Zdravím, jelikož každý autor, co píše na toto téma má pro svůj svět trochu jiná pravidla, tady vám dám ta svoje, abyste se v příběhu lépe orientovali.
Alfa - nejvyšší postavení, obvykle bohatí a vlivní muži, výjimečně ženy. Alfa má od všech ostatních kast respekt a všichni jsou povinni alfy poslouchat. Dostávají nejprestižnější povolání: Majitelé podniků, manažeři atd. Jako partnery si hledají pouze omegy, se kterými mohou splodit všechny kasty. Jsou velmi dominantní a hrdí.
Bety - střední vrstva obyvatel, pracující pro pohodlí alf. Mívají zaměstnání jako: Doktoři, kuchaři, dělníci, ale i ve výrobě. Partnery si vyhledávají mezi sebou, potomka může splodit pouze muž a žena. Rodí se jim bety a omegy.
Omegy - nejníže postavení, obvykle ženy, ale mužské omegy nejsou vyjímkou. Ve věku patnácti let jsou odebrány od rodin do výcvikových center, kde jsou půl roku cvičny, aby byli co nejstřícnější k alfě. Nemají práva, je s nimi obchodováno a mohou být téměř bez trestu i zabity. Omega je povinná poslouchat svou alfu a ostatním projevovat respekt. Jejich těhotenství se od jednotlivce velmi liší. Může trvat od několik týdnů až po pět měsíců a mohou porodit všechny kasty, alfu ale pouze jednou a to dokud je jejich tělo dost mladé, zhruba do věku 20 let. Samy se obvykle nedožívají více než čtyřiceti let, především kvůli vyčerpaní organismu z častých porodů
Heat - vyskytuje se u omeg zhruba jednou do měsíce a trvá čtyři až sedm dní. Omega je v tomto období připravená na páření a vyžaduje sexuální uspokojení od alfy. Vypouští velmi silné feromony, které k ní alfu přilákají. Omega je ovládána svými instinkty a je velmi zranitelná, proto si vždy staví hnízdo, tam poté spí a alfa by ji i přes silné pudy měla nechat být.
Rut - období, kdy je naopak alfa připravená k páření a vyžaduje omegu. Vyskytuje se také přibližně jednou do měsíce na tři až čtyři dny. Alfa je ovládána instinkty, ale narozdíl od omegy je ještě silnější a může být nebezpečná.
Hnízdo - omegy bezpečné místo, které si staví během heatu z oblečení a přikrývek na nějakém bezpečném místě (obvykle pod stolem, pod postelí, ve skříni atd.), kde se může v klidu skrýt před alfou.
Mate - spojení alfy a omegy pomocí značky na krku omegy. Pár je poté na sobě závislý, především omega na alfě. Omega může mít za život pouze jednoho mate. Alfa může svého zavrhnout a najít si jiného.
Knot - nastává při vyvrcholení alfy do omegy. Uzamkne jejich těla na několik minut. Násilné rozpojení může být pro omegu smrtelné.
Supresiva - léky na utlumení hormonů. Mohou je brát alfy i omegy. Dokážou potlačit heat i rut a při jejich užívání jedinci Nejednají instinktivně, přestože vnímají stejné podněty.
Tak, nevím, jestli je to všechno, pokud ne, tak v průběhu příběhu ještě něco doplním.
No, už nebudu zdržovat a můžete se pustit do příběhu
BloodyPrincess
ČTEŠ
Heart Boom/Yoonmin A/B/O
Fanfiction"Moje srdce je jako časovaná bomba, jen čekám, kdy vybuchne"... Rok 2103 svět si pomalu zvyká na nový systém Alf, Bet a Omeg, kde je právě s omegami zacházeno jako se zbožím a jejich práva téměř vymizela. Jimin je mladá omega, která je dost hezká n...