Κεφάλαιο 44

1.3K 75 24
                                    

Ενα αεράκι στο πρόσωπο με ξύπνησε και με φρίκη συνειδητοποίησα ότι Εγώ και ο Άλεξ κοιμόμασταν πανω σε ενα παγκάκι εξω απο το κλαμπ.

Άνοιξα το κινητό μου και χιλιάδες ειδοποιήσεις εμφανίστηκαν στην οθόνη.

23 κλήσεις απο Μάρθα
12 μυνήματα απο Μάρθα
15 κλήσεις απο Θάνος
9 κλήσεις απο Χρήστος

ΩΧ ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΟΥ...

Θα μας κράξουν για τα καλά.

《ΕΕΕΕ》φώναξα και σκούντηξα τον Άλεξ που κοιμόνταν του καλού καιρού.

Δεν ξυπνούσε...Τότε κάτω στον δρόμο είδα ενα τσαλακωμένο μπουκάλι μπύρας και του το πέταξα στο κεφάλι.

《ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ ;;》φώναξε τρομαγμένος και άρχισα να γελάω.

《Τι δουλειά έχουμε εδώ ;; 》 είπε και κοίταξε γύρω του.

《Μεθύσαμε και κοιμήθηκαμε στο παγκάκι τόσο απλό , έλα πάμε γιατί μας ψάχνουν τα παιδιά 》του είπα και τον βοήθησα να σηκωθεί.

[...]

《ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΉΣΕΙΣ ΠΟΥ ΉΣΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΒΡΆΔΥ ;;》ούρλιαξε η Μάρθα  όταν μπήκα στο δωμάτιο και έπιασα την καρδιά μου.《Ήρθε ο Θάνος κατα τις τέσσερις τα ξημερώματα  και ο Γιώργος δίπλα του τελείως στουπί και μου είπαν ότι σε χάσανε και δεν ξέρουν που είσαι》 συνέχισε ακάθεκτη το παραλήρημα της.

《Άκου για να ξύπνησα σε ενα παγκάκι εξω απο το κλαμπ με τον Άλεξ, σημαίνει ότι ολο το βράδυ ήμουν μαζί του και τα πίναμε》προσπάθησα να κολλήσω τα κομμάτια της μνήμης μου μαζί γιατί θυμόμουν ελάχιστα απο χτες.

《Έχεις γίνει πολυ ανεύθυνη Ελβιρα αλλο λίγο να έλειπες θα έπαιρνα τηλέφωνο τον αδελφό σου》με επέπληξε.

《Μην τολμήσεις...》της είπα δεν θέλω να μάθει τίποτα για όλα αυτά που κάνω ο Χαβιέρ γιατί θα χάσω την εμπιστοσύνη και την περηφάνια του.

[...]

Μετα το μεσημέρι ήμασταν στο προαύλιο εγώ,η Μάρθα και μια συμφοιτητρια μας η Όλγα και μιλάγαμε.

Κάποια στιγμή βλέπουμε την Νάντια και τις δυο κολλητές την Βανέσα και Λίλα να έρχονται προς το μέρος μας.

《Αυτο γιατί φιλησες το αγορι μου》ειπε η Ναντια και με χαστούκισε.

Η Μάρθα γούρλωσε τα μάτια της.

《Τι κάνεις είσαι με τα καλά σου》της φωνάξε και την έσπρωξε μακριά μου.

《Μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις Ελβιρα, αφού σας είδε χθες η Βανέσα στο κλαμπ》μου είπε και τότε τα θυμήθηκα όλα.

《Καλά ε,αν δεν το παραδεχτείς θα γίνει της πουτάνας το κάγκελο》ούρλιαξε και άρχισε να μαζεύεται κόσμος γύρω μας.

《Τι βλέπω αναβαθμίσες το μπουρδελο ;;》της είπα ειρωνικά και ακούστηκαν γέλια.

《ΤΙ ΕΊΠΕΣ ΜΩΡΉ ΤΣΟΥΛΑ;;》είπε και πήγε να μου επιτεθεί αλλά της έπιασα πρώτη τα μαλλιά.

《ΑΑΑΑΑ》τσίριξε και μου έπιασε και τα δικα μου μαλλιά.

《ΠΕΘΑΝΕΣ》της είπα και της έδωσα μια γονατιά στην κοιλια και αυτή με δάγκωσε στο χέρι.

Η Μάρθα άρχισε να πλακώνεται με τις άλλες δυο και οι υπόλοιποι φώναζαν: 《ΞΎΛΟ ΞΎΛΟ ΞΎΛΟ》

Κάποια μου πέταξε την τσάντα της στο κεφάλι και όλα τα βιβλία εκτοξεύτηκαν δεξιά αριστερά

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Κάποια μου πέταξε την τσάντα της στο κεφάλι και όλα τα βιβλία εκτοξεύτηκαν δεξιά αριστερά.

《ΆΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΝΆΝΤΙΑ 》της είπα και της έχωσα και εγώ μια  σφαλιάρα.

Το ευχαριστήθηκα...

Πήγε να έρθει κατα πάνω μου αλλά κάποιος μπήκε μπροστά μας...

Συνεχίζεται...

Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora