19

2.1K 184 32
                                    

Dveře od komisařovi kanceláře se pomalu otevřeli a dovnitř vešel muž v policejní uniformě a za paži pevně držel malou omegu.

"Jiminie" vydechl Yoongi a bez svolení se zvedl že svého místa a rychle šel vystrašeného chlapce obejmout. Slzy se mu vsakovaly do hrudi, na které přistál jeho obličej, ale Min to nijak neřešil a jen konejšivě hladil zádíčka zabalená v ušmudlaném tričku.

Jimin se začal pomalu uklidňovat. Zhluboka dýchal a čichal příjemnou vůni alfy. Cítil se tak v bezpečí, což stále nechápal, jelikož z ostatních alf měl hrůzu. Taky se k němu žádná nechovala tak hezky.

"Shh... Už je dobře, neplakej" a další milá slova šeptal Yoongi omeze do ouška, jen aby mu z tváře zmyzel ten strach a smutek.

A Jimin se po chvíli opravdu začal uklidňovat. Zhluboka dýchal, jen aby zastavil své zběsile tlučící srdíčko, které z té námahy až začalo bolet.

"Kurva co jsi to s ním dělal?!" rozkřičel se na betu Yoongi a kdyby v náručí neměl omegu, určitě by se na něj i vrhl. Však Jimi nebyl žádný kriminální a nebyl důvod ho nijak trápit.

"Vaše omega podstoupila klasický výslech, potřebova~" "Klasický výslech?! Tak proč je tolik vystrašený?" alfa byl plný vzteku Jak se vůbec někdo mohl opovážil ublížit někomu tak křehkému?

"Pane Mine, uklidněte se" přerušil komisař rozčilujícího se Yoongiho "Vše je vyřešené a můžete odejít, pan Wang vás doprovodí" ukázal směrem k betě.

"Dobře, děkujeme a nashledanou" kývl Min starší alfě. Jiminovi přehodil jednu paži přes ramena, aby ho měl pevně při sobě a nehrozilo, že mu ho někdo znovu ukradne.

"Musím vás varovat pane, vaše omega je neoznačená a na stanici je poměrně dost alf, držte ho u sebe" napomenul alfu strážník před dveřmi vedoucími do hlavní místnosti.

Yoongi se letmo podíval na Jimina tulícího se k jeho hrudi. Třel se o něj svým roztomilý nosíkem a čichal jeho uklidňující alfa vůni.

Černovlasý si stáhl drahé sako a přehodil ho omeze přes ramena, aby tak zakryl jeho vlastní pach. Pokud bude Jimin vonět jako on bude alespoň částečně v bezpečí.

"Výborně, jdeme" zavelel policista a suverénně vešel do haly plné lidí. Omega se ještě více natiskl na Yoongiho a zachumlaný v jeho saku se pomalu nechal vést.

Občas se po nich přecijen nějaká ta alfa otočila, ale Yoongiho výhrůžné vrčení a spalující pohledy byly dostatečným důvodem k odvrácení zraku od nebohé omegy.

"Vydř Jimi, za chvíli jsme v autě" zašeptal mile alfa, když viděl, jak se Jimin klepe a tiše kňučí. Ten jen jemně přikývl a pokračoval v chůzi. Snažil se nedívat napravo, nalevo, soustředil se jen na bezpečnou hruď alfy.

"Přeji hezký zbytek dne pane Mine" policista se zastavil mezi dveřmi stanice. Svůj úkol splnil a bylo mu jedno, co se s omegou bude dít teď, koneckonců už měl dávno po směně.

Yoongi se na něj jen zamračil a ze slušnosti pokývl. Jimina povýskal ve vlasech a otočil se ke svému autu, u kterého naštěstí neviděl botičku, protože takhle neparkoval ani opilý.

"A pane Mine?" ozval se ještě poručík Wang, což donutilo alfu se zastavit a ohlédnout zpět. "Doporučoval bych vám ho označit, nebo ho nepouštět vem. takhle s ním budete mít jen samé potíže" řekl a bez dalších slov zmizel za dveřmi.

Yoongi jen s povzdechem pokroutil hlavou a dovedl Jimina do auta, sedl si za ním a promnul si kořen nosu. Dnes už toho měl dost.

"Pane? Moc se omlouvám" pípl omega tiše, když Yoongi už nějakou chvíli jen nečinně opíral se zavřenými víčky hlavu o volant.

Myslel, že je naštvaný. Však také kdo by nebyl, určitě měl na práci mnohem lepší věci, než vyzvedávat bezcenou omegu z policejní stanice.

"Ne, ty za to nemůžeš. Ta zkurvená alfa si vůbec neměla dovolit se tě dotknout!" černovlasý poslední slova doslova zařval, až se omega vystrašeně přikrčil.

"Ježiš promiň! Vy omegy jste tak citlivý" natáhl k chlapci ruku, pak si to ale rozmyslel a sáhl na zadní sedadla pro igelitovou tašku.

"Bylo tady něco na zklidnění... Půl tablety nebo tak nějak..." mrmlal si pod nosem alfa, když se přehráno al mezi různými krabičkami.

"T-Tohle všechno je pro mě?" Jimin nevěřícně koukal na velkou tašku plnou léků, injekcí a dalších věcí, které viděl snad poprvé v životě.

"Já vím, je toho moc, ale je to pro tvoje dobro. Uvidíš, pomůže ti to a..." "Muselo to být strašně drahé" vydechl Jimin, ani si neuvědomil, že skočil alfě do řeči. Normálně by za to byl okamžitě potrestaný.

Nedokázal ale pochopit, proč by za něj někdo utrácel takové peníze, mohl mu prostě dál ředit krev alkoholem. Stejně už to bylo jedno. Za takové peníze přeci těch pár dní navíc nestojí.

"Jimine, potřebuješ léky, normální léky. Ani nevíš, jak moc ti ty adrenalinové injekce ubližovali..." vydechl smutně Yoongi.

"A teď tohle hezky zapij, šup!" podal omeze půl bílé tabletky a z pod sedadla flašku čisté vody. Provizorně si vždy jednu vozil s sebou.

Jimin si poslušně vložil tabletku do úst a spláchl ji dvěma loky vody. Nechápal, proč Yoongi utrácel tolik peněz za léky pro něj, nechápal ani proč si ho vlastně koupil a zbytečně si přidělal takových starostí.

"Prospi se maličký, potom tě odnesou do postele, musíš z toho být unavený" pohladil černovlasý omegu po hlavě a nechal ho položit si hlavu na okýnko.

Jimin opravdu po chvilce začal pochrupkávat. Yoongi jel obzvlášť opatrně, aby omegu žádnou ostrou zatáčkou nevyrušil ze spánku.

Takhle si to opravdu nepředstavoval. Chtěl tomu drobkovi jen trochu pomoct, dělalo se mu špatně při pomyšlení na to, co sechno si musel vytrpět. Ale nevědomky si na krk pověsil starost, kterou nebyl schopen zvládnout.
8
Marry měla pravdu, nedokážu se postarat ani sám o sebe, natož o omegu, ještě ke všemu nemocnou.

S povzdechem pustil jednou rukou volant a sáhl do kapsy pro svůj drahý telefon. Ještě se ujistil, že Jimin opravdu spí a začal vyhledávat vytáčet.

"Tae... Potřebuju se akutně ožrat"

Moooc se omlouvám... Zase vydávám po X letech, já vím.

Musíte být sakra trpěliví jestli na to čekáte.

Každopádně doufám, že to alespoň trochu stálo za to.

BloodyPrincess

Heart Boom/Yoonmin A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat