5

2.2K 164 7
                                    

Mladá omega se svůdně vrtěla kolem tyče a upoutávala tak pozornost všech v sále. Včetně bohatého černovláska, který z něj nemohl spustit oči.

Toto nemohla být C omega. Tohle byl chodící, nebo spíše tančící anděl a Yoongi si již byl na sto procent jistý, s kým dnes stráví večer.

Oholené nožky se prudce roztáhly od sebe a drobné tělíčko začalo v mírném záklonu sjíždět na zem. Omega měl celou dobu zavřené oči. Nebo možná jen přivřené a koukal na své obecenstvo skrz husté řasy.

Jeho pohyby byly velice ladné. Působily tak étericky až malátně. Jakoby byl vědomím úplně někde jinde a jen nechával hudbu, aby pohybovala jeho tělem.

Zase stál rovně na nohou, čelem k tyči, oběma dlaněma se jí držel a obloukem se zaklonil, jakoby chtěl pohledem vybídnout přihlížející k útratě za jeho krásné tělo.

Je že na tom alfě něco nesedělo. Omega měl stále zavřené oči. Místo toho, aby svůdně mrkl do publika, jak by to udělal kdokoliv jiný v jeho pozici, se vrátil do vzpřímené polohy a pokračoval ve své chureografii.

"Chtěl by jste ho?" ozval se za ním ženský hlas poznamenaný, stejně jako jeho, častým kouřením. Byla to ona fialovovlasá beta, co mu nalévala. Odvrátil tedy pohled od pódia na ni.

"No..." svůj souhlas nestihl doříct, protože ho dívka předběhla. "Sakra" zasyčela a bez jediného pohledu na alfu se sebrala a odešla z Yoongiho zorného pole.

Trochu zmatený jejím chováním se rozhodl opět věnovat podívané u tyče, ale jen co jeho zrak vyhledal patřičné místo, zděšeně zalapal po dechu. Teď už vyloženě pochopil, proč od něj beta tak rychle utekla.

Omega, místo toho, aby pokračoval v tanci ležel v bezvědomí vedle tyče. Vypadal jako mrtví. Hubené ručičky rozhozené do stran, hlava bezvládně vytočená do boku.

Nikdo kolem nic nedělal. Jakoby jim bylo jedno, že v jejich bezprostřední blízkosti leží mrtví, nebo zraněný anděl.

Yoongi bez přemýšlení odložil nedopitý nápoj a rázným krokem si to namířil k davu alf, jistě nižšího postavení, než byl on.

Nedbal na to, že těla, která si odstrkuje z cesty nepříjemně páchnou a nevábná vůně přilne i na něj. Už teď počítal s tím, že své nynější oblečení prostě vyhodí, než aby tím odérem musel trápit Marry.

Nestihl se však ani dostat do prvních řád, když se na pódiu objevila dalších osoba. Konkrétně fialovovlasá beta, co ještě před chvílí obsluhovala za barem.

Hudba stále ještě hrála, když se dívka sklonila k chlapcově hrudi, aby zkontrolovala jeho tep. Alfa očekával, že ho tedy buďto odnese někam, kde se ten chudáček pořádně vyspí a odpočine si, nebo mu dá první pomoc.

Nic z toho se však nestalo. Beta vyndala z kapsy injekci a bez jakéhokoliv dezinfikování či jiných bezpečnostních opatření mu ji vyrazila do štíhlé, až vyhublé paže.

Yoongi zděšeně zalapal po dechu, když sebou omega několikrát cukl, jak při epileptickém záchvatu a poté vystřelil hlavou vzhůru. Celý se klepal a zrychleně dýchal, vypadal, že co nevidět znovu upadne do mdlob.

Fialovovlasá ho hrubě chytila za stuhu kolem krku a vytáhla nebohého chlapce zpět na vratké nohy. Ještě si ho přidržela u obličeje, něco, co alfa nemohl kvůli hlasité hudbě slyšet, po něm prskla, než se otočila na podpadku a zmizela pravděpodobně zpět k baru.

Yoongi nestačil zírat. Copak si neuvědomoval, že po tak náhlém zkolabování by ho měli nechat alespoň dva dny odpočívat? Místo toho se ten drobek vrátil k teď již značně kostrbatému tanci, čímž si opět přivlastnil pozornost okolních alf.

Pohupoval boky, házel hlavou a tentokrát už opravdu věnoval své pohledy publiku. A Yoongi je konečně mohl spatřit. Ony dvě krásné oči. Jenže jejich krása nebyla to jediné, čeho si alfa na karamelových duhovkách všimla.

Tvořící se slzy, které omega úspěšně nepustil na svou tvář. Jeho oči byly plné bolesti a zoufalství. Byly to ty nejkrásnější a zároveň nejsmutnější oči, co kdy viděl.

Yoongi si přál okusit jeho vůni, která byla nepochybně stejně úžasná, jako zbytek jeho maličkosti, ale v davu zpocených těl neměl šanci ji zachytit.

Hudba náhle dohrála a chlapcova chureografie zkončila prudkým sjetím podél tyče do provazu. Bylo jasné, že jeho ohebnosti již nejedná alfa využila v posteli, ostatně Yoongiho to také lákalo.

Černovlásek se nemotorně sesbíral na nohy a viditelně unavenou chůzí se odporoučel tam, odkud přišel.

Dav kolem kulatého pódia, které s odchodem omegy zhaslo, se začal pomalu rozpouštět a hledat zábavu jinde.

Yoongi se rychlou chůzí odebral k baru za jediným cílem, najít fialovovlasou betu. To nebyl žádný problém, zrovna nalévala nějaké alfě alkohol a tvářila se, jakoby před chvílí nekřísila pomalu mrtvého člověka.

"Hej ty!" zavolal na ni hlasem plným autority, který prostě nešel přeslechnout, jasně říkal, jaké má jeho majitel postavení a jak by se k němu měli chovat.

Dívka se hned otočila a volnou chůzí přišla k Yoongimu. "Budete si přát ještě něco k pití, nebo budete chtít pokoj?" zeptala se a poukázala k nejprve k výběru alkoholu na plicích a poté ke svazku klíčů, které měla za pásem a na každém jejím kroku trochu cinkaly.

"Ne, chci vědět, co se stalo s tím omegou" panovačně na ni shlídl. Vůbec se mu nelíbil arogantní tón, jakým s ním mluvila a to si na nějaké formality příliš nepotrpěl.

Být tu Taehyung, už se mu odprošuje v kleče

"Ah tohle... Omlouvám se, jestli vám to nějak narušilo zábavu, pokud ho nebudete chtít, máme tu samozřejmě i jiné omegy" ukázala ke stolům, kde dívky a chlapci nestydatě sváděli alfy.

Yoongi byl zděšen. Nejenže toho chudáka nechali tančit, oni ho ještě mínili nabízet. Pomalu se v něm začal probouzet ochranářský alfa pud. To moc nedávalo smysl, protože ten se objevuje jen ve spojitosti s vlastním mate.

"Ne, chci jeho a co možná nejdříve" pevně zabodl pohled do dívčiných modrofialových očí, nebo lépe řečeno levných čoček.

"Dobrá, pojďte za mnou" obešla bar a vedla alfu mezi proplétajícími se těly, kterých v průběhu cesty ubývalo, až se ocitli samy v dlouhé, úzké a špatně osvětlené chodbě.

"Ředitel trvá na tom, že před tím si s vámi chce promluvit. Není to nic osobního, u této omegy standardní postup" začala ho rychle beta uklidňovat, aby si snad nemyslel, že ho chtějí vyslýchat.

Nicméně i to by teď podstoupil, jen aby se mohl dostat k tomu nádhernému chlapci.

Aaa a to už jsem na tuto kapitolu plánovala jejich setkání.

No, asi si budeme muset ještě počkat. Nechci to nikam uspěchat.

Ale zároveň doufám, že to není moc utahané, určitě mi na to napište svůj názor

BloodyPrincess

Heart Boom/Yoonmin A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat