32

2.4K 188 40
                                    

Černé povlečení lehce zavířilo, když do ustlaných peřin padla v obětí dvě těla. Matrace se pod jejich vahou mírně prohnula a hedvábné látky je dostova pohltily.

Alfa nadopovaný supresivy si dával bedlivý pozor, aby omegu pod ním nezalehl. Přecijen Jiminova křehká postava by tu tíhu nemusela udržet.

"Alfa" plné rtíky vypustily jemný vzdech a drobné tělíčko vtáhlo ruce vzhůru, aby mohlo alfu tyčící se nad ním obejmout a cítit jeho teplo.

Yoongi omegu pomalu pohladil po tváři a věnoval mu dlouhý procítěný polibek. Nic vášnivého, ani divokého, jen jemné otírání rtů o sebe.

Položil Jimina zády zpět na postel a zatím co se jednou rukou opíral vedle jeho hlavy, druhou začal předjíždět všude po jeho těle, kam jen dostal.

Omega se pod ním spokojeně kroutil, nastavoval místa, kde chtěl cítit Yoongiho hřejivý dotyk a spokojeně vrněl.

Alfa nikam nechvátal. Díky bohu ho prášky udržovali hezky při smyslech a i když ho Jiminova sladká vůně velmi lákala, dokázal se udržet. Chtěl, aby si to omega užil, aby měl tu zkušenost s prožitím překrásného heatu, kdy odevzdá své tělo do péče alfy ve víře, že se o něj dotyčný postará.

"Alfa" další vzdych opustil Jiminova ústa, když Yoongiho ruka zajela lehce pod jeho svetřík a dotkla se citlivé kůže na jeho plochém bříšku.

Yoongi s lehkým úsměvem na rtech, který však Jimin přes zakloněnou hlavu a přivřené oči nemohl vidět, povolil v zádech a dovolí se jejich bokům krátce dotknout.

I přes kalhoty cítil, že omega už byl patřičně vzrušený a jen co se o něj alfa v patřičných místech otřel nedočkavě zavzdychal.

"Dobře Jimi, sundáme to" Yoongi zatáhl za lem Jiminova svetru a počkal na omegy kývnutí, než mu ho pomalu přetáhl přes hlavu.

Naskytl se mu nádherný pohled na Jiminovu bělostnou pokožku. Jizvy na jeho těle už byly zcela zahojené, žebra mu už také nevyčnívala. Yoongi u to stačilo na to, aby mu také za ujalo v dolních partiích.

"Seš tak nádherný" pochválil omegu a sehl hlavu, aby ho mohl obdarovat vlhkými polibky na hrudi a sem tam se nějakému místu pověnoval více a za doprovodu jemných vzdychů zanechal fialovou značku.

Nakonec si uzmul i omegy pootevřené rtíky a tentokrát se ani nezdráhal mu do nich opatrně zajet i jazykem a vybízet k činnosti ten Jiminův.

Omega se nijak nesnažil přebírar dominanci. Jen poslušně odpovídal na polibky, kopíroval alfy pohyby rtů proti těm jeho a nechával Yoongiho ústa tlumit jeho vzdechy.

Alfa mezitím, aniž by si toho Jimin stihl všimnou sundal i svou košili a pomalu sjíždel rukou přes omegy bříško k lemu kalhot, které šikovně i se spodním prádlem stáhl, aniž by si toho snad mladší všiml.

"Yoongi" vzdychl Jimin, když se od něj alfa na chvíli dotáhl, jen aby se o on mohl zbavit svých spodků a mohl nechat omegu se také pokochat jeho nahým tělem.

"Shh, všechno bude dobré" šeptal Yoongi omeze do ucha, mezitím co mi rukou zajel mezi štíhlé nohy a pohladil ho po celé délce mezi půlkami.

Jimin měl křečovitě zavřené oči a soustředil se jen na Yoongiho dlouhé prsty dráždící ho na citlivých místech.

Věděl, že této alfě může věřit, že není jako ostatní, co jen bezcitně používali jeho slabé tělo ke svému potěšení, obzvlášť, když si omega procházel heatem.

Smáli se jeho slzám, bodali do něj více a více injekcí, bili ho všemi možnými biči, poutali mu ruce, dělali z něj bezbranou trosku.

Yoongi do Jiminova vlhkého otvoru opatrně strčil jeden prst a lehce si přidržel omegu za útlý pas.

Heart Boom/Yoonmin A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat