Κεφάλαιο 55

1.3K 77 18
                                    

Σήμερα αποφασίσαμε  με τον Αλεξ να πάμε  βόλτα στο εμπορικό κέντρο.

Δηλαδή το πρωτο μας ραντεβού και ειμαι αρκετά ενθουσιασμένη γιατί θα βγω με το αγόρι που αγαπώ.

《Είσαι έτοιμη ;;❤❤》 μου έστειλε.

《Ναι τώρα έρχομαι❤》του απάντησα προσπαθώντας να βάλω το αριστερό σπορτέξ μου.

Κοιτάχτηκα στον καθρέπτη για μια τελευταία φορά.

Και κατέβηκα με φόρα κάτω γιατί ο άλλος θα με κράζει που άργησα.

Όταν τον είδα κατευθείαν μπήκα στην αγκαλιά του και αυτός μου έδωσε ενα παθιασμένο φιλί στο στόμα.
《Άργησες》ψιθύρισε και μου χούφτωσε το κώλο.

《Εειι γιατί το έκανες αυτο ;;》του είπα και του κοπάνησα το χέρι.

《Ήταν η τιμωρία σου που με άφησες να περιμένω》μου είπε χαμογελαστός, τύλιξε το χέρι του γύρω απο την μέση μου και προχωρήσαμε προς τα έξω.

《Γιατί σταμάτησες ;;》του είπα.

《Θα πάμε με την μηχανή 》

《Ποια μηχανή ;;》 τον ρώτησα και αυτός μου έδειξε μια τεράστια μαυρη μεγάλη μηχανή.

《Ωραία είναι  δικιά σου ;;》

《Όχι την δανείστηκα απο έναν φιλο γιατί το εμπορικό είναι σχετικά μακριά》μου είπε.

《Δίπλωμα έχεις ;;》τον ρώτησα φοβισμένα.

Και αυτός με φίλησε για άλλη μια φορά στο στόμα.
《Με εμπιστεύεσαι ;;》με ρώτησε κοιτώντας με στα μάτια.

Και εγώ ανατρίχιασα με τον μαυρο των ματιών του.

《Σε εμπιστεύομαι》του είπα χαμένα και πριν το καταλάβω μου φόρεσε ενα κράνος.

《Το δικό σου;;》τον ρώτησα όταν ανέβηκε στην μηχανή.

《Το φοράς εσυ καρδιά μου》

《Μα εσυ θα οδη-》πηγα να πω αλλά.

《Σσσσσ καλύτερα να πάθω κάτι εγώ παρα  εσύ》μου είπε και εγω ανέβηκα πανω στην σέλα και τύλιξα τα χέρια μου γύρω απο τον κορμό του.

Όταν σταμάταγε  στα φανάρια, μου χάιδευε το μπούτι και εγώ του έδινα μικρά φιλάκια στο αυτί που ξέρω πως του αρέσει και γέλαγε με όλη του την ψυχή.

Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου Kde žijí příběhy. Začni objevovat