"Konečně" vykřikl černovlasý alfa, když před ním zaparkovalo žluté Porsche a vystoupil z něj jeho rudovlasý kamarád.
Znali se snad od narození, jejich rodiče byli totiž obchodní partneři a často se scházeli u sebe doma na různých formálních obědech a večeřích.
Chlapcům ale přátelství vydrželo i do dospělosti, dokonce i potom, co Yoongi prodal svou firmu.
"Čekáš maximálně pět minut, navíc jsem kvůli tobě odložil pořadu, takže mi rychle vyklop, co je tak akutní" zavrčel druhý alfa.
"Nejdřív panáka" usmál se Yoongi a táhl za sebou černovlasého VIP vchodem do baru, před kterým stáli. Vyhazovači jen lehce sklonili hlavy ve znamení úcty. Koneckonců Taehyung byl spolumajitelem.
Hned je dočasně oslepila blikající světla a příliš hlasitá EDM hudba. Jejich citlivý čich utrpěl na směsici pachu zpocených alf, navoněných omeg, alkoholu a cigaret.
Sedli si do odděleného boxu pro trochu soukromí, momentálně nestáli o pozornost omeg, na ně možná přijde čas později. Mladá číšnice k nim přišla, jen co viděla, že usedli.
"Dvakrát soju" objednal Taehyung. Ani se nemusel ptát, vždycky takto začínali. Už od nějakých šestnácti, co si koupili falešné občanky.
"Jak ti jdou příjmy?" zeptal se Yoongi na první věc, co ho napadla, i když věděl, že se konverzace stejně stočí jinam.
"Teď to jde, vyřešil jsem ty problémy s Evropou a myslím, že bude zas na chvíli klid" povzdechl si rudovlásek. Druhý alfa ho svým způsobem obdivoval. Nesl obrovské břemeno, ale dokázal se k tomu i v takto mladém věku postavit jako správný alfa a patřil k nejúspěšnějším mužům Korei.
"Vlastně si myslím, že je ideální doba na to si koupit omegu, budu teď mít čas být doma a hezky si ji vychovat" usmál se Taehyung. Těšil se, až bude mít doma někoho, za kým se bude vracet a kdo ho vždy zahřeje a uvolní.
Číšnice donesla dvě otevřené lahve soju s prázdnými panáky a s hlubokou poklonou se zase vytratila. Yoongi si hned jeden nalil a na jeden lok polkl, aby se posílil, protože moc dobře věděl, že teď přijde na řadu jeho novinka.
"Koupil jsem si omegu" vychrlil že sebe na jeden nádech, ani nenechal červenovlasého dopít svou skleničku. Taehyung se žáků kal a sotva stihl položit panák na stůl.
"Cože si?" červenovlasý tomu nemohl uvěřit. Ne že by to Yoongi u nepřál, jen si nebyl jistý, že se se svou životosprávou zvládne o omegu správně postarat.
"Jo, prostě mám doma omegu" povzdechl si alfa. Vlastně byl rád, že se takto může svému kamarádovi svěřit, jakoby z něj část těch starostí jak mávnutím proutku odpadla.
"A to je dobře, ne? Nebo jsou s ní nějaké problémy?" Taehyung nějak nechápal, proč Yoongi zní jak kdyby mu končil život.
"Yoongi, jestli je drzá, nebo neposlušná, musíš být tvrdý, nesmí ti přerůst přes hlavu, každá omega jde vychovat" rudovlasý do sebe kopl dalšího panáka a čekal, co z jeho kamaráda vypadne.
"O to nejde, Jimin je poslušný a hodný" povzdechl si Yoongi. Nemohl Taemu říct celou pravdu, věděl, že by ho rudovlasý nepochopil. Oba měli na omegy příliš odlišné názory na to, aby si v tomto porozuměli.
"Víš co? Nech to být, já jen že je stále neoznačený a byly teď okolo toho nějaké problémy" mávl nad tím černovlasý rukou a na dva loky dopil svou flašku.
"Dobře brácho, ale počítej že se u tebe stavím, chci si ho prohlídnout" zasmál se Taehyung a po vzoru Yoongiho vyprázdnil svojí soju.
Po chvilce už toho měli v sobě víc, než by bylo zdrávo, čemuž odpovídalo i jejich chování. Už neseděli v boxe, ale každý se svou flaškou alkoholu se motali u baru a mlsně si prohlíželi místní omegy.
"Jaaaj T-Tae... Támhle ta blondýna" zakřičel černovlasý do ucha druhé alfy podnapilým hlasem a okatě ukazoval na jednu hubenou, polosvlečenou omegu se špatně odbarvenými vlasy.
Taehyung se pokusil zaostřit jejím směrem, ale místo toho mu zrak spočinul na úplně jiné omeze. Vysoký chlapec s krátkou sukní a hříšně dlouhými nohami v síťových silonkám.
Obě alfy měli jasno. "Jeden pokoj prosím" křikl Yoongi po mladé betě za barem. To mu bez prodlení podala klíče s tím, že alfa zaplatí později.
Jen matně zamžoural na číslo klíčku. Sedm... Možná jedna... vidění se mu od všeho toho alkoholu mlžilo, ale rozhodl se to zatím neřešit... Pokoje zde byly jen v jednom patře, počítal, že nějak trefí.
Omegu, kterou si vyhlídl jen zatahal za ruku a zamával jí klíčky před obličejem. Ta to okamžitě pochopila a nechala se táhnout alfou kam si jen usmyslel.
"Kurva Taehyungu, neumíš si dojít pro klíče?" zařval Yoongi po opilém rudovláskovi, když zjistil, že jde se svou omegou za nimi do stejného pokoje.
"Ser na to... Vejdem se" mávl rukou Kim, až málem spadl, kdyby ho chlapec vedle nezachytil.
"Kurva nehrab na mě, nebo tě svážu!" obořil se na něj Taehyung, sebral Yoongimu z rukou klíče a zatáhl nebohou omegu dovnitř pokoje.
Min nic nenamítal. Svou blondýnku stáhl za nimi a rovnou hodil na postel, mezitím co jeho kamarád opravdu nemotorně svazoval chlapci ruce za zády.
Nebylo to poprvé, co měli pokoj dohromady. Už si natolik důvěřovali, že jim dokonce nevadilo se dělit o jednu omegu, když na to přišlo, což by pro většinu alf, zvláště z jejich vrstev, bylo nepřípustné.
"Tak šup, postarej se o mě" usmál se Yoongi do míst, kde odhadoval, že by mohla blonďatá omega být. S alkoholem to tenekrát opravdu přehnal.
Dívka jeho i sebe zbavovala oblečení, ale on se stále plně nedokázal oddat aktu. Kde byla ta rozvášněná alfa schopná šukat i dvě omegy najednou?
Vše měl jako v mlze... Nevnímal vrčícího Taehyunga vedle sebe, vzdychající blondýnku pod ním... Vše bylo tak automatické.
Místo toho, aby si užíval dravý sex, jako tomu bylo vždycky, jen tupě přirážel, ani se nezajímal o to, jak se omega pod ním cítí. Přitom si vždy dával záležet, aby byli uspokojeni oba.
Až pod sebou najednou viděl černé kadeře a plné rty vzdychající jeho jméno. Vyhublé tělíčko svíjející se od slasti a oddaný výraz vybízející k něžnosti, kterou si omega zasloužil.
Nakonec se jen se jménem na rtech udělal do jaksi cizího těla a podal ruku snům s tím nejslabším úsměvem, který měl za chvíli nadobro vymizet.
Wow kapitola a takhle brzo? To je u mě poslední dobou velmi ojedinělý jev.
Každopádně jsem vám chtěla něco sdělit...
Jste ta nejlepší kominita, co zde na Wattpadu je...
Když občas u jiných spisovatelů vidím tak nenávistné komentáře...
Ale vy buďto píšete krásné dopísky, nebo konstruktivní kritiku, za kterou jsem moc ráda...
Opravdu oproti všem těm toxic lidem, co tu jsou se u mých příběhů sejde vždy tak hezká a milá skupina lidí...
Zkrátka jste bezvadní!
BloodyPrincess
ČTEŠ
Heart Boom/Yoonmin A/B/O
Fanfiction"Moje srdce je jako časovaná bomba, jen čekám, kdy vybuchne"... Rok 2103 svět si pomalu zvyká na nový systém Alf, Bet a Omeg, kde je právě s omegami zacházeno jako se zbožím a jejich práva téměř vymizela. Jimin je mladá omega, která je dost hezká n...