17.

1.1K 80 32
                                    

Louis:

Arra ébredni, hogy valaki cirógatja az oldalad, nagyon jó érzés. Még nem nyitottam ki szemeimet, de már félmosolyra húztam ajkaimat. Ezután egy kezet éreztem, ami a hajamba túr.

-Jó reggelt. - mondja.

-Harry.. - felelek reggeli rekedtes hangomon.

-Hogy érzed magad? - kérdi, miközben végigsimít arcomon. - Nem fáj semmid?

-Nem. - felelek, majd lassan kinyitom szemeimet.

Amit először meglátok, az Harry mosolya. Arca közel az én arcomhoz van, smaragdjai ragyognak, megjelennek gödröcskéi. Nem bírok és nem is akarok ezek ellen állni. Rátapadok cseresznyeszínű ajkaira és megcsókolom. Azonnal viszonozza és maga alá parancsol. Hosszú hajába túrok, ő pedig a kezét a pólom alá csúsztatja. Olyan jó vele lenni. Olyan jó újra mellette lenni. Biztonságban érzem magam.

Csókunkat a levegőhiány miatt szakítottuk meg.

-Gyere. Együnk valamit. - mondja, majd lemászik rólam és az ajtó felé halad.

-De nem vagyok éhes. - húzom el a számat.

-Én igen. És te is eszel! - parancsol. - Még mindig sovány vagy, nem akarom, hogy valami bajod essen. - magyarázza, majd elhagyja a hálószobát.

Kicsit duzzogva keltem ki az ágyból. A hálószobát elhagyva a fűrdőbe vettem az irányt, onnan a vendégszobába mentem be pár ruháért. Elgondolkodtam, hogy mit vegyek fel. Végül egy szürke mackónadrág és egy fehér pulcsinál döntöttem.

Miután felöltöztem egy kis fájdalmat éreztem a hasamba. Azután felmordult a gyomrom. Éhes vagyok. Szuper.

A szobából kijőve, a konyhába mentem. Isteni illatok jöttek ki a helységből. Harry ott állt pultnál és készítette a reggelit. Ha jól tippelek:

-Rántotta jó lesz? - eltaláltam.

-Igen. - feleltem, majd helyet foglaltam a legközelebbi széken.

Pár perccel később elém teszi az ételt, majd magának is szed egy adagot és leül velem szembe. Lassan enni kezdek. Esküszöm, Harry csinálja a legfinomabb rántottát! Érdekel, hogy még miket tud készíteni. Biztos, hogy a többi főztje is isteni.

-Mit szólnál ahhoz, hogy ma készítenénk ebédre valami finomat? - zökkent ki a gondolataimból.

-Együtt? - bólogat, majd egy újabb falatot vesz ajkai közé. - Rendben. Mire gondoltál?

-Hm. Spagetti? - kérdezi, majd rám emeli tekintetét.

-Bolognai? - kérdésemre ismét bólint. - Ok. Én szeretem.

-Szuper! Akkor majd úgy dél körül elmegyünk bevásárolni a hozzávalókat. - kijelentésére kicsit felkuncogtam, majd bólintottam.

A reggelizés után, Harry a nappaliba ment, ahova én is követtem. Ő a kanapéra ült, míg én a mellette lévő fotelben akartam helyet foglalni.

-Hé! - szólított meg szigorúan, mire azonnal felpattantam. - Ide ülsz! - utasította, miközben a mellette lévő helyre mutatott.

Elmosolyodtam, majd bólintottam. Lassan közelítettem meg a kanapét, majd Harryt kikerülve foglaltam helyet mellette. Mikor leültem, a derekamtól megfogva magához húzott, majd a hajamba csókolt.

-Jó fiú. - suttogta fülembe, amibe kicsit beleremegtem.

Ezután az üveg asztalon lévő távirányítóhoz nyúlt, majd bekapcsolta a TV-t.

Csak Te Kellesz [Larry Stylinson] Where stories live. Discover now