Mafya çakması: Mete?
Korkusuz Korkak: Sen de bana aşık çıktın bakıyorum.
Mafya çakması: Ne?
Korkusuz Korkak: Numaramı bulmalar, okuluma gelmeler, ikidir mesaj atmalar falan.
Korkusuz Korkak: İstersen oyunu devam ettirelim.
Mafya çakması: Dalga mı geçiyorsun?
Korkusuz Korkak: Sence amk?
Mafya çakması: Kes ya mala bak.
Mafya çakması: Bu sana sataşan çocuk kimdi?
Korkusuz Korkak: Ne yapacaksın onu?
Mafya çakması: Eve besleme olarak alacağım.
Mafya çakması: Saçma sapan sorular sorma da söyle işte.
Korkusuz Korkak: Aman be, Barış adı. Numarasını da atayım mı?
Mafya çakması: Kalsın ben bulurum.
Korkusuz Korkak: Kişi.
Korkusuz Korkak: Al babacık.
Mafya çakması: Kendini iyi kaptırdın sen bu oyuna. Dikkat et kurtulamazsın.
Korkusuz Korkak: Bu bir teklif mi?
Mafya çakması: Ne?
Korkusuz Korkak: Oyundan kurtulamazsın dedin ya, gerçekten mi sevgili olacağız?
Mafya çakması: Yarabbim, sabır...
Mafya çakması ・ çevrimdışı
Korkusuz Korkak: PDMEPZÖĞWDPPSTPCMSPRLSPSLDPXÖPSÖEĞXLZŞRÖXĞŞAÖEMXL
・
"Olum mesaj attı diyorum işte."
"Lan tamam, bir şey mi dedik?" Efe ağzındaki cipsle konuşurken kafamı ekrandan çevirdim. Görüntülü konuşuyorduk ama pislik yapmaktan vazgeçmiyordu.
"Efe, düzgün ye."
"Tamam aşkım." Yağız Efe'ye yüzünü buruşturarak baktıktan sonra -umarım ona bakmıştır- bana ithafen konuştu. "Niye sordu sana Barış'ı?"
Dudaklarımı yalayarak omzumu silktim. "Bilmiyorum ya. Hiçbir fikrim yok." Önümdeki test yığınlarına kafamı gömdüğümde masa hareket ettiği için telefon kafama düşmüştü. İnleyerek doğrulup tekrar telefonu yerleştirdiğimde Efe anırıyordu.
Ayaz uyuyacağını söyleyip bize katılmamıştı, Aras ise şu an hiç olmadığı kadar dalgın duruyordu. Boğazımı temizledim. "Aras, Ayaz ise konuştunuz mu?"
Bakışları telefona döndükten sonra başını iki yana salladı. "Hayır, ben de yazmadım o da yazmadı." Derin bir nefes alarak devam etti. "Fazla ciddiye alıyor bazı şeyleri."
Bakışlarımı tekrar önümdeki fizik sorusuna çevirdim. "İnsan sevdiğine daha çok kırılırmış..." Dediğim şeyle Aras bir küfür mırıldanmıştı. Diğer ikili sessiz dursa da Efe'nin cips yeme seslerini duyuyordum.
"Şöyle söyleyip durma. Biz bu konuyu konuştuk ve olmayacağını birbirimize söyledik. Şimdi konuyu tekrar açıp onu üzmeye gerek yok. Gözümde arkadaşım olarak kalmaya devam edecek." Ekrandan gördüğüm kadarıyla gözleri dolmuştu. Bakışlarımı ondan çekip duvara sabitlediğimde konuşmada üç kişi kalmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf [texting] ✓
Storie brevi0555: Lan şerefsiz Mete. Mete: Sen kimsin ulan? 0555: Herkese sevgilim diye tanıttığın kişiyim koçum. Mete: Hasiktir. ---- ⇝Homofobik istemiyorum 🐍 ⇝bxb 🌈 ---- #bxb 1 - 300920 🌈 #boyxboy 1 - 080520 🌈🦋 #homo 1 - 100520 🌈🦋 #bb 1 - 160520 🌈🦋 ...