Κεφάλαιο 19

1.4K 84 53
                                    

《Μην αργείτε》 μας φώναξε ο γυμναστής ενώ εμείς βάζαμε τις φόρμες μας.

Έβαλα και την μπλούζα και βγήκα πρώτη απο όλα τα κορίτσια.

Έσφιξα την κοτσίδα μου και προχώρησα με σταθερό βάδιν προς το στο στάδιο όπου θα κάναμε το σημερινό μάθημα της γυμναστικής.

Πιο πίσω μου ήταν και τα αγόρια που εκείνη την στιγμή γελούσαν σαν χαζοχαρούμενα και ναι ήταν και ο Άλεξ μαζί τους.

《Που είναι τα υπόλοιπα κορίτσια ;;》 ρώτησε ο γυμναστής όταν φτάσαμε μπροστά του και κοίταξε εμένα.

Εγώ ως απάντηση σήκωσα απλώς αδιάφορα τους ώμους μου.

Μάλλον θα προσπαθούν να βολέψουν την σιλικόνη στο στήθος τους οι περισσότερες τουλάχιστον...

《Να πάει κάποιος να τις φωνάξει》 πρόσταξε και τότε τα όλα τα αγόρια άρχισαν να τρέχουν προς τα αποδυτήρια των κοριτσιών.

Όλοι μαλακές είναι...

Μετα απο 5 λεπτά εμφανίστηκαν όλοι και τελευταίοι ήρθαν η Νάντια και ο Αλέξανδρος ο οποίος την φίλησε μπροστά σε όλους.

《Ωωωωω》 ακούστηκε απο όλα τα παιδάκια.

Πριν λίγες μέρες αυτά τα χείλη ακούμπαγαν τα δικα μου...

Την ώρα που την φιλούσε άνοιξε τα μάτια του και με κοίταξε και εγώ γύρισα το κεφάλι μου αλλού.

《Τι κάνετε εκει;;;》ούρλιαξε ο γυμναστής και σταμάτησαν αμέσως, η Νάντια προσπαθούσε να καθαρίσει το κραγιόν που πασαλειφθηκε στην μάπα της.

《Σήμερα θα κάνουμε κάτι διαφορετικό αλλά πρώτα θα κάνετε τρέχοντας 3 γύρες ολο το στάδιο για να ζεσταθείτε》

Όλοι αρχίσαμε να τρέχουμε δυσανασχετώντας.

Κλασσικά τα αγόρια ήταν πίσω απο τα κορίτσια για να μπορούν να κοιτάζουν τους κώλους μας.

Μονο εγώ αισθάνομαι άβολα με αυτήν την κατάσταση;;;

Αλλά απο τι φαινεται οι φίλες της Νάντιας δεν έχουν πρόβλημα με αυτο αφού κουνάνε προκλητικά τους γοφούς τους για να τραβήξουν την προσοχή.

Έλα όμως που εμένα "πυροβολησε" το πρωτο σχόλιο.

《Ιακώβου δεν είχα προσέξει ποσό τέλειος είναι ο κώλος σου》είπε ενα αγόρι και αισθάνθηκα εκείνη την στιγμή 20 μάτια να μου καρφώνουν το κάτω μέρος του κορμιού μου.

Είσαι το φώς μέσα στο σκοτάδι μου Donde viven las historias. Descúbrelo ahora