《Γιατί κουβαλήσες αυτόν τον χλεχλέ εδω;;》 ούρλιαξε.
《Γιατί σε ενδιαφέρει ;;》του είπα και συνέχιζα να κοιτάω τον δρόμο.
《Βέβαια και με ενδιαφέρει γαμώ την πουτάνα μου》φώναξε και κλώτσησε την κολόνα που ήταν δίπλα του.
Εγω φοβήθηκα και στιγμιαία έκλεισα τα μάτια μου.
《Ελβίρα κοίτα με 》 απαίτησε και εγώ δεν έκανε τίποτα, γιατί δεν είχα το κουράγιο να δω τα δύο του κατασκότεινα μάτια.
Τότε αυτός μου άρπαξε βίαια το μπράτσο μου και με γύρισε προς το μέρος του έμεινε να με κοιτάει και εγώ πάσχιζα να φύγω απο κει.
《Ακου συγγνώμη για πριν δ- 》
《ΆΣΕ ΜΕ ΝΑ ΦΎΓΩ 》τσίριξα και προσπαθούσα να βγάλω τα χέρια του απο πανω μου.
《Ελβίρ-》
《ΆΣΕ ΜΕ ΝΑ ΦΎΓΩ》 ξανα φώναξα.
《Όχι πριν κάνω αυτο όμως》ψιθύρισε και με εγκλώβισε στον τοίχο που ήταν λίγα μέτρα πιο πίσω μας.
《Τι πας να καν- 》πηγα να τον ρώτησα αλλά προτού ολοκληρώσω με ΦΊΛΗΣΕ.
Τα ζεστά του χείλη όταν άγγιξαν τα δικα μου νόμισα ότι η νύχτα έγινε μέρα...
Εγώ χωρίς να χάσω χρόνο έκλεισα τα μάτια μου και ανταποκρίθηκα στο φιλί δεν ξέρω αλλά το είχα ανάγκη.
Αυτές οι γαμώ πεταλουδίτσες άρχισαν να χορεύουν μέσα στην κοιλιά μου...
Αυτός τύλιξε τα χέρια του γύρω απο την μέση μου και εγώ στον λαιμό του.
Μου δάγκωσε δύνατα το κάτω χείλος και εγώ απο τον πόνο άνοιξα το στόμα μου χωρίς να χάσει ευκαιρία έβαλε την γλώσσα του που μυρίζε κανέλα μέσα στο στόμα μου.
Εχω φιλήσει πολλά αγόρια αλλά αυτο νομίζω είναι το καλύτερο φιλί που εχω δώσει στην ζωή μου.
Όταν δεν μπορούσαμε να ανασάνουμε πια ανοίξαμε τα μάτια μας και κοιταχτήκαμε.
Δεν πέρασε ούτε ενα δευτερόλεπτο και ο Αλέξανδρος με έσπρωξε μακριά του.
《Ολο αυτο...ήταν...ενα λάθος 》 είπε και άρχισε να απομακρύνεται απο κοντά μου
Ναι ήταν λάθος... και ότι τον ερωτεύτηκα και ότι έγινα το παιχνίδι του...
Χωρίς να με νοιάζει η τσάντα που είχα αφήσει μέσα στην καφετέρια έφυγα και εγώ τρέχοντας απο εκεί.
Αλέξανδρος pov
《Ολο αυτό...ήταν...ένα λάθος》 της είπα και απομακρύνθηκα και έφυγα μακριά
Γιατί πάντα να τα κάνω σκατά ;
Γιατί να μην μπορώ να συγκρατήσω τα μπερδεμένα συναισθήματα μου ;;
Η Ελβιρα είναι πολυ όμορφη και συμπαθητική δεν της αξίζει να της φέρονται έτσι αλλά μερικές φορές είναι πολυ σπαστικιά και πεισματάρα και μου σπάει τα νεύρα.
Δεν ξέρω γιατί μου άρεσε τόσο πολυ το φιλί μας και δεν ξέρω γιατί την φίλησα όταν κοίταξα τα μάτια της νομίζω χάθηκα μέσα σε αυτά μοιάζουν σαν ατελείωτα δάση...
Όχι δεν μπορεί να την ερωτευο-
Τι μαλακίες λες αγόρι μου!!!
Η ευτυχία δεν βασίζεται στην αγάπη, αλλά στην καλοπέραση...
Αυτό πρέπει να θυμάμαι και όλα θα φτιάξουν.
Δεν έπρεπε καν να ζηλέψω όταν την είδα μαζί με τον χλεχλέ.
Σιγά το πράγμα...
Πουφφφφ
Έβγαλα το κινητό μου και πήρα τον Ιάσωνα τον δεύτερο καλύτερο μου φιλο μου που είμαστε και συμπαίκτες στην ομάδα μπάσκετ...
《Ελαα》μου το απάντησε σχεδόν αμέσως.
《Γεια σου ρε Ιάσωνα δεν μου λες θες να πάμε σε κανένα μπαρ ;;;》
《Ναι αμε γιατί βαριέμαι και άσε που εχω να πηδήξω γκόμενά εδώ και δυο μέρες》μου είπε και γελάσαμε και οι δυο μαζί.
《Ωραία η ώρα είναι 8 και μισή στις δεκα να είσαι εξω απο το κολλέγιο》
《Εντάξει》είπε και μου το έκλεισε
Εχω κάνει πολλές παράξενες κινήσεις όσο αφορά την Ελβίρα που δεν εχω ξανα κάνει σε άλλες γκόμενες.
Για αυτο θα βγω εξω να πιω για να την ξεχάσω όχι,όχι,όχι για να
διασκεδάσω ήθελα να πω...Συνεχίζεται...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου
Fanfic《Τι είναι αυτά ;;》τον ρώτησα με θυμό και έδειξα τις πιπιλιές που έχει στον λαιμό του. 《Με απάτησες;;》τον ρώτησα με ένταση στην φωνή μου Με κοίταξε με ενα απολογητικό βλέμμα... [...] 《ΜΟΥ ΈΛΕΓΕΣ ΨΈΜΑΤΑ》τσίριξε με δάκρυα στα μάτια και την κόλλησα στο...