Κεφάλαιο 51

1.3K 83 10
                                    

5 Απριλίου...

Ελβίρα pov...

Ειμαι μέσα στο λεωφορείο που κατευθύνεται προς την Πάτρα.
Σήμερα έχει γενέθλια η ανιψιά μου η Ελένη και θα παω για να συμπαρασταθώ στον Χαβιέρ για τον θάνατο της γυναίκας του...

Είναι εξαιρετική ευκαιρία που φευγω έστω και λίγο απο το κολέγιο μετα τα χθεσινά γεγονότα.

Όταν έφυγε ο Άλεξ κυνηγώντας την Νάντια τους ακολούθησα και εγω, όμως αυτο που είδα δεν μου άρεσε καθόλου ήταν αγκαλιά...

Και τότε κατάλαβα πως για άλλη μια φορά έπαιξε μαζί μου. Αφού φαίνεται να την αγαπάει γιατί ασχολείται με εμένα;;. Γιατί κάθε φορά που με βλέπει με αλλο αγόρι νευριάζει τόσο πολυ;;

Με έχει μπερδέψει η συμπεριφορά του δεν μπορώ να καταλάβω ποτέ τι σκέφτεται. Είναι μυστήριος και διπολικός. Και εγώ ειμαι μια ηλίθια που τον εχω ερωτευτεί με όλη μου την καρδιά.

Έφυγα απο το εστιατόριο χωρίς να πω τίποτα σε κανέναν. Και ολο το βράδυ ο Αλέξανδρος μου τηλεφωνούσε.
Δεν του απάντησα, δεν ήθελα να τον  ακούσω να μου λέει για άλλη μια φορά ότι αυτο που κάναμε ήταν ενα λάθος...

[...]

Ύστερα απο δυο ώρες που έφτασα στα ΚΤΕΛ με περίμενε η μαμα μαζί με την μικρή Ελένη.

《Γεια σας》τις χαιρέτησα και η μαμα μου φίλησε στοργικά το μέτωπο.

《Χρόνια σου πολλά πριγκίπισσα 》είπα στην ανιψιά και την σήκωσα στην αγκαλιά μου.

Αυτή μου φίλησε το μάγουλο και ένιωσα την καρδιά μου να φτερουγίζει. Μου έχουν λείψει παρα πολυ.

《Ο Χαβιέρ πως είναι ;;;》

《Χαλια, είναι κλεισμένος στο δωμάτιο του απο το πρωί, δεν θέλει να μιλήσει σε κανένας μας.》

《Καταλαβαίνω, αντικαταθλιπτικό του δώσατε;;》την ρώτησα με αγωνία.

《Προσπάθησε ο πατέρας σου αλλά τσακώθηκαν και έφυγε. Φοβάμαι μήπως κάνει κακο στον εαυτό του》παραδέχτηκε η μαμα μου.

《Μην ανησυχήσεις όλα καλά θα πάνε》προσπάθησα να την παρηγορήσω

[...]

《Μπαμπά》φώναξα χαρούμενη όταν άνοιξε την πόρτα.

《Κορούλα μου, τι κάνεις ;;》με ρώτησε ενώ μπήκαμε μέσα στο σπίτι.

《Καλά ειμαι τώρα που σας είδα》

《Αδυνάτησες》παρατήρησε και εγώ γέλασα με το σχόλιο του.

Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin