《Οπ παιδιά είστε και εσείς εδώ ;;》ακούσαμε μια φωνή και γυρίσαμε να δούμε ποιοι είναι
《Τι δουλειά έχετε εσείς εδώ ;;》ρώτησα τον Άλεξ και την Νάντια που καθίσανε δίπλα μας με ποπ κορν στα χέρια.
《Ήρθαμε να δούμε ταινία μωρη χαζή》μου είπε η Νάντια που φορούσε κάτι ρούχα ο θεος να τα κάνει ρούχα δηλαδή...
《Εμένα δεν θα με ξαναπείς χαζή για να μην σου βγάλω την τρέσα τρίχα- τρίχα 》της είπα απειλητικά και το βούλωσε ενω οι άλλοι γέλασαν.
《Πάντως αν ξέραμε ότι θα έρθετε και εσείς εδώ δεν θα ερχόμασταν》ξαναείπα και ο Θάνος μου τσίμπησε το χέρι και μου έκανε νόημα να είμαι πιο ευγενική.
Άσε μας μωρέ ειμαι σίγουρη ότι επίτηδες ήρθε εδώ η σουρικάτα για να μου σπάσει τα νεύρα.
《Γιατί σου χαλάσαμε το ραντεβού με τον φλω- Θάνο ;;》 με ρώτησε ειρωνικά ο Άλεξ
《Ναι ρε μου το χαλάσατε》είπα και αγκάλιασα τον Θάνο και αυτός έσφιξε την συσκευασία απο το ποπ κορν του.
Έτσι εκεί να ζηλεύεις...
Αχ ωραία θα περάσουμε και σήμερα.《Εσείς είστε ζευγάρι;;》πετάχτηκε η ηλίθια
《Όχι》
《Θα γίνουμε》είπε ο Θάνος ταυτόχρονα με εμένα και έκανα ότι δεν τον άκουσα.《Μπράβο σας》είπε σφιγμένα ο Άλεξ και χτύπησε με δύναμη τον ώμο του Θάνου και καλά αδελφικά.
Έχουν μπλεχτεί τα πράγματα...
[...]
Εδώ και μισή ώρα έχει αρχίσει η ταινία αλλά δεν μπορώ να την παρακολουθήσω διότι τον Θάνο τον έχει πάρει ο ύπνος, η Νάντια μασάει σαν κατσίκα τα ποπ κορν και ο Αλέξανδρος χαϊδεύει με μαεστρία το μπούτι μου
Πήρα το χέρι του και το έβγαλα απο εκεί αλλά το ξανα έβαλε.
Έλεος δεν σέβεται τίποτα...
Κάνει ζέστη εδώ μέσα ή μου φαίνεται
{Απαντήστε στα σχόλια ➡️➡️➡️➡️➡️ }
Σκούντηξα τον Θάνο και πετάχτηκε αμέσως.
《Παω λίγο τουαλέτα δεν θα αργήσω 》του είπα.
《Εντάξει να προσέχεις》και ανακάθισε στο κάθισμα του κάνοντας ότι παρακολουθεί την ταινία.
Δεν μπορώ να του κρατήσω κακία επειδή κοιμήθηκε ανθρώπινο είναι έτσι και αλλιώς.
Όταν πηγα στην τουαλέτα...
Συνεχίζεται...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου
Fanfic《Τι είναι αυτά ;;》τον ρώτησα με θυμό και έδειξα τις πιπιλιές που έχει στον λαιμό του. 《Με απάτησες;;》τον ρώτησα με ένταση στην φωνή μου Με κοίταξε με ενα απολογητικό βλέμμα... [...] 《ΜΟΥ ΈΛΕΓΕΣ ΨΈΜΑΤΑ》τσίριξε με δάκρυα στα μάτια και την κόλλησα στο...