16

23K 1.6K 861
                                    

Diğer bölüme yorum yapanların kafalarını yiyeyim 🦋

Mete: Berkay? Cidden konuşmayacak mıyız?

Berkay: Geceden kalmayım nasıl deniyor? Hala kendime gelemedim de.

Mete: Evden çıkıp giderken bayağı kendinde gibiydin.

Berkay: Sinirliydim.

Mete: Ben bir şey yapmadım ama özür dilerim.

Berkay: Sana değil, kendime. Anlattığım için sinirliyim kendime.

Mete: Gidip başka birine anlatmayacağım Berkay o yüzden rahat olabilirsin.

Berkay: Mete sorun sana anlatmam ya da senin bunu başkasına anlatman değil. Sorun birine anlatmış olmam.

Mete: Anlattın da bir şeyin eksilmedi ya sonuçta. Üstelik seni zorlamadım hatta istesem faydalanırdım senden.

Berkay: Hangi konuda?

Mete: Konuyu değiştirme sinirliyim şu an sana.

Berkay: Değiştirmiyorum.

Mete: Seni tanımamama rağmen evime aldım 2 kere. Eşcinsel olmama ve senden hoşlanmama sebep olmasına rağmen beni öptüğünde bir şey demedim üstelik bu iki kere oldu. Sen alt tarafı bana bir kaç şeyini anlattın hakkında bir kaç şey öğrendim bu mu sorun oldu?

Berkay: Tamam haklısın özür dilerim. Annemden birine bahsettiğim zaman kötü oluyorum. Onu fazla özledim ve ne yapacağımı kestiremiyorum. Aynı şey eski sevgilim içinde geçerli ama biraz sadece. Ona hissettiğim özlemden çok kırgınlık ve kızgınlık. Sadece acılarımı birileriyle paylaşmayı sevmiyorum. Artık benim için zayıf nokta olmuş oluyorlar. Aslında zaten öyleler ama zayıf noktamı sadece ben bilsem daha az can yakıcı oluyorlar.

Mete: Seni zayıf noktandan vuracak kadar acımasız değilim. Bana anlatman -aslında anlatmadın sarhoştun- bunları sana karşı kullanacağım anlamına gelmez. O yüzden için rahat edebilir.

Berkay: Senden bahsetmiyorum genel konuşuyorum. Her neyse... Beni akşam evine aldığın için teşekkür ederim. Yine kendimde olmadığım bir geceydi ve neden sana geldim bilmiyorum. Bilinçaltım beni sana getirmiş olmalı.

Mete: Bu ne demek oluyor?

Berkay: Bilmiyorum. Hiçbir şey bilmiyorum.

Mete: Eski sevgilin için özledim diyebiliyorsun. O yüzden böyle söyleyip beni umutlandırma.

Berkay: Umutlanıyor musun?

Mete: Beni öptün.

Berkay: Kendimde değildim.

Mete: Sarhoş insanlar genelde ayıkken yapmaya çekindiği şeyleri yapmazlar mı?

Berkay: Beni köşeye mi sıkıştırmaya çalışıyorsun? Ben seni ayıkken de öpmüştüm.

Mete: O zaman tam olarak dudağımdan öpmemiştin...

Berkay ・ çevrimiçi

tesadüf [texting] ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin