Αυτο το κεφαλαιο περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο διαβάστε με δική σας ευθύνη🚫🔞🚫
Όταν πηγα στην τουαλέτα μετα απο ενα δευτερόλεπτο ήρθε και ο Άλεξ
《Ώστε έτσι εε θα τα φτιάξεις με αυτόν ;;》
《Δεν ξέρω είναι αρκετά καλος για να τον πληγώσω 》
《Όταν σου είχε μιλήσει χυδαία στην γυμναστική δεν ήταν και τόσο καλος》είπε και με πλησίασε
《Ναι έχεις δίκιο και ευχαριστώ που τον έδειρες αλλά δεν θέλω να ξανα μπλεχτείς στις υποθέσεις μου》του δήλωσα
Αυτός χωρίς να πει τίποτα με τράβηξε μέσα σε μια απο τις τουαλέτες και κλείδωσε την πορτα.
《Αλέξανδρε μην》τον προειδοποίησα αλλά τελικά με φίλησε
Η αίσθηση των χειλιών του πανω στα δικα μου ήταν μοναδική. Συνεχίζαμε να φασωνόμαστε και αυτός μου ξέδεσε την σαλοπέτα και την άφησε να πέσει μέχρι κάτω.
Τα χέρια του εισβάλουν στις απαγορευμένες περιοχές και με μια κίνηση μου κατέβασε το εσώρουχο
Περνάει το χέρι του πανω απο την περιοχή μου και νιώθω λες και ρεύμα διαπερνάει ολο μου το κορμί.
Κλείνω μάτια
Απολαμβάνοντας τα χάδια του γατζώνομαι πανω στους ώμους του.
Ενώ αυτός αφήνει μικρά φιλιά απο την γραμμή του λαιμού μέχρι χαμηλά στον αφαλό μου.Τον θέλω τώρα...
Το χέρι του χαϊδεύει την περιοχή μου. Χωρίς να χάσει χρόνο βάζει δυο δάχτυλα μέσα μου και βγάζω μια κραυγή απόλαυσης. Βάζει και βγάζει τα δάχτυλα του με ταχύτητα. Αμέσως αρχίζω να φωνάζω το όνομα του, τα χέρια μου ταξιδεύουν σε ολο του το κορμί και αυτός αυξάνει τον ρυθμό του.
Ειμαι κοντά το νιώθω
Το σωμα μου σφίγγεται και τα πόδια μου τρέμουν με το άγγιγμα του.
《Έλα μωρο μου. Έλα Ελβιρα τελείωσε για εμένα δείξε μου τι σου προκαλώ μωρο μου》φώναξε απο ηδονή.
Και εγώ έχυσα πανω στα δάχτυλα του αναστενάζοντας το όνομα του.
Αυτός έγλυψε τα δάχτυλα του 《 η γεύση σου είναι καταπληκτική》μου είπε και μου τράβηξε το εσώρουχο με την σαλοπέτα προς τα πανω και μου την έδεσε.
Με φίλησε για μια τελευταία φορά στα χείλη και πριν βγει είπε《μην αργήσεις 》
[...]
Όταν ηρέμησα βγήκα σχεδόν παραπατώντας απο την χαρά μου δεν είχα ξανα νιώσει ποτέ έτσι στην ζωή μου.
Πηγα και έκατσα ήσυχα στην θέση μου και με τον Άλεξ χαμογέλασαμε ο ένας στον άλλον χωρίς να μας καταλάβουν οι άλλοι δυο.
《Είσαι καλά γιατί άργησες ;;》με ρώτησε ο Θάνος και αισθάνθηκα τύψεις βγήκα ραντεβού μαζί του και μέσα στην τουαλέτα έκανα προκαταρτικτά με τον Άλεξ.
《Ναι μια χαρά ειμαι μην ανησυχείς》τον καθησύχασα.
Πως τα εχω κάνει έτσι ;;;
[...]
《Ευχαριστώ πολυ που με έφερες, πέρασα τέλεια》του είπα και μου πέρασε απο το μυαλό η σκηνή στις τουαλέτες.
《Και εγώ πέρασα πολυ ωραία 》είπε ο Θάνος και πήγε να με φιλήσει αλλά τον σταμάτησα τελευταία στιγμή.
《Νομίζω βιάζεσαι λίγο》του είπα και με κοίταξε αμήχανα
《Ναι έχεις δίκιο καληνύχτα Ελβίρα》είπε και έφυγε.
《Καληνύχτα》ψιθυροφώναξα την ώρα που έστριβε και χάνονταν απο το οπτικό πεδίο μου.
Καλύτερα που δεν τον φίλησα δεν νομίζω να τον δω τίποτα αλλο εκτός απο φιλο.
Συνεχίζεται...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου
Fanfic《Τι είναι αυτά ;;》τον ρώτησα με θυμό και έδειξα τις πιπιλιές που έχει στον λαιμό του. 《Με απάτησες;;》τον ρώτησα με ένταση στην φωνή μου Με κοίταξε με ενα απολογητικό βλέμμα... [...] 《ΜΟΥ ΈΛΕΓΕΣ ΨΈΜΑΤΑ》τσίριξε με δάκρυα στα μάτια και την κόλλησα στο...