"Evet arkadaşlar, sizi iki hafta görmeyeceğim o yüzden özlememek için dip dibeyiz bugün. Mete şişeyi alıp gel hadi." Efe sırasında yayılarak otururken bağırarak konuşuyordu. Elimdeki şişeyle sinirle ona bakarken tüm sınıf kıkırdamaya başlamıştı.
"Lan gülmeyin." Başımı iki yana sallayarak bizimkilerin yanına gittim. Ayaz benim yerime geçmiş Aras ile oturuyorlardı. Arkadaki boş sıraya oturduktan sonra ellerimi aralarına uzattım. "Dersler boş bugün, ne yapacağız lan?"
Okullar tatil olduğundan ve evden çıkmayacağımız için bugünü dolu geçirmek istiyorduk. Ne kadar dolu olabilirse tabii, okuldaydık...
"Aşağı inelim bari." Yağız'a onay vererek ayaklandım.
"Lan, şişeye oturmadın." Efe'nin koluna sinirle vurarak sınıftan çıktım. Ayaz koşarak yanıma geldiğinde kolumu omzuna atarak merdivenlerden aşağı indim. Ondan uzun olduğum için rahatsız olmuyordum.
Dışarı çıkıp basketbol sahasına girdik. Yağız eline basket topunu alıp potaya ilerlediğinde demirlere yaslanıp yere oturdum. Efe telefonla uğraşarak yanıma oturduğunda Aras ve Ayaz da diğer potada oynuyordu. Onları izlemeye dalmışken yanımdaki çığlıkla Efe'ye döndüm.
"Hasiktir enişte isteğimi kabul etmiş." Ona ne saçmalıyorsun demek için ağzımı açtığımda telefonun ekranına gözüm kaydı ve mafya çakmasını gördüm.
"Lan, sen ona istek mi attın!" Hızla üzerine atladığımda dengesini kaybedip geri düşmüştü. Bende üzerine düştüğümde elindeki telefon yere düşerken gürültüye diğerleri de dönmüştü.
"Lan katil olacağım senin yüzünden. Elin adamına niye istek atıyorsun?" Ben sinirle konuşurken o gülüyordu. "Elin adamı dediğin sevgilin yalnız, ayıp oluyor." Gülen suratını dağıtmamak için üzerinden kalktım. "Sevgilimmiş, götüm. Mafya çakmasından sevgili olsa ne olur? Bir boka yaradığı yok."
"Demek öyle." Yağız Efe'yi kaldırırken arkamdan duyduğum sesle kaşlarımı çattım. Efe'nin yüz ifadesi şaşırdığını gösteriyordu. Ağzını o kadar açmıştı ki gülüp ciddi ortamı bozmamak için sese doğru döndüm.
Keşke dönmeseydim.
"S-sen ne yapıyorsun burada?" Berkay bana imalı bir gülüş attıktan sonra sahaya girdi. "Sevgilim ne yapıyor diye merak ettim."
Sevgilim demesiyle ağzım açık kalırken Efe piç sırıtışıyla telefonunu almış ve yanımızdan geçmişti. "İsteğimi kabul ettiğin için teşekkürler, enişte."
"Efe ağzına s-" Ona vuracağımı anlayıp koşarak sahadan çıktığında diğerleri de peşinden gitmişti. Berkay ile tek kaldığımda gerginlikten dudaklarımı ısırdım.
"Arkadaşların tarafından seviliyorum galiba," kendi kendine güldükten sonra bakışlarını üzerime çevirdi. "bu yüzden mi söylemiyorsun yalan olduğunu?"
"Ne? Hayır, sadece..." sessiz kaldığımda kaşlarını ne der gibi havaya kaldırdı. Oflayarak yerime oturdum. "iki yıldır sapım bu yüzden dalga geçiyorlardı benimle. Yakın arkadaşlarım, onların dalga geçmesi sorun olmaz gibi düşünebilirsin ama okulda biri var. Benden hiç haz etmiyor ve sürekli kavga ediyoruz."
"Dün sizi çıkışa çağıran?"
Başımı salladım. O da ayakta durmayı keserek yanıma oturdu. "Eşcinsel olduğumu öğrendiğinden beri de sürekli laf atıp duruyor. Onun çenesini çekeceğime senin sahte tehditlerini çekerim daha iyi." Sözüm bittikten sonra dediğim şey için dilimi arı soksun diye dua etmeye başladım.
"Sahte tehditlerim?" Alayla güldüğünde bakışlarımı ona çevirdim. "Buraya seni benzetmeye gelmiştim ama dün zaten benzetmişler sanırım," diyerek alnımdaki ize elini bastırdı. İnleyerek geri çekildim. "Yapma, çok acıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf [texting] ✓
القصة القصيرة0555: Lan şerefsiz Mete. Mete: Sen kimsin ulan? 0555: Herkese sevgilim diye tanıttığın kişiyim koçum. Mete: Hasiktir. ---- ⇝Homofobik istemiyorum 🐍 ⇝bxb 🌈 ---- #bxb 1 - 300920 🌈 #boyxboy 1 - 080520 🌈🦋 #homo 1 - 100520 🌈🦋 #bb 1 - 160520 🌈🦋 ...