19.

1.5K 86 21
                                    

Marinette :

"Pořád nevím o čem mluvíš"

"O tom, jak jsem tě sebou nevzala, i když to byl můj nápad, jak jsem na tebe byla naštvaná a kvůli mě si se zranil"  v tom mě přerušil.

"Nic se nestalo" řekl a začal se přibližovat.

"Nepřerušuj mě prosím, a jak jsem tě pak vyhnala, byla jsem příšerná a stále jsem a pochopím když se se mnou přestaneš bavit" to když jsem řekla tak mě objal.

"Neboj to nepřestanu" já jsem mu zaryla obličej do hrudi.

"Ale měl bys" řekla jsem a smutně s na něho podívala.

"Cože? proč tohle říkáš?" a také mu začala stékat slza.

"Já jsem pro tebe nebezpečná, nemůžu být poblíž nechci totiž, aby ti někdo ublížil" on se na mě jen díval a pak mi setřel tu slzu z tváře. A já jsem ho políbila a on spolupracoval. Nikdy jsem se tak krásně necítila. Byla jsem naprosto šťastná, ale to překazila vzpomínka na to jak zakumoval. A já se odtáhla.

"Chate já" přerušil mě.

"V pohodě" já mu položila čelo na to jeho.

"Chate říkám to nerada, ale hlavně kvůli tvému bezpečí tohle není dobrý nápad" když jsem to dořekla, tak jsem se začala extrémně klepat zimou.

"Mari, co tě to napadlo jít sem jen v ručníku" řekl a vzal mě do náruče a já se k němu jen přitiskla. Poté mě položil do postele a přikryl.

"Chate, já to myslela vážně" on si jen sedl vedle mě.

"Já vím, ale o mě se bát nemusíš"

"Chate vždyť víš, že jsem s Felixem" Ne že bych Chata nechtěla o tolik víc, ale tím bych ho ohrozila a to nechci.

"Já vím" řekl smutně a kouknul do země.

"Lepší bude, když už se nebudeme vídat, pro mě a hádám, že i pro tebe, by to bylo opravdu hodně těžké" řekla jsem a snažila se znovu nebrečet.

"Dobře, jestli si to přeješ" v tu chvíli se zvedl a já jsem mu dala pusu na tvář.

"Sbohem, a dávej na sebe pozor" řekla jsem a on se na mě otočil a vlepil mi jeden úžasně sladký polibek a já se nechala.

"Měj se" řekl a zavřel za sebou. Já si jen lehla a chytla se u srdce.

"Tikki, já ho asi fakt miluji" vyhrkla jsem ze sebe v eufórii a šla se převléct do pyžama.

"Asi, holka podívej se na sebe, vždyť úplně záříš" já se fakt na sebe koukla, ale hlavně, abych si umyla obličej.

"Máš pravdu" řekla jsem a znovu se usmála.

"Ale nezapomněla jsi na to, že máš přítele" v tu chvíli mi zmizel úsměv z tváře.

"Musela jsi mi ho připomínat?" a naštvaně jsem si šla lehnout do postele.

"Mari, já sice jsem pro tebe s Chatem, ale zase jsem proti podvádění a navíc nevíme, čeho je schopný" smutně mě objala a já se na ni stejným pohledem podívala.

"Já vím, jen jsem si chtěla užít té chvilky radosti, než se zase vrátím do reality a do vztahu s ním" u slova vztahu jsem udělala uvozovky.

"Hele měla by ses jít vyspat, je pozdě" řekla Tikki, ale já už jí moc nevnímala a usínala, sama od sebe.

"Dobrou Tikki" po této větě jsem hned usnula.

miraculous - Ona je moje, FelixiKde žijí příběhy. Začni objevovat