Προσοχή το κεφαλαιο είναι παρα πολυ μεγάλο...θα γράψω στο τέλος πόσες λέξεις μου βγήκε...
{Αυτο το κεφάλαιο έχει σεξουαλικό περιεχόμενο διαβάστε με δικιά σας ευθύνη🔞🔞}
Εγώ και ο Άλεξ πήγαμε με τα πόδια στο σπίτι του. Όση ώρα περπατούσαμε μου έλεγε ξεψυχισμένα γλυκόλογα και μου κρατούσε το χέρι.
Τον αγαπώ τον βλάκα...
Ναι και τον τώρα τον αγαπώ που έχει μαύρους κύκλους στα μάτια απο την αϋπνία. Στεναχωρήθηκα πολυ όταν έμαθα πως έχει κατάθλιψη. Δεν θέλω να τον βλέπω έτσι κουρασμένο.Όταν φτάσαμε μπήκαμε σιγά για να μην ξυπνήσουμε την θεια του και ανεβήκαμε στο δωμάτιο του. Κυριαρχούσε το μαυρο χρώμα μέχρι και το πάπλωμα του κρεβατιού του ήταν μαυρο. Με έφερε κοντά του και με φίλησε παθιασμένα στα χείλη. Έβαλα τα χέρια μου γύρω απο τον λαιμό του και του χάιδεψα τον σβέρκο. Ένιωθα να ανατριχιάζει και χαμογέλασα μέσα στο φιλί μας.
Αλέξανδρος pov
Έσπασα το φιλί μας γιατί ξέχασα να κλειδώσω την πορτα δεν θέλω η Ελεονώρα να μπει στο δωμάτιο την ώρα που θα κάνω έρωτα στο κοριτσάκι μου.
Γύρισα το κλειδί στην κλειδαριά και ξανα πηγα στην αγκαλιά της. Της έβγαλα την μπλούζα και όταν είδα το δαντελωτό της ασπρο σουτιέν αμέσως καύλωσα. Απο τότε που ήρθα στην Πάτρα προσπαθούσα να τον παίξω για χάρη της αλλά δεν μπορούσα, όχι επειδή την βαρέθηκα σαν γυναίκα απλώς τα αρνητικά συναισθήματα μου δεν με άφηναν να νιώσω απελευθερωμένος. Ακόμα θυμάμαι την πρώτη μέρα που την είδα φιλιόμουν με την ηλίθια την Νάντια εξω απο το ντουλαπάκι της και αυτή είχε έρθει να πάρει ενα βιβλίο. Όταν την είδα ένιωσα ενα περίεργο συναίσθημα αλλά δεν έδωσα σημασία. Μετα κατάλαβα πως ήταν έρωτας και πόθος για την Ελβιρα μου.
Έβγαλα και εγώ την μπλούζα μου και μου χάιδεψε τους κοιλιακούς όπως κάνει πάντα. Μου έλειψε το άγγιγμα της. 《Σε αγαπώ》ψιθύρισα πανω στα χείλη της και την ξανα φίλησα. Την ξάπλωσα στο κρεβάτι και ξεκίνησα να φιλάω την κοιλιά της. Τα δάχτυλα της με μαεστρία πείραζαν τα μαλλιά μου.
Μου αρέσει πολυ...
Ξάπλωσα δίπλα της και έπιασα την μέση της για να έρθει απο πανω μου. Αμέσως κατάλαβε και ήρθε. Μου ρουφάγε τον λαιμό και τα χεράκια της ξέδεσαν την ζώνη του τζιν μου. Σε λιγότερο απο ενα λεπτό ήμουν γυμνός. Σηκώθηκε λίγο απο πανω μου τα μάτια της με κοιτούσαν με ενα πολυ σέξι τρόπο και για να με βασανίσει έβγαζε σιγά-σιγά την φούστα της μαζί με το εσώρουχο της.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου
Hayran Kurgu《Τι είναι αυτά ;;》τον ρώτησα με θυμό και έδειξα τις πιπιλιές που έχει στον λαιμό του. 《Με απάτησες;;》τον ρώτησα με ένταση στην φωνή μου Με κοίταξε με ενα απολογητικό βλέμμα... [...] 《ΜΟΥ ΈΛΕΓΕΣ ΨΈΜΑΤΑ》τσίριξε με δάκρυα στα μάτια και την κόλλησα στο...