25

17.2K 1.1K 533
                                    

11 Mayıs'a kadar bitirmeye çalışacağım kitabı; hadi bakim destek lazım moral lazım yazmam için 🙌🏻

----

Mete: Uyuyamıyorum.

Mete: Beni eve bıraktıktan sonra odama çıktım, duş aldım, yemek yedim, kitap okudum, yattım ama hala uyuyamıyorum.

Mete: Saat üç buçuk oldu ben hala uyuyamıyorum.

Berkay: Annemle tanıştığın için mi?

Mete: Onunla ilgili mi bilmiyorum ama tek kalmaktan korkuyorum şu an.

Berkay: Yanına geleyim?

Mete: Gece gece çıkma.

Berkay: Görüntülü aramamı ister misin?

Mete: Şu anda güvende hissediyorum. Sen neden uyumadın?

Berkay: Annemi ziyaret ettikten sonraki gece hiç uyuyamadım ben. Önceleri kalp ağrımdan dolayıydı ama büyüdükçe psikolojik oldu sanırım. O yüzden uyuyamıyorum.

Mete: Neden benimle eve çıkmadın?

Berkay: Hala affetmiş durmuyorsun. Eve çıkarsam tartışırız gibi hissettiğim için çıkmadım.

Mete: Bir şey soracağım.

Mete: 1 sene önce annenin yanına götürdüğün kişi

Mete yazıyor...

Berkay: Evet Yiğit'ti.

Mete ・ çevrimiçi

Berkay: Annemin yanına herkesi götürmem. Götürdüğüm tek kişi Yiğit oldu. Ege, Berk de dahil kimse gitmedi yanına cenaze günü hariç. Kıskanıyorum çünkü annemi o yüzden gitmelerini istemiyorum. Ama Yiğit benim sevgilim olduğu için onunla tanıştırmak istedim.

Mete: Son zamanlarda ne kadar çok Yiğit'i anmaya başladık.

Berkay: Bu zamanlar onu andığım son zamanlar. Zamanı gelince anıları da gömeceğim onu gömdüğüm yere.

Mete: Nereye?

Berkay: Beynimde çöplük var, oraya.

Mete: Çok garip birisin. Sana güvenmem için beni annenin mezarına götürdün.

Berkay: Cidden sadece o nedenle mi götürdüğümü düşünüyorsun?

Mete: Ne?

Berkay: Yok bir şey.

Berkay: Annemi özlediğim kadar doğru dedim. Annemi ne kadar özlediğim ve uzun zamandır onu görmediğim aklıma geldi. Sana yalan söylediğimi düşünüyorsun ya hani, inan diye götürdüm biraz da. Hayatım tamamıyla sana gösterdiğim kadar, başka sır yok. Bunu göstermek için götürdüm.

tesadüf [texting] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin