"Kanka, senin bu manita kaç yaşında?" Aras yemek yerken sorduğunda kaşlarımı çatarak ona döndüm. "Niye soruyorsun bu kadar ya sanane."
"Niye yükseliyorsun kardeşim, merak ediyor çocuk." Efe alayla söylediğinde gözlerimi devirdim. "Benim sevgilim, etmeyin merak falan."
Bir şey demeyip yemeğe döndüklerinde derin bir nefes alarak başımı önümdeki kağıda çevirdim. Kimya sorusu bana bakarken onu çözmeye uğraşıyordum.
"Lan Mete, sevgili yapmışız abisi? Hiç söylemiyorsun." Barış yanımıza gelip sandalye çekerek masaya oturduğunda ona döndüm. Esmer suratında piç bir gülümseme vardı ve ağzına vurma isteğim artıyordu.
"Seni ilgilendirmez. Gider misin masadan?" Başını iki yana sallayarak reddettiğinde gözlerimi devirerek kitabı kapattım. "Tamam, biz gideriz." Ayaklandığım sıra diğerleri de ayaklanmıştı. Barış aşağıdan bana bakarken hala gülüyordu.
"Bir gün tanışırız umarım. Seni bu halinle kim aldı çok merak ettim açıkçası." Alayla konuştuğunda gitmekten vazgeçerek kitapları masaya koydum. "Ne varmış bende?"
Ciddi durmamla kantindeki öğrenciler bir an bize döndüğünde Barış alaylı ifadesini silmiş, yüzüne ciddi bir tavır yerleştirerek benim gibi ayağa kalkmıştı. "Neyim var demen daha doğru bir soru olabilirdi."
Bir adım atarak önümüzdeki boşluğu kapattım. "Neyim var ya da neyim yok, bunlar seni ilgilendiren şeyler değil. Git başka şeylerle uğraş. Afedersin ama götünü mü siktim ne bu hareketler?"
Efe, Yağız, Aras ve Ayaz gülerken kantinde uğultu olmuştu. Dokuzları sevmiyordum amk ya beni izlemez misiniz?
"Ağzını toplarsan sevinirim. Yoksa toplamak zorunda kalacağım." Sinirle konuştuğunda tek kaşımı kaldırarak meydan okurcasına ona baktım. "Bir toplar mısın lütfen?" Çenesini sıktığını fark ettiğimde umursamadan güldüm ve kitaplarımı alarak merdivenlere döndüm. Benden bir yıl üstte olduğu için kendini bir bok sanmasına izin veremezdim.
Sınıfa girdiğimde diğer ders beden olduğu boştu. Öğle arasının bitmesine on dakika kalmıştı. Sırama geçip oturduğumda diğerleri de gelerek oturmuştu.
"Kardeşim bir yumruk hakediyordu ya." Efe yanıma oturup konuştuğunda ona döndüm. "Yumruk atamıyorum ki ben."
Ayaz ve Aras arkadaki sıraya geçtiğinde Yağız önümdeki sıraya bize dönük oturmuştu. Dediğime güldüklerinde sınıfın kapısı açılmıştı. Sınıfımızın dedikoducu kızı Aleyna geldiğinde kapıyı kapatıp hızla yanıma geldi.
"Lan Mete, Barış deliye döndü şu an. Aşağıda mal mal bağırıp duruyordu sonra müdür geldi ona bağırdı falan. O da çıktı dışarı ama sinirliydi baya." Tek nefeste konuştuğunda geri yaslandım.
"Sikmese bari." Yağız sessizce konuştuğunda onu duymuştum. Aşağıdan bacağına tekme attığımda acıyla inleyip bacağını tutmuştu.
"Sevgilim var benim, doğru konuş." Sinirle konuştuğumda omuz silkmişti. "Çağır da işe yarasın o zaman. Çocuk senin hayatını sikmeye ant içmiş işte. Hatırlamıyor musun geçen sene müdüre aşk mektubu yazıp senin üstüne atmıştı."
Anlattığı şeyle hepsi gülerken sinirle soludum. Geçen sene müdürümüz kızdı ve evet o böyle bir şerefsizlik yapmıştı. "Hiç hatırlatma Yağız, hatırladıkça sinirleniyorum."
Diğerleri gülerken Aleyna Yağız'ın diğer tarafına oturmuştu. "Kanka sevgilin olduğunu söylemiyorsun resmen, aşk olsun. Kim bu şanslı?"
"Berkay eniştemiz var kız. Biz de daha görmedik ama çok yakışıklı bir şeydir kesin, Mete'ye baksana. Bu yakışıklıya yakışıklı yakışır." Efe saçmalamaya devam ederken Aleyna bana dönmüştü.
"Aşkım sen gey miydin?" Aleyna'ya yüzümü buruşturarak baktım. "Aşkım mı? Sevgilim var benim." Beni umursamadan sırıttı. "Hayırlı olsun, kaç yaşında?"
Geri yaslanarak kollarımı göğsümde birleştirdim. "Lütfen, Berkay konusunu kapatabilir miyiz?"
"Ay kıskanıyor." Aras sırıtarak konuştuğunda ben bir şey diyemeden zil çalmıştı. Aleyna Yağız'ın yanağından makas aldıktan sonra bize görüşürüz diyerek ayrılmıştı sınıftan.
"Gündemde senin sevgilin var. Tüm okul öğrenir bunu şimdi Aleyna öğrendiğine göre." Ayaz homurdanarak söylediğinde kafa salladım.
"Biz söylemekte hata ettik." Hepsi sessizce kafa salladığında omuzlarımı düşürdüm. Önümdeki testi açarak daha fazla konuşmak istemediğimi belli edercesine soru çözmeye başladım.
Diğerleri ise başka şeylerle uğraşmaya başlamıştı bile.
----
Eniştemizi ne zaman salalım hikayeye?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf [texting] ✓
Cerita Pendek0555: Lan şerefsiz Mete. Mete: Sen kimsin ulan? 0555: Herkese sevgilim diye tanıttığın kişiyim koçum. Mete: Hasiktir. ---- ⇝Homofobik istemiyorum 🐍 ⇝bxb 🌈 ---- #bxb 1 - 300920 🌈 #boyxboy 1 - 080520 🌈🦋 #homo 1 - 100520 🌈🦋 #bb 1 - 160520 🌈🦋 ...