Sınav haftasından hemen önceki cumartesi günü Jungkook elinde telefonuyla yatağında uzanıyordu. O geceden bu yana birkaç kez daha konuşmuşlardı. Genelde bu mesajlar Taehyung'un sınavları olduğu için kısa sürerdi ve ilk yazan kişi de daima Jungkook'tu.
Bu yüzden birkez daha mesaj atmak için telefonu eline aldığında duraklamıştı. 'Rahatsız mı ediyorum acaba?' diye düşündü. Bu işler gerçekten çok karmaşıktı. Jungkook çoğu zaman ne yapacağını bilmiyor karşısındaki onunla flört mü ediyor yoksa arkadaşça bir tavır mı takınıyor onu bile kestiremiyordu. Tek bildiği çıkmaz sokağa doğru koşuyor olduğuydu. İçini büyük bir sıkıntı kapladı. Artık ruh hali de olmayan ilişkisi kadar karmaşıktı. Telefonu elinden bırakıp yemek yemeye karar verdi.
Yemekten sonra hazırladığı ve artık soğumuş olan kahvesinin kalanını bitirip odasına geçti. Kendisine uğraşacak birşeyler aramak için telefonunu eline aldığında belki de görmeyi en son beklediği şeydi bu: Taehyung'dan bir mesaj.
Beklemediği anlarda çıkıvermesi Jungkook'un kalp sağlığı için tamamen bir tehlikeydi. Oysa ki attığı mesaj oldukça basitti.
Yarım saat sonra Jungkook aynanın önünde ceketini giyiyordu. Kapının çaldığını duyduğunda son bir kez kontrol etti kendini aynadan.
"Taehyung? Bize geleceğini bilmiyordum."
"Senin için gelmedim."
İçeriden gelen sesle Jimin'in çalan zile cevap verdiğini anlamıştı. Bu yüzden acele edip odasından çıktı. Kapının önünde yeni uyandığı için olayı idrak edemeyen abisini ve bu zamana kadar gördüğü en şeker gülümsemesiyle Taehyung'u gördü. Üstünde tişört, kot ve kollarını kıvırdığı şık bir spor ceket vardı. Gülümsemesine karşılık vererek dışarı çıktı.
"Akşama geliriz hyung." dedi son bir kez Jimin'e dönerek.
Taehyung ile bahçeyi geçip arabasına doğru ilerlerken sırtında abisinin ağır bakışlarını hissedebiliyordu.
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
「 boy with luv 」taekook ✓
Fanfictionliseli jungkook üniversiteli taehyung'a aşık olur. #1 vkook