Κεφάλαιο 54

1.3K 77 41
                                    

Μετα απο δύο ημέρες...

《Γιατί δεν ήρθες ;;》μου είπε νευριασμένα η Μάρθα μόλις μπήκε στην τραπεζαρία.

《Που ;;》έκανα την ανήξερη.

《Πας καλά παιδι μου ο Άλεξ πήρε εξιτήριο, ήρθε στο κολλέγιο με γύψο στο χέρι και δεν ήρθες να τον δεις το καταλαβαίνεις ;;》

《Δεν νομίζω να στεναχωρήθηκε που δεν ήρθα》

《Και όμως κάνεις λάθος, χάλια είναι η ψυχολογική του κατάσταση απο τότε που τσακώθηκατε στο νοσοκομείο όταν μπήκαμε μέσα στο δωμάτιο είχε ρίξει όλα τα πράγματα κάτω και μετα έπρεπε οι νοσηλεύτριες να τα καθαρίσουν》 είπε και αισθάνθηκα άσχημα.

《Και που είναι τώρα ;;》την ρώτησα χωρίς να την κοιτάω.

《Στο δωμάτιο του κάνει παρέα ο Χρήστος》

《Πάντως θα έπρεπε να είσαι και εσυ θυμωμένη γιατί μας λένε ψέματα και δεν εξηγούν και τον λογο που το κάνουν》της είπα και δάγκωσα το ψωμί με μαρμελάδα.

《Ο Άλεξ μου είπε ότι το κάνουν για το καλο μας》

《Αααα μάλιστα τα έκανες πλακάκια με τον Αλέξανδρο》είπα θυμωμένα και σηκώθηκα να φύγω.

《Ελβιρ-》πήγε να πει αλλά την διέκοψα.

《Μην ανακατεύεσται στην σχεση μας 》δήλωσα κάθετα.

[...]

Μόλις τελείωσα τα πρωινά μαθήματα και ειμαι σε ενα απο τα παγκάκια του προαυλίου.

Η Μάρθα έρχεται τρέχοντας προς το μέρος μου.

《Μπες γρηγορα στο instagram 》

Όταν μπήκα είδα αυτο...

Alex_king

❤634Alex_king:Συγχώρησε με καρδιά μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤634
Alex_king:Συγχώρησε με καρδιά μου...@elvira_1567

Σχόλια:

Ralf125:Είστε πολυ ταιριαστό ζευγάρι❤❤❤

Xenia: Εεεε καλη ειναι...σου αξιζουν καλυτερες.

__stefania__: ιουυ μπηκα στο προφιλ της και εχει κατω απο 200 likes σε όλες τις φωτογραφίες.

Γιώργος477: Κούκλια είστε ειδικά η Ελβιρα με το καπέλο😂😂❤❤

Δεν το πιστεύω αυτο που ζω....τι Ρεζιλίκια είναι αυτά τελικά το αγόρι μου έχει μυαλό αμοιβάδας...τον αγαπώ αλλά κάνει βλακείες.

Την ώρα που πήγαινα στο δωμάτιο του με κοίταζαν όλοι... Είναι λες και η παρουσία μου στον διάδρομο είχε σημασία με κάποιο μαγικό τρόπο...Όχι ότι με τα άλλα περιστατικά δεν με κοίταζαν...

Όταν έφτασα μου άνοιξε ο Χρήστος και τον έσπρωξα ο Άλεξ κάθονταν στην καρέκλα του γραφείου του και τον χαστούκισα με όλη μου την δύναμη.

《Καλύτερα να φύγω εγώ》είπε ο φιλος του και εξαφανίστηκε.

《ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟ ;;》του είπα και του έδειξα την φωτογραφία.

《Νομίζω πως θα σου άρεσε 》είπε μπερδεμένος και έτριψε το μάγουλό του.

《Πας καλά νομίζεις πως μου αρέσει που με κοιτάνε όλοι 》του είπα με νεύρα και πέταξα το κινητό μου στο κρεβάτι του.

Δεν θέλω να το σπάσω...

《Σε όλες θα άρεσε 》

《ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΆΛΛΕΣ ΣΤΟ ΈΧΩ ΞΑΝΑ ΠΕΙ, ΈΧΕΙΣ ΔΙΑΒΆΣΕΙ ΤΙ ΓΡΆΦΟΥΝ ΚΆΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑ ΔΕΝ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΕΒΆΣΕΙΣ ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΉΣΕΙΣ》ούρλιαξα και μου έκλεισε το στόμα.

《Θέλω να με συγχωρέσεις που σου είπα ψέματα, δεν είναι η στιγμή να μάθεις κάποια πράγματα για εμένα. Απλώς θέλω να είμαστε μαζί.》

《Εντάξει θα σε συγχωρήσω αλλά με έναν όρο θα κατεβάσεις την φωτογραφία》του είπα.

《Ότι θες ψυχή μου》μου είπε ψιθυριστά και φιληθήκαμε.《Σου ορκίζομαι πως κάποια στιγμή θα σου πω πως έσπασα το χέρι μου. Δεν σου λέω τίποτα για να είσαι ασφαλείς》

《Οκ》του είπα και τον έριξα στο κρεβάτι φιλώντας τον και μου έβγαλε την μπλούζα.

Όχι Άλεξ μου θα μάθω νωρίτερα τι συμβαίνει...

Συνεχίζεται...

Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου Where stories live. Discover now