Epilógus

1K 67 22
                                    

1 évvel később

Az elmúlt egy évben minden rendben volt közöttünk. Liammékkal nagyon jól összehaverkodtam, Niall is jól kijön velük. Mostmár nem néznek rám undorodva, hanem, mint barátként, ami nagyon jól esik. John a fenyegetés óta nem jelentkezett, nem is hallottunk róla semmit, aminek következtében megkönnyebbülten éltem tovább napjainkat. Harry szülinapján sikerült elég nagy meglepetést szerezzek neki. Harry közösségi oldalán keresztül felvettem a kapcsolatot Daviddel és megkértem őket, hogy február elsején jöjjenek Londonba, Harry lakására. Mikor, Harry szülinapján csengettek, szerelmem az ajtóhoz ment, hogy kinyissa. Nem számított arra a személyre, aki előtte állt. Mikor megpillantotta Davidet, megragadta felkarját és szoros ölelésbe vonta rég nem látott barátját. A találkozás folyamán, könnyek is hulltak, mindkét személytől. Tudtam, hogy ez egy tökéletes ajándék lesz Hazza számára. Azon a napon nagyon jól szórakoztunk, sokat nevettünk és én jobban megismertem Davidet és a barátját, Jacobot. Másnap viszont vissza kellett menniük, mert sok dolguk volt, de Harryt ilyen boldognak látni, még sose láttam. Örülök, hogy örömet tudtam szerezni neki. Zaynt nagyon ritkán látjuk az utcán, de, ha véletlenül összefutunk vele, Harryvel csak biccentenek egymásnak. Zayn végre nem gúnyol minket és nem vág semmi sértőt a fejünkhöz. Sajnálom, hogy ennyire megromlott a kapcsolatuk miattam, de úgy látom, Harryt nem nagyon érdekli.

Köztünk Harryvel minden rendben van. Boldogan éljük az életünket és múlt hónapban egy igazán nagy ajándékot kaptam tőle. Megkérte a kezem. Könnyes szemekkel mondtam ki az ,,igen" szót, szóval hivatalosan Louis Tomlinson Styles vagyok. Az esküvő gyönyörű volt, a nászút pedig fantasztikus. Belegondolva abba, hogy honnan indult ez az egészet, nem gondoltam volna, hogy ide fogunk jutni. Hogy, mikor először ide költöztem, féltem Harrytől, bántott a haverjaival, most pedig a párja vagyok, az Ő barátai, mostmár az én barátaim is.

Minden rossz után, végre mindketten boldogok vagyunk a másikkal. Ennyi szenvedés után, végre megtaláltam az otthonom, a hosszú, göndör hajú szerelmem mellett.

- VÉGE -

Csak Te Kellesz [Larry Stylinson] Onde histórias criam vida. Descubra agora