Abinin Başı Büyük Belada!

18.8K 586 109
                                    

Günler günleri kovalıyordu ve genç kızın abisi hergün kurtulma umuduyla çırpındıkça daha dibe batıyordu.Ne yapsa ne etse kurtulamıyordu battığı bu bataklıktan
Aslında bu işe nasıl bulaştığını bilmiyordu.Her şey bir anda gerçekleşmişti.Hem kumarhaneye hemde tefecilere borçlanmıştı.Ama bilmiyordu ki asıl borçlandığı kişinin patronu Miraç olduğu.

Zaman böyle akıp giderken Rüya her geçen gün Gökhana daha çok bağlanıyordu aynı zamanda Gökhanda öyleydi.Hem okulda hemde okul dışında vakit geçiriyorlardı.

Onlar öyle mutluluk pozları verirken Miraç hırsla ve sinirle gün sayıyordu.Bu mutluluğu bozmak için gün sayıyordu.Onları böyle gördükçe azmi ve öfkesi her geçen zamanda dahada büyüyordu.İçindeki yangın çok yakın bir vakitte herkesi yakıp küllerine kadar yok edecekti.

....

"Hayır!Hayır diyorum Yaren anlamıyor musun kızım ya?"

Sabahtan beri Yarene laf anlatmaya çalışıyordum.Neymiş.Bugün çıkışta yine herzamanki çılgınlıkları ile bilmem alışverişmiş bilmem partiymiş falan filan işte.

Kendimi çok yorgun hissediyordum.
Hiç uğraşamıyacağım Yarenle.

"Ya ne olur diyorummmm beni kıracak mısın?"dudaklarını büzüp kendince sevimli görünmeye çalışan Yarene bu sefer kanmıyacaktım.
Hep böyle kandırıyordu zaten beni.Pis hain:)

"Hiç boşuna yalakalık yapma gel-me-ye-ce-ğim  o kadar"
Ses tonumdaki karalılık onu birazda olsa ikna etmiş olucak ki beni ikna etmekten vazgeçti.

"Offf tamam be gelemezsen gelme beni yalnız bırak tamam mı öyle olsun"Gözlerimi devirerek

"Yaren beni ikna etmekten vazgeç bu sefer kararım kesin"diyerek kollarımı göğsümde bağladım.Yaren bu sefer yeterince ikna olmuş ki pes ederek konuştu.

"Tamam bu seferlik çok fazla ısrar etmeyeceğim"

"İyi olur bence"bilmiş bilmiş konuşunca Yaren ayaklandı.
"Neyse ben gidiyorum sanada iyi sıkılmalar"deyince omuz silktim.

"Yok o öyle olmadı.Bana iyi rahatlamalar"

"Aman be gidiyorum hadi görüşürüz"

"Görüşürüzzzz"dedikten sonra Yaren gitti.

Oh be sonunda rahat hayat dedim kendi kendime.Kitabımı açıp kaldığım yerden okumaya başladım.

MİRAÇDAN

"Abi bugün Kerem Soykıra verdiğin sürenin sonu harekete geçecek miyiz?"
Hakanın sorduğu soruya pek şaşırmadım doğrusu.Çünkü bende biliyorum o günün bugün olduğunu.

"Biliyorum koçum bilmez miyim.Harekete geçmeyi zevkle bekliyorum.Nerede şuanda."

"Ayarladığımız tefecinin yanında şuanda"keyiflice sırıtmaya başladım.

"Güzeeell arayın adamı ben gelene kadar bekletsinler şimdi çık arabamı hazırla uzun bir süreden sonra harekete geçmenin zamanı geldi"

Hakan ufakbir baş selamından sonra odayı terketti.Bugün planımın en büyük yerini devreye çıkarma günüydü.

Önümdeki viskiye uzanıp tek bir dikişte bitirdim.Keyfime diyecek yoktu doğrusu.Bakalım Kerem beni görünce nasıl bir tepki verecek.Sabırsızlıkla bekliyordum.

.....

1 saatlik yolun sonunda mekana gelebilmiştim.Hakan benden önce inip kapımı açtı.

"İçeride mi halâ?

KAYBEDİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin