendben. - mikor kihangosítottam a készüléket abban a pillanatban vette fel szőke barátom.
-Az Isten áldjon meg Louis! Hova a picsába tüntél?! Már egy hete nem hallottam rólad semmit! Azt hittem meghaltál!
-Neked is szia Niall. Jól vagyok. Csak egy kicsit egyedül akartam lenni...
-Már bejelentettem, hogy eltűntél. Az egész rendőrség téged keres!
-Re..Rendőrség? - mikor kimondta Niall, hogy mit tett, Harry felé néztem, aki összeráncolta a homlokát.
Nem mondta ki, de tudtam mit akar.
-Figyelj haver..Nem kell ide rendőrség...Közöld velük, hogy előkerültem, csak elhagytam a várost egy kis időre és nem válaszoltam semmire..
-De nem vagy itt!
-Niall!
-Rendben. Megteszem. De hol a francba vagy?
-Tényleg elhagytam a várost. Muszáj kiszellőztessem a fejem. De nemsokára megyek vissza.
-Aha. Ok. Most jöhet az igazság. - tudta, hogy hazudok, már elég jól ismer.
-Honnan gondolod, hogy hazudok?
-Onnan, hogy 1. neked nincs kocsid, 2. egy másik város 10 mérföldre van innen és 3. közölted velem, hogy sosem fogod elhagyni ezt a helységet. Szóval vagy most mondod meg, hogy hol a picsába vagy és voltál eddig vagy nyomozó kutyákkal foglak megkeresni!
YOU ARE READING
Csak Te Kellesz [Larry Stylinson]
AdventureLouis Tomlinson, egy huszonéves visszahúzódó fiú, akit egy fiú csapat folyton bánt, viszont egy váratlan eset történése miatt megváltozik az élete, és egy kis reményt lát a boldogság fényéből. Ez az egész az én elmém szüleménye, az események nem val...