Omega se přetočil na bok a spokojeně zamručel. Cítil se vyspalý a odpočatý tak dobře, jako už hodně dlouho ne. Nic jo nebolelo, nikdo ho neskopl na zem, aby ho probudil.
Takže je asi ještě moz brzo.
Mohl by tedy stihnout snídani se všemi omegami. Už teď viděl Soobinův překvapený výraz, až si to tam živý a zdravý nakráčí.
Podvědomě se nad tou myšlenkou usmál a pomalu rozlepil oční víčka a zamžoural do světla, prosvítajícího skrz tmavé závěsy.
Závěsy?
Překvapením se vyšvihl do sedu. Opravdu, nacházel se v úplně jiném pokoji. Velkém, prostorném, černobílém pokoji. Vše tu vypadalo tak dráze, že by se Jimin bál na to sáhnout, aby to neumazal, nebo nerozbil.
Jenže netušil, jak se tam dostal. Pochyboval, že se ještě nacházel v klubu, tam ani ten nejlepší pokoj nevypadal takto a žádný z nich neměl okno a tady bylo jedno hned přes půlku stěny.
Hned ho napadlo, že si ho nějaká alfa půjčila na období rutu. Jenže to neměl šanci přežít. Znamenalo by to sex několikrát denně a Jimin byl v poslední době rád, že zvládl jeden za noc aniž by během něho omdlel.
Podíval se na sebe a zjistil, že má stále tu bílou mikinu od alfy že včerejška. Někoho, kdo za něj zaplatil jen kvůli pár polibkům a možnosti držet si ho na klíně.
Bylo to zvláštní. Ta mikina musela být strašně drahá a i kdyby mu ji cizinec nechal, jeho pán by mu ji sebral, jen co by ho v ní uviděl.
Z myšlenek ho vytrhlo otevírání dveří. Polekanně seskočil z postele na vyhřívanou zem a rychle se snažil zaujmout naučenou polohu na kolenou.
Dovnitř se ale nenahrnula podmanivá vůně alfy, jak očekával. Místo toho vešla na pohled milá, starší paní a překvapeně si prohlížela omegu na zemi.
Jak Jimin zjistil, že se v okolí nenachází žádná alfa, zvědavě upřel velké oči na betu před ním. Přestože zvědavost je vlastnost, která by měla být u omeg potlačena.
"Ah... Tak ty jsi ten objev pana Mina... Já jsem Marry, dělám tu komornici, uklízečku, kuchařku, matku... Vlastně vše, co je potřeba" usmála se na něj mile a pomalu sjela na kolena za ním.
"J-Já... Já jsem Jimin" dostal ze sebe co nejrychleji. Stále nic nechápal. Proč ta beta klečela před ním v tak podřadné pozici, co náležela omegám?
"Ráda tě poznávám Jimine. Yoongi teď jel na policii řešit něco ohledně ukradeného auta, takže tě mám na starost" oznámila mu stále s tím milým mateřským úsměvem a zvedla se na nohy.
"Dole jsem ti připravila něco k snídani, co kdyby sis to šel sníst?" podala mu ruku, aby ho vytáhla na nohy. Omega chvíli váhal, ale pak svou drobnou ručku vložil do té její a postavil se.
Žena ho vyvedla z pokoje na stejně přepichovou chodbu. Sem tam míjeli nějakou krásnou květinu či moderní abstraktní obraz.
Pak dolů po schodech. Jimin nestačil valit oči. Ten dům byl tak obrovský. A tichý, jeho uši byli zvyklé na neustálý hluk v clubu a tady by slyšel dopadnout i peříčko.
Se vším tím prostorem a čistotou by si to tu snadno mohl splést s nebem, o kterém mu kdysi vyprávěla maminka před spaním.
"Nevěděla jsem, co máš rád, tak jsem ti udělala lívance, snad to nevadí" omega si myslel, že se Marry zbláznila. Udělala mu lívance a ptala se, jestli mu to vadí?
