Aşkolar sözümü yutup smut yazmaya karar versem de utançtan yazamıyorum niye böyle oldum bunlar aşırı soft ve yazmaya utanıyorum mal mıyım neyim fsgshzjajejfkdnskskfj
Kitap önerisi yapayım;
-Karantina altında | LGBT
-Ay Tutulması | LGBT
-Yıldızları Saklamak | LGBT
-Peri Kızı (bxbxb)
-Birlikte sıçalım mı aşkım?
Hepsi uwu 🍭
----
Yağız
"Efe kalk artık ya! Vuracağım götüne bir tane şimdi." Kolundan çekmeyi bırakıp dediğimi yaptım ve poposuna bir tane patlattım. Anında cırlayıp eliyle poposunu kapattı ve yataktan kalktı. Sırıtarak ona bakıyordum. "Acıdı mı?"
"Hayır, şaşırdım sadece. Ağrın yok mu senin?" Bana göz kırptığında yaptığı ima yüzünden gözlerimi devirdim. Dün geceyi neden yüzüme vuruyorsun ben utanıyorum. "Yok, hadi yemeğe." Yalandı ama gerçeği söylemeye gerek yoktu. Sonra geliyor popomu okşuyor ya da öpeyim de geçsin diyerek dalga geçiyor... Aşırı salak, seksi ve haşin manitim vardı.
Efe yataktan kalktığında onu bekledim. Banyoya gidip işlerini hallettikten sonra geri gelmiş ve üstünü değiştirmişti. Birlikte aşağı indiğimizde herkes nasadaydı. Berk ve Ege yanyana otururken düne göre oldukça iyiydi. Gece duyduğumuz kavga sesleri yüzünden ne olduğunu anlamadan Efe ile kendimi kapı önünde bulmuştum. Her ne kadar girip onları ayırmak istesem de sonradan oluşan sessizlik ve bir anda duyduğumuz seslerle vazgeçmiş ve odamıza geri dönmüştük. Daha sonra ise Efe'nin masum olmayan ama masumca sorduğu soru yüzünden ise biz de garip sesler çıkarmaya başlamıştık. Ne garibi ya, seviştik işte.
"Günaydın canlarım." Efe Mete'nin yanağından makas alıp oturduğunda ben de yanına yerleştim. Ayaz ve Berkay sabahtan beri sırıtıyordu. Berk ve Ege barıştığı için mutlu gibilerdi. Yemek yemeye başlandığında herkes sessizce yemek yiyordu. Göz ucuyla herkesi süzerken Ayaz ile göz göze gelmiştim. Bana sırıtıp önüne döndüğünde sinirle göz devirdim.
"Lan sen neye gülüyorsun?" Herkes Ayaz'a bakarken Ayaz, Berkay'a bakıyordu. İkisi birden gülmeye başladığında Mete ve Aras garip garip birbirine baktıktan sonra sevgililerine dönmüştü. Berkay gülmeyi kesip Mete'ye önemli olmadığını belirten bir şeyler söyledikten sonra Ege boğazını temizledi. Bu kez ona dönmüştük.
"Biz dün gece konuştuk. Barıştık, manitiz şu an." Berk'in yanağına öpücük koyup geri çekildiğinde Mete ve Efe şipır ruhuna bürünerek bağırmaya başlamıştı. Berk, aşırı tatlı bir bebek gibi hafif kızardığında sırıttım.
"Sadece konuştuğunuza emin misiniz?" Ayaz sırıtarak sorduğunda Ege omuz silkti. "Dün gece hiçbir şey umrumda değildi, duyacağınızı biliyorduk zaten." Ben sessizce çayımı içerken Berkay da bana dönmüştü. "Siz de uyuduğunuza emin misiniz? Dün ikinci katta porno dönüyordu." Tekrar gülmeye başladığında içtiğim çay boğazımda kalırken öksürmeye başladım. Mete ve Aras hariç hepsi gülerken Efe sırtıma vuruyordu.
"Lan hani yalıtım vardı, nasıl duydunuz?" Efe şaşkınca sorduğunda kafamı kaldırıp Berkay'a baktım. Bizi umursamadan geri yaslanmıştı. "İnandın mı? Ben Mete'yi ikna etmek için söylemiştim." Mete'nin yanağından makas alıp göz kırptığında Ayaz duydukları şeyler hakkında konuşuyordu. Efe sırıtırken utançtan yanıyordum. Başımı önüme eğip sohbete katılmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf [texting] ✓
Short Story0555: Lan şerefsiz Mete. Mete: Sen kimsin ulan? 0555: Herkese sevgilim diye tanıttığın kişiyim koçum. Mete: Hasiktir. ---- ⇝Homofobik istemiyorum 🐍 ⇝bxb 🌈 ---- #bxb 1 - 300920 🌈 #boyxboy 1 - 080520 🌈🦋 #homo 1 - 100520 🌈🦋 #bb 1 - 160520 🌈🦋 ...