41, pt2

9.4K 720 399
                                    

Şuraya hemen bahsettiğim kitabı -artık kitapları- koyayım. Zaten biliyorsunuz amk yarınızı yorumlarda gördüm sgshzjajjxkajf

Adrenalin - bxbxb

Hayatımın Aşkı (Gay)

Bu ikili efsane gidiyor bakın bence 🦋 hele adrenalin aşırı iyiydi smut tayfayı oraya yönlendirebilirim zghdjzjaf

Ve sabah başladığım ve az önce biten Çekim Kuvveti - LGBT adlı kitabı şiddetle öneririm aşırı iyiydi. Uzun zamandır bxb okumuyorum ve bu kitap baya iyi geldi. Yazarın diğer kitaplarına da başlayacağım güzelse yazarım yine buraya 🍭

Bir kaç kitap daha buldum güzelse yine yazayım mı buraya ister misiniz?

Bu arada mon bêbê adlı listem zaten bxb kaynıyor oraya da bakıp size göre olanı okuyabilirsiniiiz öptüm sizleriiiöğğ 😙🦋

+72K sizi yerim

----

"Efe artık sızlanmayı kes bebeğim. Yarın belki düzelir." Efe omuz silkip Paşa ile oynamaya gittiğinde Yağız göz devirmişti. "Bebek bir sevgilim var."

Mangal yapmak için hazırlanmışlardı ancak habersiz ve plansız yağan yağmur mangal işini erteletmişti. Sabahtan beri mangal için kuduran Efe ise hazır pizzaya kalınca sinirden dört dönmüştü. En sonda yorulunca oturmuş şimdi ise trip atıyordu.

"Biz mi yağdırdık yağmuru sanki?" Aras'a ufak bir baş onayı verdim. Yanımda oturan Berkay'ın parmaklarıyla oynarken bir yandan etrafı izliyordum. Efe köpekle oynarken Ege telefonunda bir şeyler yapıyor. Ayaz ve Aras Efe ile uğraşıyordu. Berk yukarıda uyuyordu. Biz ise yanyana oturmuştuk. Sevgilimin elleri kucağımdaydı ve parmaklarıyla oynuyordum. Bu alışkanlığı bana Efe bulaştırmıştı. Küçüklükten beri bunu yapardı.

"Ama sikeyim. Tatile geldik hava durumuna bak. Yarın da hava yağmurlu. Ağlayacağım." Efe telefonu yere bırakıp kendini de yere attığında Aras ve Ayaz haykırarak gülüyordu. Yağız onlara göz devirip Efe'yi yerden kaldırıp geri yerine oturttu.

"Tamam Efe. Evde eğleniriz. Tabu oynayan?"

"Gerizekalı mısın nesin anlamıyorum ki. Ulan suratında olur diyorum suratında!"

"Suratımda her şey var amk!"

"Göt suratında mı senin Aras?" Gülmekten gözlerimden yaşlar geliyordu. Yerimde doğrulup elimle süreyi gösterdim. "Bitti! Yenildiniz ahahaaadhsjejdjskjr"

Efe elindeki kartı sinirle masaya atarken Ayaz sevgilisine gülmeye devam ediyordu. Aras heyecanlanınca asla ama asla mantıklı konuşamazdı. 29 Şubat'tan sonra ne geliyor deseniz 30 Şubat derdi...

tesadüf [texting] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin