Το επόμενο πρωί ξύπνησα και δεν τον βρήκα δίπλα μου.
Το εχω συνηθίσει να φεύγει...πάντα το κάνει...
Σηκώθηκα και αφού έκανα ενα γρήγορο ντουζ, φόρεσα ενα τζιν και ενα κοκκινο φούτερ.
Όταν έφτασα στην τραπεζαρία βρήκα κατευθείαν την Μάρθα και τον Χριστό να κάθονται σε ενα τραπέζι.
Ταιριάζουν πολυ τα παιδάκια...
《Καλημέρα》είπα και κάθισα μαζί τους.
《Γεια》μου απάντησαν και οι δυο.
Εγώ έκανα νόημα στην Μαρθα να διώξει τον άλλον για να μιλήσουμε.《Χρήστο μπορείς να πας να μου πάρεις μια τυρόπιτα ;;》τον ρώτησε γλυκά και αυτός σηκώθηκε αμέσως κατευθυνόμενος προς το κυλικείο.
《Έλα πες 》μου είπε ανυπόμονα και άρχισα να της εξηγώ τι έχει γίνει.[...]
《Μήπως επειδή το κάνατε έχεις φάει κόλλημα μαζί του ;;》
《Τι ;;; Πρέπει να φασωθείς για να ερωτευτείς...! Εμένα απλά μου χαμογέλασε》της είπα
《Δεν έχεις σκεφτεί τι θα πιστέψει ο καθένας άμα μάθουν ότι σου αρέσει το πιο διάσημο αγόρι του σχολείου ;;》με ρώτησε ψιθυριστά και ρόλαρα τα επιδεικτικά τις κόρες των ματιών μου.
Η Μάρθα απο πάλια την ένοιαζε για το τι θα πει ο κόσμος εμένα πάλι όχι.
《Τι σημασία έχει τι θα πιστέψει ο καθένας;; Τι ξέρει για εμένα ο καθένας;;》την ρώτησα και δεν μου απάντησε.
《Ήρθα και εγώ》είπε ο Χριστός και της έδωσε την τυρόπιτα και εγώ έφυγα χωρίς να πω τίποτα
Νόμιζα ότι τουλάχιστον η Μάρθα θα με υποστήριζε.
[...]
Τώρα είναι η τρίτη ώρα και έχουμε λογοτεχνία αρα σημαίνει ότι κάπου μέσα στον αμφιθεατρικό χώρο είναι και ο Αλέξανδρος.
Ένιωσα ενα χέρι να τυλίγεται γύρω απο τον ώμο μου και γύρισα να δω ποιος είναι
《Γεια Θάνο τι κάνεις ;;》τον ρώτησα χαρούμενα.
《Καλά ειμαι σε είδα εδώ μοναχούλα σου και ήρθα να σου κάνω παρεα》είπε και του χαμογέλασα
《Το σκέφτηκες ;;》με ρώτησε.
《Πιο ;;》
《Το να βγούμε για να γνωριστούμε καλύτερα》μου απάντησε.
《Ναι το σκέφτηκα》του είπα και έβγαλα ενα στυλό απο την κασετίνα μου.
《Και τι αποφάσισες;;》με ρώτησε με μια λάμψη ελπίδας να περνάει απο τα μάτια του.
《Εντάξει ας βγούμε》του είπα και μου φίλησε το μάγουλο.
Όπα κάτσε λίγο φιλος,πολυ φορά δεν πήρες ;;
《Θες να πάμε σινεμά σήμερα ;; 》μου ψιθύρισε στο αυτί και αισθάνθηκα πολυ αμήχανα.
《Ναι μονο θρίλερ να μην δούμε 》του είπα και γέλασε.
《Οκ στις 9 να είσαι στην είσοδο》μου είπε και δεν ξανα μιλήσαμε γιατί μπήκε η καθηγήτρια.
Αποφάσισα να προχωρήσω την ζωή μου και θα το κάνω με ή χωρίς τον Άλεξ...
[...]
Την ώρα που έβγαινα για διάλειμμα ενα χέρι με τράβηξε προς τα πέρα...
Συνεχίζεται...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Αποφάσισα να ανεβάσω αλλο ενα κεφαλαιο σήμερα μιας και ειμαι κλεισμένη μέσα στο σπίτι μου λόγω του ιού
YOU ARE READING
Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου
Fanfiction《Τι είναι αυτά ;;》τον ρώτησα με θυμό και έδειξα τις πιπιλιές που έχει στον λαιμό του. 《Με απάτησες;;》τον ρώτησα με ένταση στην φωνή μου Με κοίταξε με ενα απολογητικό βλέμμα... [...] 《ΜΟΥ ΈΛΕΓΕΣ ΨΈΜΑΤΑ》τσίριξε με δάκρυα στα μάτια και την κόλλησα στο...