9

27.8K 1.8K 861
                                    

Aras: Ayaz?

Ayaz: Efendim?

Aras: Bugün seni kırdıysam eğer özür dilerim. Yanlış anladın beni.

Ayaz: Sorun değil. Sen tarafından kırılmaya alıştım.

Aras: Böyle söyleme, beni de kendini de üzüyorsun.

Ayaz: Ne dememi bekliyorsun? Sen belki umursamadan konuşuyorsun ama senin umursamaz söylediğin kelimeler beni üzüyor.

Ayaz: Neyse ne. Burada sana daha fazla anlatmayacağım bir şeyleri. Zaten olmayacak, kendimi yormama gerek yok.

Aras: Ne?

Ayaz: Sen en başta zaten kararını verip bunu bana gayet güzel bir dille açıkladın. Eşcinsel olmadığıma göre benim de artık önüme bakmam gerekiyor. 7 ay süren bir sevginin sonu imkansız olduğuna göre başka yelkenlere açılabilirim.

Aras: Öyle bir şey demek istemedim.

Ayaz: Hem ayranım dökülmesin hem götüm sikilmesin.

Ayaz: Bu da farklı bir bakış açısı.

Ayaz: Ama kendimi daha fazla üzemem. Bu yüzden gerek yok. Arkadaş kalmaya devam edelim. 7 ay bu oyuna nasıl devam ettiysek şimdi de yapabiliriz.

Aras: Kalp, kırılan bir şey.

Ayaz: Bunu öğrendiğin iyi oldu.

Ayaz ・ çevrimdışı

Ayaz

"Başka ne tür şarkılar dinliyorsun?"

Sıkıntıyla iç çektim ve mesaja baktım. İsmi Damla olan bir kızla konuşuyordum. En başta normal sohbet ediyorduk ama kız sevgilim olmadığını öğrenince davranışını değiştirmişti.

"Kulağıma güzel gelen her türlü şarkıyı dinlerim." Yazdıktan sonra gönderdim. Anında görüldü olduğunda mesaj kutusundan çıktım, aynı zamanda telefonum çalmıştı. Üstteki aramaya baktığımda Aras arıyordu.

Derin bir nefes alarak aramayı açtım. "Efendim?"

"Biliyor musun beni sevmeni hiç istememiştim. Kendimi biliyordum çünkü." Hıçkırarak sustuğunda kaşlarımı çattım. "Sarhoş musun?" Sorum üzerine kıkırdamıştı. "Evet ama evdeyim, merak etme. Neden seni aradım bilmiyorum aslında deminden beri duvarla konuşuyorum."

Bakışlarımı ellerime indirerek gözlerimi kapattım. Kalbime fazla ağır geliyordu. "Sözümü kesmeden dinle sonra kapatacağım. Ne diyordum... Hah! Beni sevmen senin için de benim için de kötü oldu biliyorum. Yönelimini bilmiyordum ve seni kıracak çok söz söylemiş olmalıyım. Üzgünüm Ayaz, seni kırdıysam. Eğe-"

"Veda edecek gibi konuşma." Titrek sesimle konuştuğumda bir süre sessiz kaldı. Yatağımdan kalkarak camıma ilerledim. Perdeyi kaldırıp yıldızları izlemeye başladığımda sesi kulaklarıma dolmuştu

"Lafımı kesme. Eğer yorulduysan başka birine gitmelisin. Sürekli bende kalmanı istemem ve benim seninle olmamam zaten mantıksız ve bencilce olur. Sadece, ne olursa olsun seni kaybetmek istemiyorum. Aramızda ne olursa olsun seninle küs olamam. Sana o gözle bakamadığım için özür dilerim. Umarım hayatına biri girer ve onunla daha f-fazla mutlu olursun..."

tesadüf [texting] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin