Adrien :
"Adriene, myslíš, že je dobrý nápad ho sem pouštět po tom co provedl tobě, tvým přátelům a mému sýru" řekl nejistě Plagg, když se dozvěděl o tom, že sem přijede Felix.
"Vždyť je to už půl roku zpátky, třeba se změnil" moc jsem tomu sice nevěřil, ale doufal jsem v to. Poté jsem uslyšel zaklepání.
"Adriene, váš bratranec právě dorazil" řekla Nathalie a poté zase odešla a já šel za ní.
Stáli jsme v hale i s mým otcem. Zničehonic se otevřeli dveře a tam stál Felix. Čekal jsem, co udělá. Najednou se rozběhl a objal mě.
"Ahoj Adriene" řekl a ještě víc si mě přitiskl.
"Ahoj Felixi" a obětí jsem mu opětoval. Poté přišla i teta Amilie.
"Ahoj Adrienku Broučku" a dala mi pusu na tvář.
"Ahoj tetičko Amilie" řekl jsem a díval se na ni. Je jí tak podobná. Říkal jsem si v hlavě, když šla k mému otci.
"Gabrieli doufám, že ti nevadí, že ti rady Felixe na chvíli nechám?" koukala mu přímo do očí a zasmála se.
"To je v pořádku, pokud že se pro něho vrátíš a nebude mi lézt do kanceláře" řekl otec a podíval se na Felixe.
"Děkuji ti Gabrieli" řekla Amilie a šla za Felixem.
"A ty tady buď hodný a nezlob, vyzvednu si tě hned, jak to bude možné" a objala ho.
"Dobře" řekl a objal ji na zpět. Poté se odtrhli a já s Felixem jsme jí byli zamávat.
"Budeš bydlet v pokoji pro hosty" otočil jsem se na Felixe a on jen kývl hlavou a šel nahoru a já také.
"Ty mu věříš?" zeptal se mě Plagg, hned jak jsem zavřel dveře od pokoje.
"Já nevím, já fakt nevím. Bojím se, aby zase někomu neublížil, hlavně nikomu na kom mi záleží" a sesunul jsem se na zem.
"Třeba Marinette" řekl a poušklíbl se.
"Ta zrovna nepotřebuje mít v cestě další zákeřnou osobu, jako je Lila" a vyndal jsem z kapsy přívěšek od ní.
"Je to má nejlepší kamarádka, nechci, aby jí někdo ublížil" a vzpomněl jsem si na to jak ji Lila obvinila z krádeže.
"Nemůžu dovolit, aby jí někdo ublížil, zvláště ne Felix" Plagg si pak něco zahuhňal a odletěl si dát další kus camembertu.
"Já ji budu pořád ochraňovat" řekl jsem si potichu a podíval se na hodiny.
Marinette :
"Nemůžu uvěřit, že se znova setkám s Felixem" stěžovala jsem si Tikki, když jsem se to dozvěděla.
Zajímá vás jak, jednoduše, jsem Stalker a vím všechno. 😂😂😂
"Marinette, vždyť ho skoro ani neznáš" snažila se ho bránit moje malá červená kamarádka.
"To je jedno, mně stačí to co vím" a nafoukla jsem si pusu a odvrátila obličej.
"A to je co?" řekla trošičku naštvaně moje malá kamarádka.
"Třeba, že je ošklivý a zlý" snažila jsem se udržet svůj názor.
"A to víš jak?" zeptala se mě.
"Dal se na Lišajovu stranu" to už argumenty neměla a já odešla na balkón.
Vždycky večer sem za mnou přijde Chat a povídáme si.
"Dneska má nějaké zpoždění" řekla jsem si, když už jsem tam hodinu mrzla na lehátku. Chtěla jsem jít už dovnitř, když v tom...
ČTEŠ
miraculous - Ona je moje, Felixi
Random⚠️VAROVÁNÍ⚠️Někdy 15+ části ⚠️⚠️ VSTUP JEN NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ Adrien má bratrance Felixe a ten se přestěhuje k němu do Paříže. Co dokáže jeden klučina, tak moc podobný slavnému modelovi, příteli a Marinettině tajné lásce provést? A jaké to bude m...