Yazardan Not

14.5K 901 138
                                    

Her şeyden önce bir senedir yazdığım bu hikayeyi canı gönülden okuyup desteklediğiniz için teşekkür ederim. Gerçekten bu kadar okunacağını tahmin etmedim. Çok az kişiyle başladık şimdiyse binleri buldu. Her birinizin yorumlarını tek tek okudum hiçbirini atlamadan. Her şey için teşekkür ediyorum.

Bölümleri yazarken sık sık tereddüte düştüm. Çoğu zaman yazdığımı beğenmedim ve bunu da dile getirdim. Sebebi ilgi çekmeye çalışmak filan değildi gerçekten yazış biçimimi beğenmiyordum. Bunun için özür dilemem gerekiyor sanırım çünkü bunu gereğinden fazla dile getirdiğimi fark ettim. Okuyanların şevkini kırdıysam gerçekten özür diliyorum. Aklımda farklı bir ilerleyiş varken zamanla bu yoldan saptım ve yeterli bilgi ve birikimim olmadığı için de hikaye bambaşka bir hal aldı. İnişleri çıkışları kontrol edemedim. Hatta inişler gereğinden fazla uzadı ve bu yüzden fazlaca okuyucu kaybettim. Bunun farkındayım.

Yine de her şeye rağmen sonuna kadar okuduysanız ve buraya geldiyseniz çok ama çok teşekkür ederim. Tüm oylarınız ve yorumlarınız için de... Zira yazmaya devam etmemin tek sebebi buydu. Yazdığı şeyi beğenmeyen bir yazarın yazmaya devam etmesi gerçekten
zor. Bunları bir kağıda yazıyor olsaydım sanırım hepsini çoktan yırtıp atmıştım. Bu yüzden benimle sonuna kadar geldiğiniz için minnettarım.

Eğer tüm bu karmaşıklığa rağmen yazış biçimimi beğendiyseniz diğer kitaplarıma da bakmanızı şiddetle öneririm. Onları da BWL kadar seveceğinize eminim :) Şu anda yazmakta olduğum bir Taekook kitabım var zaten. Bir süre onunla devam edeceğim. Bir gün uğramaya karar verirseniz sizi orada bekliyor olacağım.

Son olarak eğer iletişimde kalmak isterseniz diye instamı şuraya bırakayım: vmkfic

Yeniden ve binlerce kez teşekkürler. Hoşçakalın 💜

「 boy with luv 」taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin