Ελβίρα pov
《Κάτσε》του είπα και του έδειξα το κρεβάτι μου.
Αυτός κοίταξε γύρω-γύρω το δωμάτιο λογικό το βρίσκω αφού είναι χάλια μαύρα δεν πρόλαβα να το καθαρίσω.
Πήρα τις πιτζάμες απο την καρέκλα του γραφείου για να τις φορέσω.
《Που πας ;;》με ρώτησε ο Άλεξ ενώ έχει ξαπλώσει πανω στο κρεβάτι μου.
Βολεύτηκε βλέπω...
《Παω να αλλάξω και να φέρω το βαλιτσάκι πρώτων βοηθειών για το χέρι σου》του είπα.
《Άλλαξε εδω,δεν θα δω κατι που δεν εχω ξαναδεί》είπε χαλαρά.
《χαχα ωραιο αστείο》του λέω ειρωνικά και κοπανάω με νεύρα την πορτα του μπάνιου ακούγοντας τον να γελάει...
Ηλίθιε...άνετα θα άλλαζα μπροστά του δεν εχω τέτοια προβλήματα αλλά έχει κορίτσι, δεν ειμαι σαν μερικές τσούλες που μπαίνουν ανάμεσα σε ζευγάρια.
《Ααα για αυτο τον φίλησες στον φλεγόμενο δράκο》πετάχτηκε η φωνούλα.
《Παίζαμε θέατρο εκεί》δικαιολογήθηκα στον εαυτό μου.
《Δεν το είδα για θέατρο εγώ》είπε αλλά εγώ έκανα ότι δεν την άκουσα. Ενα γαμημένο παιχνίδι παίζει το μυαλό σου Ελβιρα δεν θα το αφήσεις να σε τρελάνει.
Ξεφύσηξα...και επιπλέον δεν ξέρω αν ήταν καλο να τον εμπιστευτώ και να του πω για τον αδελφό μου.
《Αυτο θα το αποδείξει ο χρονος》είπε πάλι το υποσυνείδητο μου και συμφώνησα μαζί του μετα απο πολυ καιρό.
Αφού πήρα το βαλιτσάκι και έβαλα της άνετες ροζ πιτζάμες μου βγήκα εξω.
《Εεε εσυ δεν τρώγεται》του είπα και του άρπαξα το σουτιέν που κρατούσε.《γιατί ψάχνεις το συρτάρι με τα εσώρουχα μου ;;》 φώναξα και άρχισα να τον χτυπάω στο στέρνο αλλά δεν καταλάβαινε τίποτα μονο γέλαγε λες και του έκανα μασάζ.
《Με ανάβουν τα σέξι μαύρα εσώρουχα σου》είπε τραγουδιστά και μου ξέφυγε ενα γελάκι, καταλάθος πάντα...
Έκλεισα το συρτάρι και άνοιξα το βαλιτσάκι πρώτων βοηθειών.
[...]
《Αου》είπε την ώρα που του περνούσα το χέρι με οινόπνευμα.
《Κάτσε λίγο ήσυχα και σταματά να κάνεις σαν μωρο》γκρίνιαξα με την σειρά μου.
Ύστερα μας πήρε εκατό ώρες μέχρι να τον πείσω να βάλουμε και γάζα στο χέρι του.
[...]
《Ωραία》είπα όταν τελείωσα
《Ελβιρα θέλω μια χάρη》
《Πες 》είπα μονολεκτικά και τεντώθηκα.
《Να κοιμηθώ μαζί σου γιατί βαριέμαι να περπατήσω μέχρι το δωμάτιο μου;;》
《Αμε》είπα με μεγαλύτερη χαρά απο όσο υπολόγιζα.
《Χαίρομαι που με θες》που το κατάλαβε ότι ειμαι ερωτευμένη μαζί του;;;
《Τι εννοείς ;;》τον ρώτησα τσιριχτά
Ιου μου θύμισα την Νάντια《Λέω χαίρομαι πολυ που με θες εδώ 》και έβγαλε την μπλούζα του αφήνοντας σε κοινή θέα τους υπέροχους κοιλιακούς του που θέλω τόσο πολυ να γλύψω με μερέντα.
《Αααα》είπα και ξαπλώσαμε αγκαλιά.
Συνεχίζεται...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου
Fanfic《Τι είναι αυτά ;;》τον ρώτησα με θυμό και έδειξα τις πιπιλιές που έχει στον λαιμό του. 《Με απάτησες;;》τον ρώτησα με ένταση στην φωνή μου Με κοίταξε με ενα απολογητικό βλέμμα... [...] 《ΜΟΥ ΈΛΕΓΕΣ ΨΈΜΑΤΑ》τσίριξε με δάκρυα στα μάτια και την κόλλησα στο...