Εχω μπερδευτεί τόσο πολυ σκέφτομαι και ξανασκέφτομαι αυτά που έγιναν το μεσημέρι και ακόμα ανατριχιάζω.
《Είσαι μια καυλα με αυτο το φόρεμα》 και μου έγλυψε τον λοβό του αυτιού μου...
WTF ???
Απο πότε κάνει τον dj ;;;;
《Δεν το ήξερα 》 ψέλλισα τελικά και τον κοίταξα
《Πολλά δεν ξέρεις για εμένα 》 ψιθύρισε...
σήκωσε το κεφάλι του απο το πιάτο και με κοίταξε σαν να μου ζητούσε βοήθεια για να αποφύγει την ερώτηση...
Όταν άγγιξαν τα δάχτυλα μας ένιωσα έναν ηλεκτρισμό σε ολο μου το σωμα και ειμαι σίγουρη ότι τον ένιωσε και αυτός γιατί κοιταχτήκαμε...
《Παιδι μου σου μιλάω》φώναξε η μαμα μου και σαν να ήρθα πάλι στον πλανήτη γη μετα απο ενα κουραστικό ταξίδι στον Άρη γύρισα και την κοίταξα.
《Τι εγινε;;;》είπα και έκατσα καλύτερα στον καναπέ και εστίασα πάλι την προσοχή μου στην τηλεόραση.
《Έλεγα ότι ο Αλέξανδρος είναι πολυ καλο παιδι να τον ξαναφέρεις στο σπίτι》
《Ξέχασε το τον κάλεσα μια φορά και δεν θα το ξανακάνω》
《Μα γιατί έτσι και αλλιώς μαζί θα καταλήξετε》
Είσαι καυλα... Είσαι καυλα ....Είσαι καυλα
《Αυτο δεν θα γίνει ποτέ ήμαστε μονο φίλοι με τον Αλέξανδρο 》
《Το βλεπω》απάντησε ειρωνικά.
Σηκώθηκε απο δίπλα μου 《παω να δω αν είναι έτοιμη η γαλοπούλα 》και έφυγε για την κουζίνα.Άκου εκεί εγώ και ο Αλέξανδρος ούτε καν...
Σιγά μην γυρίσει να κοιτάξει μια σαν εμένα αυτός πάει μονο με ξεκόλλα και μετα τις παρατάει σαν στημένες λεμονόκουπες.《Πήγαινε να ντυθεις》φώναξε η άλλη μέσα απο την κουζινα.
《Τι λες μωρέ,με τις πιτζάμες θα μείνω έτσι και αλλιώς μονο εσείς θα με δείτε》
《Και τι σημαίνει αυτο ότι θα πρέπει να είσαι μπροστά μας σαν γυφτος》 είπε και εμφανίστηκε με μια κουτάλα στα χέρια της και με ενα βλέμμα σαν λέιζερ που είναι έτοιμο να θερίσει όποιον βρίσκεται τουλάχιστον 20 μέτρα μακριά.
《Μαμα μην αρχίζεις το κήρυγμα σου δεν είμαι μωρο》είπα και κούνησα τα χέρια μου πέρα δώθε σαν παραπληγικώ.
《Για αυτο ανησυχώ και εγώ έχεις φτάσει 19 χρονών και σε κάποια θέματα κάνεις λες και είσαι 5》μου είπε.
BẠN ĐANG ĐỌC
Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου
Fanfiction《Τι είναι αυτά ;;》τον ρώτησα με θυμό και έδειξα τις πιπιλιές που έχει στον λαιμό του. 《Με απάτησες;;》τον ρώτησα με ένταση στην φωνή μου Με κοίταξε με ενα απολογητικό βλέμμα... [...] 《ΜΟΥ ΈΛΕΓΕΣ ΨΈΜΑΤΑ》τσίριξε με δάκρυα στα μάτια και την κόλλησα στο...