29

15.4K 1.1K 418
                                    

Sonunda #boyxboy - 1 olduk 3 gündür falan olmayı bekliyordum hwjsjajdjsjr tebrik ediyorum bizi 🦋

----

Dejavu yaşıyor gibiydim. Telefon elimde onu beklerken zil çalmıştı ve kapıya yürürken gerçekten dejavu yaşıyor gibi hissediyordum. Çok değil birkaç hafta önce yine böyle olmuştu. Yine böyle sabırsız gibi kapıyı çalıyordu. Ve açtığımda yine böyle sabırsızdı...

Yüzünde maskesi vardı ama sinirli olduğunu gözlerinden anlayabiliyordum. Neden böyle sinirlisin sen aslanım ne oldu yemeğini önünden mi aldılar dememek için zor tutuyordum kendimi. İyi ki bunu dışımdan söylemedim...

Bu sefer bana sormadan içeri adım atmıştı. Kapı önünde olduğum için üzerime doğru geliyordu. Çaktırmadan derin nefes alıp kenara çekildim. Ama o üzerime gelmeye devam ediyordu. Tek kaşımı kaldırarak ona bakmaya başladım. Artık tamamen içeri girip karşımda durduğunda kapıyı kapatıp ona döndüm. "Ne yapıyorsun?" Yüzündeki maskeyi eliyle hızla çıkardı. Maskenin yere düşmesini izliyordum ki yüksek sesini duydum.

"Ne mi yapıyorum? Sen ne yapıyorsun asıl!?"

"Ne yapmışım?" Ukalaca sormuştum ama umrumda değildi. Buraya kadar geldiğine göre cidden bir şeyler olmalıydı artık. Yoksa şu kenardaki askılığa kafamı vuracaktım. "Neden Barış denen herife doğruları söyledin?" Hayır anlamıyorum, çok sinirlisin aslan parçası ama buna bu kadar sinirlenmen de biraz saçma?

"Zaten bunu isteyen sendin. Bana bir hafta veren ve daha sonrasında bu yalanı ortadan kaldırmamı söyleyen de sendin. Yaptım işte, niye sinirlisin?" Gözleri göremesem de lazer saçıyor gibiydi ve birazdan alnımın ortasından duman çıkacak diye korkuyordum. Ben heyecanlanınca aşırı saçmalıyorum...

"O zamanla bu zaman çok farklı işte. O zaman seni tanımıyordum ve istemiyordum. Şimdi-"

"Şimdi değişen nedir? Sen hala beni sevmiyorsun. Hala ben sana benim diyemiyorum. Sarılamıyorum istediğim kadar. Sen rüyanda eski sevgilini görüyorsun. Hala onu unutamadın... O zamanda öyle değil miydi? Şimdi değişen ne?" Çok mu üstüne gidiyordum acaba? Plan geri teperse Ege ağzına sıçtım.

Berkay sessiz kalmıştı. Yüzüme öylece bakarken hiçbir şey demiyordu. Ben ise kararlı bakışlarla ona bakmaya devam ediyordum. Tam konuşmaya başlayacağı sırada dışarıdan şiddetli bir gök gürültüsü sesi duyulmuş, evin içi daha fazla aydınlanmıştı. Berkay dudaklarını geri kapatıp yutkunduğunda dudaklarımı ısırmaya başladım. Onun yağmurdan nefret ettiğini biliyordum ve dışarıda yağmur başlamıştı. Şu an sinirliydi ve aslına bakarsanız ne yapacağımı bilmiyordum. Planı boşverip sıkıca sarılsam ne olurdu? Nasıl bir psikoloji içindeydi bilmiyordum...

"Berka-"

"Sevmiyorum tamam mı! Yiğit'i de sikeyim, bana hissettirdiklerini de sikeyim, bana oyun oynayan beynimi de sikeyim! Yok artık Yiğit... Sevmiyorum onu anladın mı? Aklıma, kafama, düşüncelerime giren sensin artık o değil... Bu yağmuru da sikeyim!" Sinirle konuştuktan sonra ellerini saçlarından geçirip derin nefesler almaya başladı. Kendimi kötü hissediyordum... Dışarıdaki yağmur onu rahatsız ediyor gibiydi. Acı çekiyordu biliyordum.

Ellerimi ellerinin üzerine koyup saçlarından kurtarmaya çalıştım. "Bırak saçlarını. Tamam, sakin ol şimdi... Geçti tamam mı?" Ellerini bir şekilde kurtarıp ona sıkıca sarıldığımda aynı şekilde sarılmıştı. Başını omzuma yerleştirip sıkıca sarılmaya devam ettiğinde saçlarını okşadım. Hıçkırık sesi duyduğumda gözlerimi acıyla kapattım. Planı sikeyim, hiç böyle olacağını düşünmemiştim. Karşımda kriz geçireceğini sanıp deli gibi korkmuştum. Kalbinin atışlarını hissedebiliyordum.

tesadüf [texting] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin