Gerçekten Kim Bu Adam?

19.4K 630 96
                                    

SEVGİLİ OKURLAR OKURKEN YORUM YAPARSINIZ SEVİNİRİM ONA GÖRE GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ BUNCA İŞİMİN ARASINDA HIZLI BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞIYORUM AMA YORUM YAPANIZ YOK HER TÜRLÜ ELEŞTİRİYE AÇIĞIM KARAKTERLER HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZİ MERAK EDİYORUM LÜTFEN YORUM İSTİYORUM🙏🙏🙏       iyi okumalar....   

Söylediklerini beynim daha yeni yeni idrak ediyordu.Bu adam aylar önce abim için gittiğim şirkette orada karşılaştığım adam.Bir de çalıştığım kafeye gelmiş bana emir vermişti.Ondan sonra bu adamı hayatımda bir daha hiç görmemiştim

Tekrardan onun o sert bakışlarına maruz kalmak beni tedirgin etmişti.

Olamaz ben Gökhanı unuttum.Halâ yerdeydi ve kimse yardımına gitmiyordu.Ona doğru hareket etmek için adımladığımda daha  ikinci adımımda duyduğum sözlerle yerimde çakılı kalmıştım.

"SAKIN ONA DOKUNAYIM DEME!!!"

Genç adam kızın şaşırdığını her halinden her mimiğinden anlayabiliyordu.Onun o şaşkın balık halleri adamın dudağının kıvrılmasına yol açtı.Planı tıkır tıkır işliyordu.Aslında planında sadece kızın abisi vardi ama yoluna Gökhan da çıkınca eline çok büyük kozlar geçmişti.

Adamları istediği gibi Gökhanı bir güzel dövmüşlerdi.Etraftakiler de az çok Miraçın neler yaptığını bildikleri için ağızlarını açıp tek kelime bile edemiyorlardı.Eğer karışırlarsa başlarına ne geleceklerini biliyorladı.

Gökhan yerde acıdan kıvranırken genç kız ona yardım etmek için harakete geçti.Miraç bunu görünce yüzündeki sırıtışın yerini sinir aldı.

Rüyanın bırak bir başkasına dokunmayı bir başkasına bakmasına,gülmesine bile hazmedemiyordu.Kaldı ki bir başkasına gözünün önünde yardım etmek istemesi sinirlerini bozmuştu.

MİRAÇDAN

Rüyanın o ite yadım etmek istemesi kanı beynime sıçratmıştı.Benim olan bir başkasına dokunamaz,yardım edemez.Sert sesimle"SAKIN ONA DOKUNAYIM DEME!!!"bakışlarını bana çevirince onunda sinirlendiğini çatılan güzel kaşlarından anlayabiliyordum.

"Ne diyorsun sen be!Gözümün önünde arkadaşımı dövün sonrada ona yardım etmiyim. Oldu canım başka."

Bu kız resmen yürek yemişti.Cesaretini birkez daha tebrik ettim doğrusu.Ama yinede kimse bana bağıramaz.

"O sesini kıs"tehlikeli bir sakinlikle söylediğim sözler onu bir hayli tedirgin etmişti doğrusu.Ama yinede geri adım atmamıştı.

"Ya siz eşkiya mısınız ya?Burası dağ başımı ki adam dövüyorsunuz."

Yavaş yavaş sinirlenmeye başlıyordum.Söylediklerimin tekrarlanmasından hiç hoşlanmazdım.

"Kes lan o s*ikik sesini dedim sana!!!"kükrememle yerinde sıçradı.
Güzellikten anlamıyor ki.

"T-tamam ne yapacaksınız ona"eliyle yerdeki piçi gösterdi.Halâ onu düşünüyordu.

"Uslu durursan arkadaşına bir şey olmaz ufaklık"

Korktuğu belliydi ama yinede başını dik tutuyordu.İçimden korkusuz korkak:) diye geçirdim.

"Ne olur bırakın onu gidelim,valla bizim bir suçumuz yok"ürkek bakışları ve masumluğuyla çok saf gözüküyordu.

Yerde yatan herife baktım zaten onunla işim bitmişti.Amacım onu Rüya'nın yanında küçük düşürmek gurununu ayaklarımın altına almaktı.Ki zaten fazlasıyla almıştım.Yediği dayak ona yetmez ama şimdilik planım için serbest bırakmak zorundaydım.

"Öyle olsun ufaklık ama önce özür dileyecek"diyerek sırıtmaya başladım.

"Ama haksız olan o değil ki"masumca söylediği cümleye karşılık"Sen daha beni tanımıyorsun.Bende haklı haksız kuralı yoktur.Bana göre bana karşı çıkması bile bir hatadır ve ben bana karşı olan hataları affetmem.O elimden ucuz kurtulduğuna dua etsin"deyince beni dikkatlice dinlediğini farkettim.

Yerdeki ite dönünce

"Şimdi ölmek istemiyorsan özür dile lan"kafasını sertçe kaldırıp gözlerimi gözlerine sabitledim.

"Ö-özür d-dileri-im"yüzümdeki sırıtış artık keyifli bir hâl almıştı.

"Güzeeel şimdi siktir olup gidebilirsin!"bakışlarımı ondan çekip küçüğüme doğru adımladım.
Korkmuş bir şekilde bize bakıyordu.

Tam dibinde durup gözlerinin içine baktım"Sana gelince de yanlış bir yerdesin ufaklık.Ve şunu sakın unutma bazı yanlışlıkların bedelleri çok ağır olur.

RÜYADAN

Bu adam ne saçmalıyordu.Ben ne yapmıştım ki bedel ödenecekti.Çok şifreli konuşuyordu.Ben herzaman net konuşan biriydim ama şuan ki durum hiç hoşuma gitmemişti.

O kapıdan çıkınca bende dikkatimi Gökhana verdim.Halâ yerdeydi.Eğilip koluna girdim.

"İyi misin?

Zar zor gözlerini açıp cevap vermişti.

"İ-iyiyim merak etme"kekelemesi canının yandığını gösteriyordu.Açıkçası hiçde iyi gibi de gözükmüyordu.

"Neyse gel buradan çıkalım hemen"
Belli belirsiz beni onaylarayarak yavaş yavaş yürümeye başladık.

Tam kapıdan çıkacakken uzun bir süre ortalıkta olamayan Yareni ve bizimkileri gördüm.Endişeli halleriyle yanımıza  doğru geliyorlardı.

"Gökhan iyi misin?nefes nefese konuşan Yarene ciddi misin bakışı attım.Ani bir sinirle konuştum.

"Çok iyiyiz hatta fazla iyiyiz çünkü az önce bir saldırıya uğradık.Ya siz ciddi misiniz?Sabahten beri neredeydiniz de şimdi mi aklınıza geldik?kaşlarım çatık bir şekilde cevap bekliyorduk.

Hemen arkadan Serkanın sesini duydum.
"Haklısın hemde çok ama siz dans ederken bizde başka bir yerde eğleniyorduk.Olanları görünce size yardım etmek istedik ama o siyahlı adamlar izin vermiyorlardı."

Haklı mıydı acaba?

Ardından Yaren onu desteklemek için lafa girdi"Evet Serkan doğru söylüyor valla size yardım etmek istedik"üzgün bakışları resmen içime işliyordu.

Gözlerimi devirerek"Herneyse şuanda ilgilenmemiz gereken bir şey varsa o da Gökhana yardım etmek"deyip kapıya doğru yürüdük.

Yürürken biranda

"T-teşekkür ederim"diyen Gökhana baktım.Ne için teşekkür etmişti ki.

"Ne için?"

Zar zor gülümseyerek"Bana yardım ettiğin için beni orada tek bırakmadığın için beni koruduğun için"sesi çok manidar çıkıyordu.

Bende aynı şekilde ona içten bir şekilde gülümseyerek"Önemli değil.Her düştüğünde bil ki elimi uzatmak için herzaman yanındayım"ilk defa yanında heyecanlanmamış ve bu kadar uzun bir cümle kurabilmiştim.Aramızda çok derin bakışma vardı.İkimizde gözlerimizi gözlerimizden ayıramıyorduk.Allahım çok güzel bakıyor ya.

Miraç bu gece istediğini fazlasıyla almıştı.Tek bir şey kalmıştı.O da artık abisini devreye sokmak.Ondan sonra planı zaten tıkır tıkır işleyecekti.Ama kızın aklında binlerce soru vardı.En önemli soru ise sürekli beyninde dönüp duran şu soruydu Gerçekten Kim Bu Adam?bunun cevabını bilmiyordu henüz.Ama çok yakında acı bir şekilde öğrenecekti...

Kısa bir bölüm oldu ama kusura bakmatın ve
Lütfen oy ve yorum çooooook istiyommm🙏🙏🙏🙏😊😋😘😘😘










KAYBEDİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin