-Mit akarsz, Simon?
-Ohh, tudod jól mit akarok. - egyáltalán nem volt kedvem vele beszélgetni, mert meg kell keresnem Louist.
-Figyelj! Mondtam, hogy meg lesz a pénz, csak kell egy kis idő! Most meg nem akarok erről beszélni, mert egyáltalán nem alkalmas.
-Mivan, valami elveszett? Vagy inkább valaki? - az utolsó szavaira felkaptam a fejem.
-Miről beszélsz? - ekkor kuncogott egyet.
-Köszönj szépen a barátodnak. - utasította valakinek, majd meghallottam azt a hangot, amit egyáltalán nem akartam.
-Harry..
-Louis! Louis hallasz?
-Úgy látszik megtaláltam, amit keresel. - beszélt újra bele Simon.
-Te faszfej! Ha valami baja esik neki, akkor..
-Két órát kapsz, hogy elhozd nekem a kibaszott pénzem! Vagy a kis angyalkádnak baja esik.
-Egy ujjal se merj hozzá érni, hallod?!!
-Nyugi! Ha itt lesz a pénz, akkor nem lesz baja. Megadom a címet, hogy hova hozd a lóvét. Gondolom, nem kell mondanom, hogy egyedül gyere.
-Te seggfej!
-Akkor ezt megbeszéltük! Tárt karokkal várlak! - letette.
A beszélgetés után, a telefonomat a földhöz vágtam. Dühös voltam. Kurvára dühös! Elrabolták a szerelmemet. És ki tudja, hogy mit csinálnak vele!
A hangja..Olyan erőtlen volt. Mintha már feladta volna a küzdelmet az életéért. Szegénykém. Mit tettek vele azok a balfaszok?! Honnan kerítem elő azt a 2 millát?! Igen..2 kibaszott millióval tartozom annak a fasznak! Ki kell találnom valamit. Minél hamarabb el kell hoznom onnan Lout.
Louis:
Mikor magamhoz tértem egy elhagyatott raktárban találtam magam. Egy széken ültem. A kezeim a hátam mögött voltak megkötözve, a lábaim pedig a szék lábához. Nem tudtam hol vagyok. Mi ez a hely? És mit keresek én itt?
-Jó reggelt! Szépet álmodtál? - lépett elém egy idősebb férfi, rövid, fekete hajjal.
-Mit akarsz tőlem, Simon?
-Szóval emlékszel rám?
-Csoda, hogy te emlékszel rám. Pedig csak pár pillanatra láthattál. - húztam el a számat.
-Lecsaptál egy serpenyővel! - akadt ki és dühösen nézett a szemeimbe.
-Nem volt más választásom - vontam meg a vállam, amennyire csak megtudtam mozdulni. - megakartad ölni Harryt. Muszáj volt cselekedjek.
-Pedig megérdemelte volna. Még mindig tartozik nekem.
-Miért hoztál ide? Miért kötöztél meg? - kérdéseimre elmosolyodott.
-Ha másképp nem, akkor rajtad keresztül el tudom érni, hogy Harry fizessen.
-E..Ezt, hogy érted? - kérdeztem elcsuklott hangon.
-Megvannak a magam módszerei. Amúgy meg - lépett egy asztalhoz, ami mellettem volt, pár méterre tőlem. - meg kell bűntesselek, amiért legutoljára így bántál velem.
Ekkor vettem észre, hogy nem vagyunk egyedül. A hátam mögül két erős szorítást éreztem a vállamon. Mindkét oldalamon volt egy-egy fekete ruhás alak, akik - gondolom - Simon emberei voltak. Mikor hátra néztem láttam meg mögöttük még hármat. 6 személy 1 ellen. Szuper.
YOU ARE READING
Csak Te Kellesz [Larry Stylinson]
AdventureLouis Tomlinson, egy huszonéves visszahúzódó fiú, akit egy fiú csapat folyton bánt, viszont egy váratlan eset történése miatt megváltozik az élete, és egy kis reményt lát a boldogság fényéből. Ez az egész az én elmém szüleménye, az események nem val...