Yağız
"Ayaz bir kızla story atmış gördün mü?" Aras'ı o göremese de başımı sallayarak onayladım. "Gördüm." Sabah sarışın bir kızla instagram durumuna fotoğraf atmıştı. Aras bunu görmüş olmalı ki direk beni aramıştı. Yaklaşık on beş dakikadır Ayaz'ı anlatıyordu.
"Of Aras! Kıskanıyorsun işte neyini reddediyorsun ya? Şu duygularını bir açarsan mutlu olacaksın. Kimden ne saklıyorsun?"
"Sevmiyorum dedim ya! Arkadaşım o benim, kıskanmam normal."
Göz devirerek mutfağa girdim. Efe kahvaltı hazırlıyordu, sandalyeye oturup ona döndüm. Efe besleme misali iki gündür bizimle kalıyordu. Evi diğer blokta olmasına rağmen benimle yatmayı sevdiğini söyleyip benimle kalıyordu.
Yani, bundan şikayetçi değildim.
"Hıı normal amına koyayım. Çocuk seni severken siklemedin şimdi de gelmiş kıskanıyorum diyorsun. Kusura bak ama bunların hepsi senin suçun. Zamanında duygularını kendine itiraf edip ona izin verseydin şu an ArAz görebilirdik."
"Üstüme gelme zaten moralim bozuk. Dışarıda ölüm var bu gerizekalı dışarı çıkmış zaten ona sinirliyim. Ne yapacağımı bilmiyorum."
"Kim o?" Efe masayı kurarken bana sorduğunda dudaklarımı oynatarak Aras dedim.
"Efe mi yanındaki?"
"Evet," diyerek telefonu hoparlöre aldım. "duyuyor seni."
"Efe! Ayaz bir kızla fotoğraf atmış lan." Efe kaşlarını çatıp işine döndüğünde telefonu masaya koyarak kalktım ve ona yardım ettim. "Gördüm sabah. Sen niye sinirlendin?"
"Bilmiyorum... Moralim alt üst oldu resmen." Biraz duraksadıktan sonra derin bir nefes aldı. "Öpüştüler mi acaba?"
"Salak salak konuşma da motoruna bin gel, kahvaltıya yetiş. Burada konuşuruz." Efe sinirle konuştuğunda gülmemek için kendimi kastım. "Tamam..." Aras'ın telefonu kapatacağını bilerek Efe'ye yaklaştım. "Sinirli olunca çok seksisin."
Çatılı kaşları gevşeyip alayla yüzüme baktığında gülerek ona bakıyordum. "Öyle mi?" Başımı salladım. Efe bir kaç adım atıp yanımda durduğunda başımı çevirerek o tarafa döndüm. "Bu hep sinirli ol demek mi?"
"Öyle bir şey demedim." Ciddi bir şekilde konuştuğumda göz kırparak karnıma yumruk attı. "Ben ne dediğini anladım. Neyse, saol kanka."
"Bana kanka deme döverim seni!"
"Tamam kanka."
"Ef-"
"Ben kapatmamıştım." Hızla telefona dönüp gözlerimi büyüttüm. "Siktir." Hızla gidip kapattıktan sonra anıran Efe'ye döndüm. "Gülme!"
Utandım lanet olsun...
・
boş adamlar
Efe: Şimdi size kutsal bir görev veriyorum bestlerim.
Ayaz: Ne diyorsun yine?
Efe: İnstagram hesabım için foto seçin, lütfen.
Ayaz: Tamam at.
Efe: İlk defa itiraz etmedin.
Ayaz: Uzatma at.
Efe:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf [texting] ✓
Kısa Hikaye0555: Lan şerefsiz Mete. Mete: Sen kimsin ulan? 0555: Herkese sevgilim diye tanıttığın kişiyim koçum. Mete: Hasiktir. ---- ⇝Homofobik istemiyorum 🐍 ⇝bxb 🌈 ---- #bxb 1 - 300920 🌈 #boyxboy 1 - 080520 🌈🦋 #homo 1 - 100520 🌈🦋 #bb 1 - 160520 🌈🦋 ...