4

35.8K 2.3K 2.8K
                                    

0555: Lan şerefsiz Mete?

Mete: Sen kimsin ulan?

0555: Herkese sevgilim diye tanıttığın kişiyim koçum.

Mete: Hasiktir.

Mete: Beni nasıl buldun anasını satim?

0555: Benim babam mafya koçum numaranı bulmak zor olmadı.

0555: Okulunda ajanlarım var kolay oldu.

0555: Asıl soru bu değil, neden beni sevgilim diye tanıtıyorsun insanlara şerefsiz evladı?

Mete: Abi ben senin gerçek olduğunu bile bilmiyordum. Salladım ortaya gerçek çıkmış şansa bak amk.

Mete: Bizim çocuklar sapım diye dalga geçiyordu bende attım ortaya yalan öyle işte. Kim öttü sana abi?

0555: Abi deyip durma be ne abisi

0555: Aynı yaştayız.

Mete: Bunu nasıl tutturdum amk çıldırcam şimdi.

0555: ?

Mete: Pardon, Berkay.

0555: Bu yalanı bitiriyorsun Mete Uygur. Yoksa ben seni bitireceğim.

Mete: Çok korktum eğvle

0555: Babam mafya, hatırlatırım.

Mete: Ne yapalım baban mafyaysa? Beni mi öldüreceksin? Şimdi bitiremem biraz daha sabret kimse tanımıyor zaten seni.

0555: Ulan benimle dalga mı geçiyorsun sen? Döverim seni bak, dediğimi yapıyorsun. Hemen şimdi.

Mete: Babanın ünvanının arkasına mı sığınıyorsun lan? Dövermiş, götüm.

Mete: Senin baban mafyaysa benim babam da emniyet müdürü amk bir lafıma bakar içeri girmen.

0555: Güzel bir fıkraydı ama komik değildi.

Mafya çakması: Beni içeri tıkacağını mı sanıyorsun?

Mete: Sanmıyorum, söylüyorum. O yüzden rahat durursan sevinirim.

Mafya çakması: Sen varya, sen yarın okula gitme koçum. Gittiğin gibi kapıda sopalarla karşılanacaksın çünkü, götünü kurtaramazsın.

Mete: Çok korktum amk mafyası.

Mafya çakması: Göreceğiz yarın, korkusuz korkak.

Onu dinlemeyip tabii ki okula gittim. Onun neyinden korkacaktım? Babası mafyaymış, götüm. Adam olacakmış kapının önünde, nerede yaşıyoruz amk biz kitaplarda mı?

"Naber işi gücü yalan olmuş şerefsiz?" Aras kolunu omzuma atarak konuştuğunda diğerleri de yanıma dizilmişti. Beraber okula ilerlerken omuz silktim. "Demesene öyle, ne yalanı?"

"Yeme bizi kardeşim. Kim o çocuk? Bize yalan mı söyledin sen?" Yağız konuştuğunda tam ona cevap verecektim ki siyah demir kapının önündeki kalabalık yüzünden oraya dönmüştüm. Okulun güvenliği nereye gitmişti amına koyayım?

"Hasiktir, doğru söylemiş." Kanım donarken diğerleri şaşkınca bana bakmış, ardından onlar da baktığım yere dönmüştü.

"Ne oluyor oğlum? Bir şey anlamadım." İçlerinden biri bize döndüğünde önce kaşları havalandı, daha sonra beni tanımış olacak ki kaşlarını çatarak diğerlerine döndü. Aceleyle çantamı kenara fırlattım.

tesadüf [texting] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin