38

10.6K 705 316
                                    

Sabah 736272 kere hikayelerim silindi sandım çok korktum amk Allah düşmanımın başına vermesin

----

Yağız

"Önümüzdeki ay doğum günüm biliyorsun değil mi?"

"Evet bebeğim. Ne alayım sana?" Efe yediği tatlıdan kafasını kaldırıp bana baktığında gözlerimi devirdim. "Lan bunu bana mı soruyorsun?"

"Yo, öylesine sordum." Tekrar tatlıya gömüldüğünde tekrar göz devirdim. "Bayrama iki gün kaldı. Köye gidecek misiniz?"

"Annemler gidecek ama ben buradayım. Sıkılıyorum orada çünkü. Sen?"

"Buradayım." Tekrar tatlı yemeye devam ettiğinde derin bir nefes aldım. Lan üç gündür görüşmüyoruz ve sen yüzüme bakmıyorsun?

"Tatlı mı ben mi diye sormadan önce benimle ilgilen lütfen." Ciddiyetimle sorduğumda Efe şaşkınca bana döndü. "Tatlı mı kıskanıyorsun?"

"Lan ne kıskanması? Üç gündür burada değilim diye görüşemedik zaten. Başımın etini yedin seni özledim diye. Şimdi yanyanayız tatlı yemekten beni görmüyorsun."

"Sen kıskançlıkta level atladın, he. Valla bak." Kalan tatlıyı hızla ağzına tepip tabağını ve çatalını tezgaha koydu ve tekrar yanıma oturdu. Kolunu omzuma attığında görmezden geliyordum. "Tamam şimdi tamamen seninim."

"İnanır mısın tüm isteğim kaçtı."

"İnanmam." Kafasıyla kafamı tokuşturduğunda telefonuma mesaj gelmişti. Benden önce Efe eline alıp baktığında kolunun altından çıktım. "Ne olmuş?"

"Sitedeki çocuklar bizi maça çağırıyor. Uzun zamandır futbol oynamadık, gitsek mi?"

"Ama bizimkiler olmayınca zevk alamıyorum..." Yüzüme uzunca baktığında omuz silktim. "...onlarla konuşmayı tercih ederim."

"Gözlerim yaşardı. Onlar mı ben mi?"

"Yok artık mal mısın?" Sinirle konuştuğumda kahkaha atarak başını iki yana salladı ve beni de kaldırdı. Beraber odama uçup yatağa yattığımızda telefonu elime vermişti. "Al da ara bakalım. Hem zaten 8 kişi konuşma özelliği gelmiş, deneyelim."

"Yes be." Telefonu alıp gruptan arama başlattım. İlk açan Ayaz ve Aras olmuştu. Daha doğrusu Aras... Beraberlerdi. Hemen ardından Mete ve Berkay aynı anda açmıştı. Bu ikili ayrıydı.

"Yazık lan size, kıyamam." Aras alayla konuştuğunda Mete göz devirmişti. "Sus bak benim sevgilim mafya, öldürtürüm seni."

"Ben mafya değilim, sus. Baban duyacak şimdi." Berkay yakınarak bizim gibi yattığında kaşlarımı çattım. "Ee hani nerde diğerleri? Niye açmıyorlar?"

"Kanka saat on iki. Ya uyuyorlardır ya da başka bir şey yapıyorlardır." Ayaz konuşmayı kesip göz kırptığında Efe yanımda kuduruyordu. "Çocuk olursa adını ben koyarım."

Aptal şipır.

"Şey geldi aklıma... Biz henüz tanışmıyorduk, siz oyun oynarken Mete bana yazmıştı hatırlıyor musunuz?" Berkay güldüğünde Mete söyleniyordu.  "Aşırı utandığım dakikalar..."

tesadüf [texting] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin