3

2.3K 172 18
                                    

Alfa bezduše uhasil další nedopalek cigarety a s povzdechem zapadl do balkonového křesílka.

Byl doma jen tři hodiny a už začala chytat depresivní náladu. Byl zvyklý na jakoukoliv společnost, nebo jen poslouchat cizí rozhovory.

Jenže dům měl postavený v bohaté čtvrti, kde hluk města zcela chyběl a žil sám. Služebnictvo, které tu měl se skládalo pouze s řidiče a jedné starší bety, která neměla problém mu vyčinit, když se jí pletl pod ruce, nedej bože při vaření.

Toužil po vlastní omeze, se kterou by trávil takovéto osamělé chvíle. Jenže se bál, že by mohl výběr uspěchat. Chtěl po svém boku někoho dokonalého. Ne podle řeckých vzorů dokonalosti, ale dokonalého pro něj.

Vím já vůbec, jak by takový člověk měl vypadat?

Yoongi si s povzdechem mzal mezi rty další cigaretu a zapálil její konec. Spokojeně vdechl nikotin do plic a vydechl kouř.

Cítil se už lehce malátný a postupně ho začala ovládat alfa v něm. Na mysl se mu draly slova jako Vlastnit, Ovládat a jim podobná.

S povzdechem nedokouřenou cigaretu zahodil. I když v poslední době byla jedna krabička čím dál tím dražší, bylo mu to jedno.

Mohl si z cigaret postavit zámek a pořád by mu zbývalo. Alespoň to si myslel. Ve skutečnosti neměl ani tušení, kolik by koupě takové stavby stála, ale byl si jist, že by na to měl.

"Pane Min! Večeře!" ozvala se z domu jeho hospodyně a zničila tak to ubíjející ticho. Černovlásek si nemohl stěžovat.

Ač se s tím před ostatními alfami nechlubil, neboť nechtěl podkopávat vlastní autoritu, večeřel s betou, ještě svou hospodyní.

Ale Marry mu vždy vyprávěla o svém dětství. Veselé i smutné příběhy, některé až tak, že mladé alfě vehnaly slzy do očí.

"Dobrý večer Marry, co je dnes dobrého?" vždy si zakládal na tom, aby byl alespoň pozdrav formální. Ale u pozdravu to obvykle končilo.

"Rýžové nudle s kari směsí" usmála se stará žena a položila na velký stůl, alespoň pro deset lidí dva talíře. Jeden do čela a druhý po jeho levici.

Yoongi se posadil do již zmiňovaného čela a Marry vedle něj. Chlapec si přivoněl k chutně vypadajícímu jídlu. Jeho služebná opět nezklamala.

"Hmm... Marry voní to výborně" usmál se na ní a s elegancí alfy se posadil do pohodlné židle.

"Ale Yoongi... Mám pocit, že poslední dobou od vás ani nic jiného neslyším" ženě lehce zrůžověla vrásčitá líčka. Černovláskova chvála ji vždy velice potěšila.

"Jsem jen upřímný... Dobrou chuť" kývl lehce hlavou, vzal do rukou ručně vyřezávané hůlky a nabral první sousto.

Jeho hospodyně zkrátka uměla vařit. Dříve pracovala v luxusní restauraci, ale vyhodili ji, když jednou omylem vylila polívku do klína jedné alfě.

Jejich chyba

"Marry, vyprávěj mi zase něco" prosebně se zadíval na ženu, co se o něj prakticky starala.

"Že vás to ještě baví. Mohl by jste mi povědět vy o vašich zábavách. Hádám, že ani dnes nebudete doma" pousmála se mile Marry a dala si do úst další sousto.

"Ano, dnes jdu vyzkoušet nový klub. Měl jsem jít s Taehyungem, ale odpískal to kvůli nějaké schůzi" znuděně si odfrkl při posledním slově.

"Vy jste opravdu zvláštní alfa, pane Yoongi" pokroutila beta hlavou "Většina z vás se žene za mocí, teritoriu, které mohou ovládat a vy... Vy jen nechcete litovat ani jedné vteřiny, co prožijete" položila hůlky do prázdného talíře a pohodlněji se usadila na židli.

"Na jednu stranu je to nezodpovědné a sobecké, ale na tu druhou... Co má že života bohatá, mocná alfa, co si nemůže dovolit mít přátele, protože hrozí, že jí na každém kroku bodnou kudlu do zad" černovlasý se nemohl na víc, než jen překvapený pohled.

Netušil, že ho jeho hospodyně vidí tak... Prostě takto. Většina lidí považovala Yoongiho jen za prachatého nafoukance, pro kterého jsou životy ostatních jen zbytečné starosti bránící v jeho zábavě.

"T-To... Netušil jsem, že mě vidíte takto je to..." zarazil se, aby našel správná slova. Obával se ale, že takové slovo ještě nevymyslel, tak se oba museli spokojit s prostým "...moc hezké".

"No, je to jen můj názor, už vás nebudu déle zdržovat, navíc, ještě mám nějakou práci" starší žena se s úsměvem zvedla od stolu, uhladila si pokrčení zástěru a se slušnou úklonou odnesla dva prázdné talíře někam, kde Yoongi tušil, že by mohl mít kuchyň.

Stále napůl položen v myšlenkách se podíval na svoje Rolex hodinky s původním hodinovým strojem a zkontroloval čas.

18:38 akorát na to, aby bez zbytečného chvátání dorazil přibližně ve čtvrt na osm do klubu. Nevěděl proč, ale tenhle čas mu přišel na začátek zábavy úplně ideální.

Stihl se pobavit všemi způsoby, co místo nabízelo a ještě před půlnocí se stihl vrátit domů. Preferoval spánek ve vlastní posteli, než na špinavé povlečení místních, pronajímaných pokojů.

Cesta byla překvapivě klidná, ani jednou neuvízl na světlech a nebyly ani zácpy, což byla v tuto hodinu vskutku vzácná zkušenost.

Překvapilo ho, že ani před klubem nestálo moc aut a on mohl zaparkovat kousek od vchodu, nad kterým se vyjímal neonový nápis DANCING QUEEN, na kterém však nesvítila tři písmenka.

To bude zas lokál

Jenže Min Yoongi se nebránil ničemu. Chtěl vyzkoušet vše a tady ještě nebyl, přestože klub už na první pohled nevypadal nijak nově.

19:08 byl tu o sedm minut dříve, než plánoval, ale nestěžoval si. Lepší, než trčet uprostřed hlavní třídy, kde by nemohl tam, ani zpět.

Jen co si vyhazovač všiml jeho oblečení a spočítal si jeho přibližnou cenu, s nejlepší elegancí, jakou jeho neohrabané tělo dokázalo, mu s poklonu otevřel posprejované dveře.

Uvnitř ho do nosu okamžitě udeřil odér kouře, levného alkoholu a zpocených těl. Podnik že včerejška byl oproti tomu rajská zahrada.

S nakrčeným nosem přešel k baru, kde k němu hned přispěchala fialovovlasá beta, které už byly vidět černé odrosty.

"Rum s kolou" mávl n ní černovlásek bez pozdravu, který by mu stejně nejspíš neoplatila. Nebo ano, ale jen proto, že tu byl očividně nejbohatší návštěvník.

Převzal si od baristky sklenici s nápojem a podezíravě k němu čichl. Vlčí gen neměl na svědomí jen rozdělení společnosti, ale i zbystření smyslů.

Rum... a kola, nic víc. Pokrčil rameny a poprvé usrkl že svého nápoje. Odvrátil se od baru a prozkoumal své okolí. Nebylo tu ještě tolik lidí, ale pár z nich už v alkoholovém bezvědomí neobratně tančili na parketu.

Jiní byli různě posedaní u stolů a popíjeli s výstředně oblečenou omegou na klíně, nebo prostě jen pili.

Ale nejvíce lidí se shromáždilo kolem silně osvětlené, kovové tyče. Tyče, ke které pomalu na vysokých podpatkách přicházel ten nejkrásnější omega.

Já vím, že jsem vám slíbila, že se konečně setkají, ale nakonec jsem tuto kapitolu k nastínění Yoongiho života.

Navíc se tak nějak setkali😁😁

No počkejte si do dalších kapitol.

BloodyPrincess

Heart Boom/Yoonmin A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat