9

969 23 8
                                    


Sonyeon pov:
Obudziłam się w szpitalu. Nie zbyt pamiętam co się działo. W pomieszczeniu nie było nikogo innego oprócz mnie. Postanowiłam że zadzwonię do siostry żeby do mnie przyjechała.

rozmowa telefoniczna:
- Yuqi to ja Son. Możesz do mnie przyjechać?

- Son wybudzili cię ze śpiączki?

- Jakiej śpiączki? Długo byłam w śpiączce?

- nie tylko jeden dzień. Lekarze cię w nią wprowadzili. Okej to ja się zbieram i zaraz będę u ciebie. Jin właśnie zakomunikował że jedzie ze mną.

- Dobrze. Czekam na was. Pa.

Koniec rozmowy telefonicznej.

Wpatrywałam się w sufit już dobre 10 minut. Po chwili usłyszałam że ktoś wchodzi do sali. Był to lekarz.

Lekarz: Dzień dobry. Jak się pani czuję?

Son: Dziękuję dobrze.

Do sali weszli Jin i Yuqi.

Jin i Yuqi: Dzień dobry.

Yuqi: Możemy chwilę posiedzieć z Sonyeon?

Lekarz: Pani tak a pan jest kim?

Son: To mój przyjaciel. Proszę mu pozwolić zostać.

Lekarz: dobrze ale nie za długo. Pacjentka niedawno wybudziła się ze śpiączki.

Yuqi: Dobrze.

Yuqi i Jin siedzieli ze mną praktycznie cały czas. Rozmawialiśmy o różnych rzeczach. Około 12 przyjechali V i Jimin. Yuqi i Jin musieli wyjść z sali ponieważ lekarz kazał wchodzić pojedynczo albo w dwójkę ale nie więcej.

V: I co dobrze się już czujesz?

Jimin: Wiesz jakiego stracha nam narobiliście? Więcej same z domu nie wyjdziecie.

Son: Czuję się już dobrze. Niby skąd mieliśmy wiedzieć że ktoś nas zaatakuje?

V: Spokój nie kłóćcie się. Jimin to nie ich wina że zostały porwane. To było nie do przewidzenia.

Jungkook wszedł na salę.

JK: Hej Son.

Son: Hej Jungkook.

JK: Nawet nie wiesz jak się o was bałem. Nigdy więcej bez naszej wiedzy nie wychodźcie z dormu.

Son: Dobrze. Następnym razem powiemy że idziemy połazić po mieście.

Lekarz: Ogólny stan pani zdrowia jest już stabilny więc nie potrzebuje już pani hospitalizacji. Może się pani zbierać do domu tutaj jest wypis.

Son: Dobrze dziękuję. Yuqi pomożesz mi się spakować?

Yuqi: Tak.

Jimin: Okej to ja powiem reszcie że wracasz do domu.

Son: Spoko.

Dwie siostry i ich życie z BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz