Ráno panovalo v čekárně před ordinací nepříjemné ticho. Vlastně zatím se oba chlapci za celý den pouze pozdravili a to normálně Yoongi nevynechal jedinou chvíli, kdy mohl omegu rozesmívat či si s ním jen povídat.
Ale dnes měli oba velmi pochmurnou náladu, včerejší incident jim ležel v žaludku a vrhal na ně smutný stín. Víceméně jenčekali, co vynese doktor za ortel a věděli, že to nebude nic hezkého.
"Pan Min" z dveří vykoukl stejný doktor, jako před necelými dvěma týdny. Milá beta v bílém plášti, co se hned na pochmurnou dvojici pousmála.
Alfa usadil omegu do jednoho z křesílek před neuspořádaným stolem, ve kterém se opravdu mohl vyznat jen starý muž před nimi a sám sedl hned vedle po jeho levici.
"Tak jak se daří, zaznamenali jste nějakou změnu stavu od posledně? Doktor otevřel příslušnou složku a pročítal si informace na připomenutí, přecijen měl mnoho pacientů a i jeho moudrá hlava si nepamatovala všechny podrobnosti.
"Jimina včera bolelo srdce, museli jsme ho uspat" vysypal ze sebe Yoongi na jeden nádech aby to měl co nejrychleji za sebou. Nemělo cenu nic oddalovat, čím dříve budou vědět, co se děje, tím dříve budou vědět, co dál.
"Ah... To není moc dobrá zpráva, ale nemusí to být hned něco strašného, nemohl se Jimin někde nachladit?" otázal se doktor pohotově, aby oba rychle uklidnil.
Omega celou dobu moc nevnímal, uvědomoval si, že se nedozví nic hezkého a nechtěl vědět, jestli umře zítra, nebo za týden. Lepší neposlouchat.
"S Jiminem jsem několikrát venku byl, ale nikde u vody, nebo na větrných místech, toto by hrozit nemělo" alfa se velmi pečlivě zamyslel, kde všude s černovlásek byli a jestli to nemohlo být třeba moc vyčerpávající, ale na nic nepřišel.
"V tom případě nejdřív odběru krev a než přijdou výsledky, uděláme klasickou prohlídku" rozhodl starší muž a obešel stůl, aby byl na stejné úrovni s jeho pacientem.
Jimin tak nějak vycítil, že by měl začít dávat pozor. Akorát včas, aby chytl nabízenou ruku alfy. Samozřejmě neprotestoval a nechal se odvést ke klasickému nemocničnímu lehátku, na které se posadil.
Yoongi ho po celou dobu, co mu doktor píchal jehlu do ruky vískal vlasy a tiše ho chválil, jaká je šikovná omega, i když byl černovlásek na injekce zvyklý a vlastně se pro něj staly takovou denní rutinou.
Pak následovala klasická prohlídka, přesně, jak doktor slíbil. Vážení, měření, poslech srdce, prosvícení zorniček a další. Mezitím si pro vzorky krve přišla mladá sestřička, která je odeslala do laboratoře s předností kartou, aby se na výsledky nemuselo čekat.
Yoongi s Jiminem byli pro tu chvíli posláni do čekárny, kde bylo naštěstí téměř prázdno. Na židlích seděli jen dvě bety a další právě zmizela v ordinaci.
"Vůbec jsi nepřibral, naopak si ještě hubenější... Jíš plné porce, že ano?" alfa se trochu káravě otočil na omegu, vůbec se mu číslo na váze nelíbilo.
Marry vařila poctivě a zdravě, s takovou stravou přece nemohl o tolik zhubnout. Věděl, že Jiminovo tělo spotřebuje spoustu energie kvůli jeho nemoci, ale v tom nechutném bordelu byl poměrně dlouho a věřil, že moc dobře nejedl, přesto nevypadal tak skřehle.
"Ano, alfa. Ale paní Marry mi dává menší porce" přiznal černovlásek zahanbeně. I to, co dostával teď bylo obtížné sníst, nedovedl si představit, že by do svého těla musel nasoukat stejnou porci, kterou jedl alfa.
"Dobře, doktor nám určitě poradí, jak tě dostat na normální váhu" kývl černovlásek hlavou. Věděl, že nemůže od rána do večera cpát Jimina k prasknutí, ale určitě musí existovat něco, po čem by drobný omega trochu přibral.
Po chvíli se bílé dveře otevřeli a milým pokývnutím byli oba chlapci vyzváni k návratu do ordinace.
Jimin si opět žmoulal svůj svetřík, stracen ve svém světě a ani nechtěl vědět výsledek... Věděl, že to bude zlé, možná by mu řekli i datum jeho posledního výdechu.
A to on nechtěl. Chtěl zůstat v překrásné iluzi s milou alfou s pohodlným životem, cítit se alespoň chvíli milován, ne jako překážející odpad.
"Není se čeho bát pane Min" promluvil doktor, jen co všichni usedli. Yoongiho to docela překvapilo. Celou dobu v čekárně se mu hlavou honily ty nejhorší scénáře, co by se jeho malé omeze mohli stát.
"Tak proč teda sakra omdlel?" přerušil betu ještě před tím, než stačil vydat další hlásku. Chtěl být co nejdříve ujištěn, že se opravdu nic neděje.
"Tělo omegy se připravuje na heat, mohl by ho dostat tak zhruba za dva až tři dny. Jimin má v krvi spoustu hormonů a jelikož je stále dost slabí, tak to chvilkově nezvládl."
Heat... Yoongi zůstal na doktora překvapeně zírat. Nadával si do všech hlupáků, že ho dřív nenapadlo, že Jimin bude určitě také procházet říjemi jako ostatní omegy.
"Dávky adrenalinu můžou tyto cyklusy rozhodit, takže je možné, že toto do Jiminovi periody vůbec nezapadá, ale průběh by měl být stejný" pokračoval beta ve vysvětlování.
"Bylo by dobré, kdy jste mu vyšel vstříct... Jak pro jeho zdraví, tak psychicku. Úplně upřímně pane Mine být vámi, tak ho označí a to co nejdřív" beta si moc dobře uvědomoval, že by alfám neměl vnucovat své přesvědčení, zvláště pokud se jedná o jejich omegy. Černovlasý by se také mohl pěkně naštvat a nemuselo by to dopadnout dobře.
Yoongi se ohlédl na drobnou postavu choulící se vedle něj na židli. Hrál si s pleteninou a vypadal, že vůbec neposlouchá.
Alfy pohled na sobě však vycítil a automaticky Vzhlédl, aby věděl, co se děje. Za tu dobu už se naučil, že narozdíl od ostatních alf má Yoongi oční kontakt rád.
Jimin měl Yoongiho oči rád. Vždy se na něj dívaly s takovou péčí a něhou. Omega si pak připadal výjimečný, jako by byl pro alfu důležitý. A on mu ten pohled vždy s veškerou důvěrou opětoval.
"Dobře, budu o tom přemýšlet, je tu ještě něco důležitého?" jemně pohladil omegu po černých vlasech a obrátil se zpět k doktorovi. Jednou ruku ale stále nechal u omegy a různě ji rozptyloval od pochmurné atmosféry.
"Zbytek výsledků vám pošlu na E-mail, ale ještě bych vám chtěl něco říct" nachvíli se odmlčel a ujistil, že má plnou pozornost jak alfy, tak omegy"
"Myslím, že by Jimin ještě mohl stihnout štěňátko"
Dlouho jsem nic nevydal, já vím... Jestli jste někdo ještě opravdu čekal tak klobouk dolů...
Měla jsem teď pár aférek a trochu složitější období... No to je jedno...
Jinak pokud by jste našli nějakou gramatickou, nebo dějovou chybu, neváhejte mě upozornit
Zkrátka doufám, že jste to se mnou ještě nevzdali a pokusím se vydávat častěji...
Mohla bych si sem dát nějaké předsevzetí...
Tak... Dopíšu to do konce roku!
BloodyPrincess
ČTEŠ
Heart Boom/Yoonmin A/B/O
Fanfiction"Moje srdce je jako časovaná bomba, jen čekám, kdy vybuchne"... Rok 2103 svět si pomalu zvyká na nový systém Alf, Bet a Omeg, kde je právě s omegami zacházeno jako se zbožím a jejich práva téměř vymizela. Jimin je mladá omega, která je dost hezká n...