Ještě před týdnem snídal suchý chleba s vodou, když se poštěstilo tak mlékem a teď mu nabízeli lívance? A to co vonělo v tom hrnku bylo kakao?
"T-To je pro mě?" nevěřícně se otočil na betu po jeho boku. Nechápal, proč mu dělali jídlo, když za chvíli měla přijít alfa, co si s ním bude chtít užít. S plným žaludkem u sexu hrozí, že se pozvrací a za to ho každá alfa zbije.
"Ano, sněz co se do tebe vejde, jsi hrozně hubený" žena mu odsunula jednu pohodlně vypadající židli a mírným tlakem na rameni ha donutila si sednout.
Omega se zbožně díval na talíř plný sladkých placek obložených ovocem a mističkou pravděpodobně s jugurtem. Nic takového nejedl od chvíle, kdy ho odvedli z domu.
"No šup, ať ti to nevystydne" popohnala ho s úsměvem místní hospodyně. Jimin tedy opatrně vzal do rukou zdobený příbor a napíchl na vidličku kousek lívance.
Chuť, která se mu rozlila v ústech byla k nezaplacení. Bylo to opravdu vynikající. Akorát se bál, že toto nebylo jídlo pro špinavou omegu, jako byl on.
"Je... Je to moc dobré" oplatil betě milý úsměv a další sousto si namočil do bílého jogurtu. Opravdu měl hlad. Naposledy měl včerejší oběd, který se s touto lahůdkou nemohl srovnávat.
"Tak to jsem ráda" rozšířila beta svůj úsměv. Jimin si pochutnával na ovoci s jogurtem, protože jeden lívance pro něj byl až moc, mezitím co Marry obešla stůl a sedla si na židi naproti.
Místností se najednou rozezněli cizí kroky. Obě osoby u stolu zvedli hlavu, aby se podívali na nově příchozího. Nicméně jen co Jimin ucítil nezaměnitelnou vůni alfy, opustil pohodlí židle a se sklopenou hlavou si klekl vedle stolu.
Alfa i beta se toho rychlého pohybu lekli, ani jeden s z nich to nečekal. Yoongimu bylo toho chudáčka líto. Co vše s ním museli dělat, aby jeho reakce na alfu byla tak bázlivá?
Měl za to, že omega by před alfou měla kleknout, ne protože se jí bojí, ale protože chce touto bezbranou pozicí ukázat, že věří, že jo alfa ochrání. Tak to bylo u vlků, tak to převzali.
Yoongi kývl na Marry, co už se zvedla, že půjde omegu zase posadit. Sám se pomalu rozešel ke klečícímu černovláskovi.
"Jimine, podívej se na mě" oslovil ho co nejmileji, aby mu ukázal, že mu za žádnou cenu nechce ublížit. Vždyť proto ho koupil, aby mu už nebylo ublíženo.
Omega pomalu zvedl svou hlavu a poslušně se podíval na alfu tyčící se nad ním jako pilíř. Zamrkal svými dlouhými řasami a pootevřel rty.
Byl to on. Ten alfa, který mu včera víceméně zachránil život, těch pár měsíců, co mu zabývali. A teď tu snídal v jeho domě, aniž by tušil, co se to vlastně děje.
"Nekleč tu na zemi a dopij si to kakao... Věř mi, Marry umí to nejlepší"
Jak jsem slíbila, další kapitola
Docela by mě zajímalo, jak dlouho mi tohle tempo vydrží
Jinak Jimin je konečně u Yoongiho doma, vzhůru a napapaný...
Až moc pohádkový průběh?
BloodyPrincess
ČTEŠ
Heart Boom/Yoonmin A/B/O
Hayran Kurgu"Moje srdce je jako časovaná bomba, jen čekám, kdy vybuchne"... Rok 2103 svět si pomalu zvyká na nový systém Alf, Bet a Omeg, kde je právě s omegami zacházeno jako se zbožím a jejich práva téměř vymizela. Jimin je mladá omega, která je dost hezká n...