Kendimi Julide videosundaki kız gibi hissediyorum hshdjsjaf
"BerkxEge yok."
"Olsun."
"Hayır yok."
"Lan!"
"Tamam o zaman BerkxEge olsun."
Hsjsjzkajzıakkskdıs benden çok seviliyorlarmış bunu anladım 🌈
----
"Sana inanamıyorum. Sevgilin yemek hazırlıyor sen hala Paşa ile oynuyorsun. Belki yardıma ihtiyacım var?" Paşa ile oynarken Berkay'ı duymazdan gelmeye çalışıyordum. Yaklaşık yarım saattir köpeğini kıskanıyordu. Ben köpeklere bayılırdım. Paşa'nın babası olabileceğimi söylemişti, kopamazdık artık.
"Kime diyorum? Mete gelsene buraya!" Biraz daha sesli bağırdığında Paşa'nın başını bacaklarımdan kaldırıp koltuğa koydum. Ardından salondan görebildiğim mutfağa doğru ilerledim. Önümdeki masaya kollarımı yaslayıp sırtını görebildiğim sevgilime baktım. Sevgilim diyorum çıldıracağım...
"Efendim?" Hala salon tarafındaydım bu yüzden arkasını dönüp bakmak zorunda kalmıştı. Üzerindeki önlük ve kısa kollu tişörtü yüzünden kol kasları gözlerimin önündeydi. Lütfen reklam çekimindeymiş gibi davranmaz mısın?
Elindeki kaşığı kenara koyduktan sonra yüzündeki ciddiyet ile masaya yaklaşmaya başladı. Hareket etmeden onu bekliyordum. Karşımda aynı benim gibi durduktan sonra ellerini masaya yaslayıp yüzüme eğilmişti. "Şurada sadece yirmi dakika kaldı. Yirmi dakika sonra beni burada tek başıma bıraktığın için hesap soracağım senden."
"Nasıl bir hesap bu?" Merakla sorduğumda dudakları iki yana kıvrıldı. İstemsiz kaşlarım yukarı doğru kalkarken Berkay sağ elini masadan kaldırmış ve dudaklarımı parmakları arasına sıkıştırıp makas almıştı. Daha sonra parmaklarını kendi dudakları üzerine götürüp öptü. Hepsini gözlerimin içine bakarak yaptı. DELİRECEĞİM.
"Anladım sanırım... Buna hayır demem, o yüzden seni biraz daha yalnız bırakayım." Sözüm biter bitmez masadan uzaklaşmış ve az önce kalktığım koltuğa doğru yürümeye başlamıştım. Arkamdan ise Berkay hala sinirli konuşuyordu. "Ocakta yemeğim olduğuna dua et yoksa yanına uçacaktım."
"Ne kadar marifetli bir bey." Tekrar Paşa'nın yanına oturup ona döndüğümde bana göz devirip işine dönmüştü. Arkasından sessizce gülerken önüme döndüm. Bugün Cuma'ydı ve nihayet dışarı çıkmıştım. Uzun süredir çıkamadığım sokakları görünce bir duygulanmadım değil. Daha sonra Berkay motoruyla geldi ve birlikte mahalleyi gezdik... Sonra birlikte sakin bir yere gidip yaklaşık iki saat çimlerde yuvarlandık. Daha doğrusu o çimlerde yuvarlandı, ben onu izledim. Bir ara bacaklarıma yatıp gözlerini kapattığında resmini çekmiştim. Aşırı tatlıydı, gerçekten.
Daha sonra bana yemek yapacağını söyleyip evine getirmişti. Eve geldiğimizde kısıtlı saatimiz sona erdiği için burada kalmamı istediğinde annemi aradım. Tabii ki kabul etti bunu... Yaklaşık iki saat de evde oyalanmıştık. Ben Paşa ile tanışıp onunla oynuyordum. Berkay babasıyla telefonda konuşmuş ve eve gelmeyeceğini öğrendiğinde bana piç gülüşünü sunmuştu... Bir ara nasıl oldu bilmiyorum ama beni Paşa'dan ayırmayı başarmış ve ikimizi de koltuğa yatırmıştı. Birlikte koltukta yatıp öylece sohbet etmiştik sadece. Son bir saatte ise yemek yapacağını söyleyip mutfağa uçmuştu. Ben ise köpeğiyle oynamaya devam etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf [texting] ✓
Short Story0555: Lan şerefsiz Mete. Mete: Sen kimsin ulan? 0555: Herkese sevgilim diye tanıttığın kişiyim koçum. Mete: Hasiktir. ---- ⇝Homofobik istemiyorum 🐍 ⇝bxb 🌈 ---- #bxb 1 - 300920 🌈 #boyxboy 1 - 080520 🌈🦋 #homo 1 - 100520 🌈🦋 #bb 1 - 160520 🌈🦋 ...