Κεφάλαιο 12

1.5K 94 50
                                    


《Είσαι ετοιμη; σε λίγο θα έρθει ο ανθρωπος》 μου φώναξε η μαμα απο την κουζίνα ενώ Εγώ ήμουν στο δωμάτιο μου και τελείωα τις μπούκλες που έκανα.

Για το δείπο έβαλα το μακρύ φόρεμα μου χρώματος κοκκινο της φωτιάς. Τα μαλλιά μου μπούκλες και έβαλα ενα εξίσου σέξι κόκκινο κραγιόν.

Όταν κατέβηκα κάτω είδα την μαμα μου να πηγαινοέρχεται με ταραχή καθαρίζοντας μέχρι και την τελευταία σκόνη που υπήρχε.

《Ο μπαμπάς μου είναι;;》

《Αχχ ξέχασα να σου πω είναι στην ταβέρνα γιατί δεν μπορεί να την κλείσει έχει πολυ κόσμο και μετα αργά το απόγευμα θα πάει να πάρει τον Χαβιέρ για να φάμε το βράδυ όλη μαζί》

《Εντάξει》είπα και έκατσα στον καναπέ

Δεν πρόλαβα ούτε ανάσα να πάρω γιατί χτύπησε το κουδούνι.

《Πωπω ηρθε》σκέφτηκα απο μέσα μου και ξεφύσηξα.

Επειδή η μαμα μου δεν έρχονταν να ανοίξω να πηγα εγώ.

Όταν άνοιξα αντίκρισα έναν Άλεξ να φοράει ενα μαυρο κουστούμι να έχει πανω τα μαλλιά του με ζελέ και να κρατάει ενα μπουκέτο ροζ τριαντάφυλλα.

Ήταν ωραίος...

《Γεια αυτά τα τριαντάφυλλα είναι για την μητέρα σου》 μου είπε χαμογελαστά.

《Ευχαριστούμε 》είπα και άπλωσα το χέρι μου να πάρω το μπουκέτο.

《Εεεε περίμενε ανυπόμονη λεμόνια》είπε και τράβηξε ενα τριαντάφυλλο απο το μπουκέτο.

《Αυτο το ενα είναι για σένα 》μου είπε και μου το έδωσε.

Κοιταχτήκαμε βαθιά στα μάτια.

Μαυρο στο πράσινο...

Μαυρο στο πράσινο...

Μαυρο στο πρασίνο...

《Γεια σου παλικάρι μου 》 είπε η μαμα μου και άρπαξε τον Άλεξ και τον αγκάλιασε.

《Γεια σας αυτά τα τριαντάφυλλα είναι για εσάς 》 είπε αμήχανα όταν έσπασε την οπτική επαφή μαζί μου.

《Μην μου μιλάς στον πληθυντικό,για εσένα ειμαι η φωτεινή και ευχαριστώ πολυ για τα λουλούδια είναι πολυ όμορφα》

《Έλα περνά》ψιθύρισα.

Όταν πέρασε μέσα η μαμα πήγε να βάλει τα λουλούδια σε βάζο και εγώ οδήγησα τον Αλέξανδρο στην κουζίνα που είχαμε στρώσει το τραπέζι.

Βλέπω η μαμα για τον μορφονιό έβαλε και το καλο σερβίτσιο έφτιαξε και σαλάτα με λάχανο , πουρέ πατάτας και καρότου , παιδάκια και τζατζίκι.
Απο όλααααα...

Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου Donde viven las historias. Descúbrelo ahora