Sziasztok! Hát, nem hittem volna, hogy ennek a könyvnek a végére érek. Igaz, nem terveztem hosszúra, 30-40 fejezet között akartam befejezni, ami sikerült is. Mégis, hiányozni fog. Ez volt az első munkám itt Wattpaden és nehéz lesz megválnom tőle. Bevallom, nagyon féltem, mikor kitettem a ,,Csak Te Kellesz" első fejezetét..Azt gondoltam, hogy alig lesz rajta 5-10 megtekintés, meg 1-2 vote. De tévedtem. A könyvem meghaladta a 7,5K nézettséget és több, mint 800 vote-ot kaptam, ami hihetetlen! Mikor láttam, hogy egyre többen figyelnek fel a könyvemre és vote-olják a fejezeteket, nagyon jól esett. A kommentekről ne is beszéljünk! Minden szavatokkal olyan sok bíztatást adtatok nekem, hogy eldöntöttem, sokkal hamarabb hozom a részeket. Először hetente egyszer hoztam a fejezeteket, aztán, hetente kétszer, most pedig két naponta hoztam őket. Így eléggé hamar értem a könyvem végére, de nem sajnálom.
Ti nem tudjátok, de már elterveztem három következő könyvet. Ezért is fejeztem be ezt a könyvet, hogy elkezdjem a második munkám. Nem kezdek bele mindhárom könyvembe egyszerre, mindegyiket külön fogom venni. Elméletileg, a második könyvem első részét kedden fogom feltenni, akit érdekelni fog, az majd nézzen bele(értesíteni foglak titeket, mikor felteszem).
A ,,Csak Te Kellesz" - hez visszatérve...Az összes olvasómnak köszönöm a vote-jait és kommentjeit💗Hihetetlenek vagytok, és nagyon örülök, hogy tetszett nektek a munkám. Nagyon hálás vagyok nektek, mert ti bíztattatok, hogy folytassam a könyvem💗Nem gondoltam abba, hogy abbahagyom, mert nagyon sokat jelentett/jelent nekem ez a könyv. A könyvem első két fejezetét nemrég elolvastam és nem vagyok megelégedve magammal. Elég gyengére sikerültek, de az idő múlásával úgy érzem, hogy kicsit fejlődtem az írásban. Egy nap pedig nagy meglepetés ért engem. Láttam, hogy a kedvenc írónőm be vote-olta a fejezeteimet és kommentelt is hozzájuk. Aznap nagyon boldog voltam, mert nem hittem volna, hogy egyszer bele fog olvasni az első könyvembe. Szóval, most is köszönöm neked, hogy itt voltál, vagy és itt leszel💗💗💗Nagyon sokat jelent nekem, ahogy ti is sokat jelentek nekem💖💖Szeretlek titeket és mindent köszönök💗💗💗Kérlek, írjátok le a véleményeteket a könyvemmel kapcsolatban, azt is, hogy mondjuk min kéne javítsak, vagy mire kéne jobban oda figyeljek. A helyesírási hibákért pedig ne haragudjatok..Utólag, mindent köszönök nektek, nagyon sokat jelentett nekem minden szavatok, vote-otok. Szeretlek titeket💖💖💖 és nemsokára hozom a következő könyvem első fejezetét.
Mindent köszönök💗💗💗
Csak Te Kellesz:
2019.03.21. - 2019.08.04.
ESTÁS LEYENDO
Csak Te Kellesz [Larry Stylinson]
AventuraLouis Tomlinson, egy huszonéves visszahúzódó fiú, akit egy fiú csapat folyton bánt, viszont egy váratlan eset történése miatt megváltozik az élete, és egy kis reményt lát a boldogság fényéből. Ez az egész az én elmém szüleménye, az események nem val...