27

15.4K 1K 529
                                    

Ege: Gel buraya güzel kardeşim. Söyleyeceklerimi güzelce dinle şimdi.

Mete: Anlat başkan.

Ege: Bir saniye rahatım bozuldu.

Ege: Tamam hazırım şimdi.

Ege: İlk olarak senin için ne hissettiğini tam olarak biliyor musun?

Mete: Tahmin edebiliyorum. Kendini tam olarak açmasa da çabaladığını görüyorum.

Ege: Güzel, sandığından çok daha şeyi biliyorum. Ama bunları benimle değil de onunla konuşmanın çok daha iyi olacağı için bildiklerimi sana anlatmayacağım. Sen tahminlerini yüksek tutmaya devam et.

Ege: Şimdiii, bu benim mal kardeşim kendinden emin olana kadar sen minimum üniversiteyi bitirmiş olursun. O yüzden sen şööyle bir adım atacaksın

Mete: Nasıl yapacağım amk onu söylesene

Ege: Berkay'ı kışkırtacağız.

Mete: Nude mu atayım? Evine gidip üstüne mi atlayayım? Kışkırtacağız ne?

Ege: Bakıyorum da çok heveslisin öyle şeylere. O anlamda söylememiştim. Sinirlendireceğiz demek istedim.

Mete: He, o da olur.

Ege: Ajskakkdlslakf

Ege: Berkay anladığım kadarıyla Barış'ı hiç sevmiyor.

Mete: Keşke sevmese nefret ediyor aq

Ege: Berkay'ın bize anlattığı kadarıyla en başta sana 1 hafta vermiş yalan olduğunu söylemen için. Bu sözün üzerinden bir buçuk ay falan geçti ve Barış gerçeği hala bilmiyor değil mi?

Mete: Hasiktir doğru lan. Hala yalan olduğunu söylemedim.

Ege: Berkay da bundan şikayetçi gibi durmuyor zaten merak etme. Ama mesela senin gerçeği Barış'a söylediğini öğrense...

Mete: Barış'a gerçeği mi söyleyeyim?

Ege: Hayır ama Berkay öyle bilsin. Kudurtmak lazım onu biraz. Garanti veriyorum öğrendiği an çıldırıp evine gelecek. İstemediği şeyin olmasından hep nefret etmiştir çünkü. Seni sorgulamak için yanına gelecektir.

Mete: Sen cidden çok akıllısın. Ben tamamen unutmuştum olanlar yüzünden... Berkay da bana hiç hatırlatmamıştı.

Mete: Ama bu biraz şey gibi

Ege: Orasını boşver şimdi zorlama falan değil. Kendinden emin olmasını beklemek yerine hızlandırıyorsun sadece bu eylemi. Samimi söylüyorum bunu beklerken ömrün azalır. Yiğit'te de aynısı olmuştu, karşıdan atak gelince karşılık verdi. Berkay açılmış olabilir ama Yiğit ona hislerini belli etmişti.

Mete: Yiğit'i anmasak artık çok asabi oluyorum çünkü onun adı geçince.

Ege: Tamam özür dilerim enişte.

Mete: Verdiğin fikir için çok saol bebek şimdi bunu uygulayacağım uygun bir gün bekleyeceğiz

Ege: Anlayamadım başta iki kere okudum neyse

Ege: Neyi bekliyorsun?

Mete: Hemen yapmayacağım belki kendi gelir. Eğer gelmezse yapacağım.

Ege: Neden?

Mete: Ya ne bileyim zorlama olur gibi hissediyorum.

Ege: İyi de zorlamıyorsun sadece hızlandırdık +denemiş oluruz hem

tesadüf [texting] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin