Αυτο το κεφαλαιο έχει σεξουαλικό περιεχόμενο διαβάστε με δική σας ευθύνη🚫🔞🚫
Ελβίρα pov
Εγώ και ο Άλεξ ξαπλώσαμε μεθυσμένοι στο κρεβάτι μόλις έφυγε η Μάρθα.
《Είσαι καλά ;;》με ρώτησε μέσα στα σκοτάδια.
《Ετσ-ι νομι-ζω》απάντησα ζαλισμένα και μου έτριψε την πλάτη.
Εγώ απλώς του φίλησα τον λαιμό και έβαλα το χέρι μου μέσα απο την μπλούζα του χαϊδεύοντας τους κοιλιακούς του.
《Τι κάνεις είσαι μεθυσμένη》μου είπε αμήχανα ο Αλέξανδρος.
《Και οι δυ-ο είμ-αστε, απλώς απολαύσετε το》του και ανέβηκα πανω του βγάζοντας του την μπλούζα.
Του εδίνα φιλιά κατα μήκος των κοιλιακών και τους ρούφαγα ταυτοχρόνως θα του αφήσω σίγουρα σημάδια.
Αυτός έκλεισε τα μάτια του και μου έπιασε σφιχτά τους γοφούς.
Του έλυσα την μεταλλική του ζώνη και ξεκούμπωσα γρήγορα το παντελόνι και μαζί με το μποξεράκι του το έβγαλα.
Ξεκίνησα να του την παίζω αργά και βασανιστικά.
《Μμμμ》μούγκρισε και μου έσφιξε το χέρι《Πιο γρήγορα》μου είπε και τα μάτια του πέταξαν φλόγες λόγω του ποτού και των ναρκωτικών.
Εγώ κούνησα το χέρι μου πιο πολυ απο πριν.
Κατέβασα το κεφάλι μου και του δάγκωσα απαλά μια φλέβα που ήταν εμφανείς στο όργανο του.
Άρχισα να του γλύφω το κεφαλάκι και τον έβαλα ολόκληρο μέσα στο στόμα μου.
Φαίνονταν να το απολαμβάνει γιατί φώναξε το όνομα μου και δάγκωσε τα χείλη του.
Μετα απο πέντε λεπτά έχυσε μέσα στο στόμα μου και τα κατάπια όλα τα υγρά όπου είχαν μια αλμυρή ωραία γεύση.
Ο Άλεξ με φίλησε στο στόμα και με πήρε στην αγκαλιά.《Σε αγαπώ》είπε πριν τον πάρει ο ύπνος και μετα απο ενα δευτερόλεπτο με πήρε και εμένα.
Μάρθα pov
Το επόμενο πρωί ξύπνησα και είδα τον Ζήση να με κοιτάει με ενα βλέμμα κουκουβάγιας.
《Γεια》του είπα και έτριψα τα μάτια μου.
《Ποια είσαι εσυ ;; Που είμαστε και το κάναμε ;;》με ρώτησε
《Πρώτον ειμαι η Μάρθα φιλη της Ελβίρας και του Άλεξ και σε έφερα στις εστίες του κολεγίου γιατί χθες το βράδυ ήσουν μαστουρωμένος και μεθυσμένος και δεν ήξερα που να σε παω και όχι δεν το κάναμε》του έλυσα όλες τις απορίες και σηκώθηκε.
《Οκ Μάρθα ευχαριστώ που με μάζεψες》μου είπε και τεντώθηκε.
《Δεν κάνει τίποτα》και του γύρισα την πλάτη για να ανοίξω την ντουλάπα.
Αυτός τύλιξε τα χέρια του γύρω απο την μέση μου και μου είπε στο αυτί.
《Είσαι πολυ σέξι απορώ πως και δεν κάναμε τίποτα》μου είπε και χαμογέλασα σιγά μην του πω πως έχω αγόρι.
《Ναι και εγώ απορώ με αυτο》και όταν γύρισα τα χείλη μας σχεδόν άγγιξαν.
《Άκου λόγω μια δουλείας που εχω θα σου γράψω το τηλέφωνο μου για να συναντηθούμε κάποια φορά 》μου είπε
《Οκ》και αυτός αμέσως έγραψε σε ενα τετράδιο μου το νούμερο του.
Ελβίρα pov
Ξύπνησα το επόμενο πρωί και συνειδητοποίησα πως διπλά μου κοιμάται ο Άλεξ.
Μπλούζα δεν φορούσε...ευτυχώς εγώ ντυμένη ειμαι,αλλά δεν θυμάμαι τίποτα απο εχθές αφού δεν το σηκώνω το ποτό τι το πίνω.
Σηκώθηκα ήσυχα και πηγα στο μπάνιο να κάνω ενα ντουζ αφού πρώτα πάρω καθαρά ρούχα.
[...]
Όταν βγήκα είδα τον Άλεξ να δένει τα κορδόνια των παπουτσιών και να είναι έτοιμος να φύγει.
《Που πας;;》τον ρώτησα και με κοίταξε.
《Φευγω》απάντησε και σηκώθηκε απο το κρεβάτι.
《Πρέπει να κάτσεις να συζητήσουμε τα χθεσινά》του είπα και αυτο ήρθε κοντά μου.
《Συγγνώμη που δεν σου είπα πως παίζω σε αγώνες μποξ, αλλά και εσυ δεν μου έχεις καθόλου εμπιστοσύνη. Προτείνω ενα καιρό να είμαστε χωριστά γιατί θέλω να σκεφτώ όπως και εσυ》 μου είπε.
《Μου τα είπες και χθες αυτά δεν άλλαξες γνώμη;;》
《Όχι》μου είπε και άνοιξε την πόρτα.
《Σ' αγαπώ》του φώναξα.
《Και εγώ σε αγαπώ αλλά είναι περίπλοκο》λέει και φεύγει κάνοντας την καρδιά μου χίλια μικρά κομμάτια.
Συνεχίζεται...
KAMU SEDANG MEMBACA
Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου
Fiksi Penggemar《Τι είναι αυτά ;;》τον ρώτησα με θυμό και έδειξα τις πιπιλιές που έχει στον λαιμό του. 《Με απάτησες;;》τον ρώτησα με ένταση στην φωνή μου Με κοίταξε με ενα απολογητικό βλέμμα... [...] 《ΜΟΥ ΈΛΕΓΕΣ ΨΈΜΑΤΑ》τσίριξε με δάκρυα στα μάτια και την κόλλησα στο...