"Tae... To snad nemůžeš myslet vážně?" otrávený černovlásek se svalý do křesla z bílé koženky u něj v domě, tedy spíše vile a to dost velké.
"Vždyť si mi to slíbil" alfa praštila rukou do opěradla a zaklonila hlavu. Jeho kamarád si prostě nedokázal užívat života, jako on. Jen samé povinnosti.
"Yoongi opravdu, jde tu o velký obchod, bude se jednat o milionech"
"A já slyším jenom Nuda, nuda, nuda... Jseš suchar Tae" povzdechl si Yoongi a srovnal se na sedačce do vcelku normální polohy.
"Ne Yoongi, mám zodpovědnost za celou firmu, nemůžu si dovolit být tak bezhlavý, krom toho, slyšel jsem, že ty stejně zítra taky něco máš"
"To teda nemám, leda tak setkání s nějakou sexy omegou v tom klubu, na který ses TY vykašlal" zavrčel do mobilu otráveně a znovu si stoupl. Byl moc energický na to, aby vydržel chvíli sedět.
"Yoongi musíš se tam ukázat, je to tradice tvé rodiny, nemůžeš se takhle chovat"
Černovlásek protočil očima a přešel do kuchyně "A to je přesně tvůj problém, myslíš si, že nemůžeš, ale není to tak, můžeš všechno, opravdu!" sehnul se pod domácí bar a vytáhl flašku drahé whiskey.
"To, že jsi alfa a máš peníze ještě neznamená, že nemáš žádné povinnosti. Pořád mi básníš o tom, jak moc chceš vlastní omegu, ale o tu by ses taky musel starat, víš?
Vychovat si ji, aby si nenavykla, že jí všechno projde a budovat si u ní respekt. Tím, že bys domů chodil jenom opilej a usnul na gauči bys toho opravdu nedocílil"
Černovlásek znovu obrátil oči v sloup a dal si dva loky zlatavé, hořké tekutiny přímo z láhve.
"Od kdy mě zrovna ty poučuješ? Nejsem sám, kdo si doteď není schopnej najít omegu" zamračil se a ještě jednou si přihnul z láhve, než ji s nepříjemnou grimasou položil na bar.
Ani nevzpomínal, proč si ji vlastně koupil. Whiskey mu nikdy nechutnala, ať už byla jakkoliv drahá. Možná ji kupoval jako dar pro někoho, každopádně teď už byla v tom smyslu nepoužitelná.
"No ohledně toho jsem s tebou chtěl také mluvit. Příští měsíc se pořádá MATES COMPANY aukci všech kategorií a já půjdu a rád bych, abys šel se mnou"
"Jo, to by šlo, možná si konečně nějakou koupím. Pak mi pošli přesný datum aby mi do toho taky něco nevlezlo" kousavým tónem odpoví s narážkou na jejich zrušený večer.
"Jo, jasně, tak, si to zítra uží Yoongi. Příště s tebou určitě půjdu"
"To tak" povzdechl si alfa a zavěsil. Svého kamaráda měl rád, ale poslední dobou se jejich cesty rozcházely častěji, než by se jim líbilo.
Taehyung převzal po otci firmu a musel se jí plně věnovat, krom toho stále ještě hledal svoji omegu, protože bez ní toho na něj bylo zkrátka moc. Potřeboval po příchodu domů někoho, kdo by tam pro něj byl, s kým by nemusel nic řešit, protože by ho musel naslovo poslouchat.
A Yoongi? Ten byl přesný opak. Vymetal večírky, kde se dalo. Pořádal párty ve své vile. Navštěvoval bordely od těch nejluxusnějších po ty nejzaplyvanější krčmy. Jeho život slovo povinnost neznal.
Ale po vlastní omeze toužil také. Užívat si s podřadnými kusy, které budou ještě ten den v posteli dva další chlapy prostě nebylo ono. Chtěl někoho dokonalého a chtěl ho jen a jen pro sebe.
Věděl, že minimálně v jednom měl jeho kamarád pravdu. S jeho nynější životosprávou bylo prakticky nemožné vychovat si hodnou a poslušnou omegu.
Ale zatím žádnou nemám. Nemám nic, co by mě přimělo chtít zůstat doma. Mám obrovskou prázdnou vilu, kdo by tu chtěl trávit celé dny?
***
"Tak co ty kurvičko? Ještě nemáš dost?" nechutný muž tyčíčí se nad nebohou omegou, sotva při vědomí hekal jak z posledního a bezohledně přirážel do jeho kulatého zadečku.
Mohl mít tak kolem padesátky, což bylo na šestnáctiletého Jimina zkrátka moc. Jenže jak sám věděl, nebyl v pozici, kdy by si mohl vybírat
"Jseš tak zkurveně dobrej" alfa přirážel hluboko a tvrdě. Drobného černovláska to bolelo, ale neopovážil se to dát najevo. Příliš se bál trestu.
Krom toho už byl zvyklí. Jen párkrát se mu stalo, že ho poslali někomu, kdo byl alespoň trochu ohleduplný a věnoval Jiminovi krátkou přípravu.
Ale tento muž ho vyloženě ničil. Navíc už byl chlapec unavený. Jenže moc dobře věděl, co by přišlo, kdyby si dovolil moc brzy omdlít a nechtěl to riskovat.
"Panebože jsi tak úzký" starší muž bolestivě zmáčkl černovláskovi boky a jemu bylo hned jasné, že na nich bude mít modřiny.
Jediné štěstí, že dnes už nepůjde tančit ani obsluhovat. Alfa zrychlil své přírazy do hubeného tělíčka, div ho nenatrhl.
Konečně poslední prudký příraz plný tiché bolesti a padesátník vyvrcholil do mladého chlapce. Rukama se zapřel vedle černých vlasů a hlavu si zabořil do jeho krku.
Bylo lákavé si vyčerpaného mladíka hned teď označit, ale věděl, že nesmí. Doma na něj čekala jeho vlastní, těhotná omega, která bude jistě smutná, až zjistí, že nezvládl tu dobu, kdy mu nemohla dát uspokojení a vydal se do bordelu.
Ale on byl alfa a ať už se jednalo o jeho omegu, nebo černovlasého chlapce, nesměli mu odporovat. On byl alfa a on poroučel, on tu byl pánem.
***
Jimin otevřel oči a zjistil, že je v pokoji sám. Muselo být už po zavíračce, protože ze zdola neslyšel žádnou hudbu, ani hlasitý křik opilých alf.
S bolestmi se přetočil na bok. Dnes to bylo dvakrát, co musel dostat adrenalinové injekce a dost se to na něm podepsalo. Cítil se zničený.
Pohled u padl na pohár vody a talíř se skromnou večeří položený vedle postele. Udělalo mu to radost.
Znamenalo to, že už po něm nikdo nechce, aby opustil pokoj, ve kterém teď leží a nechají ho tam spát. Nebude muset do přecpané přespávárny pro omegy, ale bude mít pro sebe celý pokoj a místo matrace, postel.
S menším úsměvem na tváři se natáhl pro tuňákový sendvič a začal ho spokojeně žvýkat. Bylo to hotové posvícení oproti každodennímu chlebu s prošlým kusem sýra.
I voda se zdála být v čisté sklenici a černovlásek přemýšlel, čím si to vlastně zasloužil.
Možná je to pohřební hostina
Dneska dokonce dva díly
Nevím, jak dlouho mi toto tempo vydrží, ale příběh mě zatím baví, takže budu asi psát často.
Jinak doufám, že se vám to zatím líbí
V další části už by se nám mohli potkat, co vy na to?
BloodyPrincess
ČTEŠ
Heart Boom/Yoonmin A/B/O
Фанфик"Moje srdce je jako časovaná bomba, jen čekám, kdy vybuchne"... Rok 2103 svět si pomalu zvyká na nový systém Alf, Bet a Omeg, kde je právě s omegami zacházeno jako se zbožím a jejich práva téměř vymizela. Jimin je mladá omega, která je dost hezká n...